Pogledajte atmosferu s jučerašnje konferencije 'Kanski lavovi u Sarajevu'
Tekst:Bonjour.ba
EVENTU sarajevskoj Vijećnici jučer je upriličen praznik kreativnosti - Kanski lavovi u Sarajevu, konferencija na kojoj su, u organizaciji Media Marketinga, učestvovali svi kreativci oglašivačkih agencija iz regije koje su do sada osvajale nagrade na istoimenom najprestižnijem svjetskom festivalu oglašivačke industrije, koji svake godine okupi oko deset tisuća kreativaca iz više od devedeset zemalja.
Uspješne kreativne koncepte, koje su agenciji McCann Skopje 2009. donijele najprestižniju nagradu Zlatnog lava, te dvije godine kasnije, 2011. agenciji McCann Beograd Bronzanog lava, stučnoj javnosti regije, predstavnicima kreativne i oglašivačke industrije, marketinga i PR-a te medijima predstavili su, između ostalih, i Vladimir Dimovski, direktor operacija McCann Adriatic i Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd.
Lavovi, koji su potvrda mašte, kreativnosti i stručnosti, svakoj agenciji zasigurno donose svjetsku reputaciju i bude interes novih klijenata.
”Bilo je to ogromno iznenađenje za sve, mislim i u Srbiji čak, ne samo za McCann Beograd. Kampanje koje smo radili, koje su visoko kreativne i koje su, da kažem festivalske, uticale su da vrlo konkretni klijenti dođu sa rečima: Uradite mi isto ovako“, istaknuo je Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd.
”Ja mogu da kažem da je agencija u ovom trenutku znatno veća od agencije koja je u tom trenutku dobila tog Zlatnog lava”, konstatovao je direktor operacija McCann Adriatic, Vladimir Dimovski.
A kako je izgledalo samo osmišljavanje i realizacija koncepata, vrlo zanimljivim prezentacijama podijelili su vlasnici prestižnih Lavova.
Lav za dušu, a kampanja za testise naziv je predavanja u kojem se Dimovski osvrnuo na kampanju “Provjeri ih”, rađenu za podizanje javne svijesti o raku testisa, nagrađenu Zlatnim lavom u kategorijiMedijski lavovi za najbolju medijski integrisanu komunikacionu kampanju. Kako je osvojen Prvi beogradski lav u svom izlaganju prisjetio se Ćosić, a brončanu statuu zavrijedila je kampanja “Niste sami” u kategoriji Novi mediji, kreirana i realizovana za Centar za prevenciju suicida.
U Vijećnici govorili su i kreativci iz ostalih agencija regije koje su se iz Kana kući vratile s Lavom, te su prisutni mogli čuti predavanje posebnog gosta konferencije, Roba Dembitza, direktora korporativnog razvoja Međunarodnog festivala kreativnosti Kanski lavovi. Realizaciju konferencije pomogla je agencija McCann Sarajevo.
Foto: PR Kanski lavovi u Sarajevu