TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 16.7.2021.

Putovanje koje prolaze dame i muškarci u procesu borbe s aknama i ožiljcima nije lagano.

Zato je ogroman vjetar u leđa informacija da sada na Instagramu možete pronaći puno profila koji na jedinstven, pozitivan i ohrabrujući način prenose poruke koje mogu utješiti sve koji prolaze kroz proces borbe s aknama.

Upravo je šesti mjesec bio mjesec posvećen podizanju svijesti o aknama što je potaklo ove dame, ali i brojne druge djevojke na Instagramu da otkriju svoju priču o ovom izazovu i što je njima pomoglo.

Zato smo i mi odlučili izdvojiti nekoliko Instagram profila dama koje nesebično dijele savjete, iznose svoje nesigurnosti i najteže trenutke kako bi zajedno sa drugima na Internetu koji prolaze kroz slične situacije pronašle razumijevanje i lakše prihvatile situaciju. Uz savjete dermatologa i stručnjaka, ovakvi profili uvijek su nam dodatna inspiracija.

Koji su to profili, i zašto zaslužuju vaš follow, otkrijte u nastavku.

@anjalimahto

Po zanimanju dermatologica, ali i autorica knjige The Skincare Bible, na svom profilu svakodnevno kroz IGTV i regularne postove dijeli savjete o pravilnoj njezi kože.
Anjali i sama vodi borbu s aknama i sa svojom publikom na Instagramu razbija mitove i dijeli iskustva kako se nositi sa izazovima koje donose akne u svakodnevnom životu.

***

@isofiagrahn

Dijeljenje fotografija za ovu damu predstavlja misiju da izazove koje nose akne i ožiljci reprezentira u najtoplijem i najpozitivnijem mogućem svjetlu.
Kroz njene postove brojne dame i muškarci puno se lakše nose sa aknama i prepoznaju stvari i navike s kojima se mogu povezati i s kojima se mogu poistovjetiti. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sofia Grahn (@isofiagrahn)

***

@myfacestory 

Šaptačica beauty proizvodima, umjetnica, majka i dama koja prenosi svoje putovanje rješavanja problema s aknama privlači pozornost čak 80 000 fanova.
Prateći njene korake i napredak mnogi njeni followeri mogu pronaći rješenje i razumijevanje koje im definitivno pomaže i u njihovom putovanju ka njegovanom licu.

***

@lounorthcote 

Podizanje svijesti o aknama i načini na koji se možete nositi sa procesom njihova liječenja tema je ovog Instagram profila.
Lou svakodnevno kroz svoje postove daje podsjetnike, savjete i maleni sneak peek u svoju svakodnevicu koja pomaže njenim pratiteljima da se ne osjećaju sami u borbi protiv akni.

***
Naslovna fotografija: @isofiagrahn
Tekst: Marija Perić


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode

Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!