TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 7.2.2023.

Rad od kuće može vremenom postati monoton u smislu sjedenja u istoj sobi u standardnoj, ustaljenoj rutini. To može rezultirati manjkom energije i produktivnosti čak i kod osoba kojima ovakav stil najbolje odgovara.

Dodavanjem nekih noviteta stimulira se mozak, smanjuje dosada i pruža ispunjeniji način života.

Dakle, dobra vijest je da male izmjene rutine kod kuće, gdje ne morate čak ni da presvlačite trenerku da biste to uradili, su najbolji način za boost energije.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Andee Layne (@andeelayne)

 

Tačnije, prednost rada od kuće je u tome što možete lagano promijeniti svoju rutinu bez da vam je potrebna dozvola vašeg supervizora.

Bilo da vam je potrebno malo više ljudske interakcije ili samo tražite promjenu ambijenta, evo liste načina na koje možete održavati stvari energičnijim dok radite od kuće.

 

Foto: pexels.com

 

Zamijenite prostoriju u kojoj radite


Bez obzira koliko lijepa bila vaša kućna kancelarija, svaki prostor će pomalo dosaditi nakon nekog vremena, posebno nakon što radite od kuće više od nekoliko mjeseci ili godina. Promjenom prostorije u kojoj obično radite dobit ćete poticaj kreativnosti i motivacije slično kao preseljenje u novu kancelariju – a najbolji dio je da vi kontrolirate gdje želite. Čak i unutar prostorije ako pomjerite radni sto na drugu stranu postižete sličan efekt.

Tačnije, ako ste okrenuti prema zidu, pokušajte da pomaknete svoj radni sto blizu prozora da biste imali pogled vani i udahnuli svjež zrak. Također, možete dodati svoju omiljenu sliku ili poster ako nema dostupnog prozora da biste i dalje uživali u prednostima novog pogleda.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ana Johnson (@anajohnson)


 

Izbjegavajte jesti tamo gdje radite


Kada radite od kuće, granica između poslovnog i kućnog života može lagano postati nejasna. Iako zvuči primamljivo uživati u tostu, kroasanu i čaju na radnom mjestu, to baš i nije najbolja odluka.

Uvođenjem drugih aktivnosti, kao što je jedenje, u svoj radni prostor, može dodatno zamagliti granice između vašeg posla i ličnog vremena. Kada počnete da svoj radni prostor pretvarate u „životni prostor“, produktivnost može pasti kao rezultat burnout-a. Da biste održali dobar balans između posla i života, uzmite pauzu za ručak ili užinu u drugom dijelu vašeg doma. Prilika da se odmaknete od posla i razbistrite glavu pomoći će vam da izvršite mini resetovanje.

 


 

Pripremite obroke prethodne noći
 

Kada ste u svom domu, može biti primamljivo da provedete vrijeme pripremajući sebi dobar doručak i ručak, uključujući sjeckanje i kuhanje, ali ipak je to veliko oduzimanje vremena.

Priprema hrane unaprijed osigurava da vrijeme obroka možete iskoristiti za jelo.
 


Foto: freepik.com

 

Preuredite svoj prostor


Svaki radni prostor, bez obzira na to koliko je prostran ili velik, treba malo detalja da ga zaista učinite svojim. Da, možda je čudno preuređivati mjesto u vlastitom domu samo u poslovne svrhe, ali malo personaliziranog dekora može napraviti veliku razliku u vašoj produktivnosti. Ukrasite sa nekoliko sobnih biljki, mirisnih svijeća ili bilo koji detalj koji vama daje pozitivan vibe.


Foto: unsplash.com

 

Posjetite kafić ili lokalnu čitaonicu


Osjećaj užurbanosti ili čak drugih ljudi oko vas može povećati vašu produktivnost, ako ste taj tip osobe. Naime, ako je neki lokalni kafić ili čitaona otvorena za mogućnost da sjedite i radite, odlučite se za jedan dan u sedmici gdje ćete ju posjetiti na nekoliko sati.

Ako vidite da vam to odgovara pokušajte rotirati kafiće koje posjećujete za osvježavajuću promjenu tempa i s vremena na vrijeme probajte nove gourmet okuse.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Masha Sedgwick (@masha)

***
Naslovna fotografija: @andeelayne


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!