TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 16.7.2021.
Putovanje koje prolaze dame i muškarci u procesu borbe s aknama i ožiljcima nije lagano.
Zato je ogroman vjetar u leđa informacija da sada na Instagramu možete pronaći puno profila koji na jedinstven, pozitivan i ohrabrujući način prenose poruke koje mogu utješiti sve koji prolaze kroz proces borbe s aknama.
Upravo je šesti mjesec bio mjesec posvećen podizanju svijesti o aknama što je potaklo ove dame, ali i brojne druge djevojke na Instagramu da otkriju svoju priču o ovom izazovu i što je njima pomoglo.
Zato smo i mi odlučili izdvojiti nekoliko Instagram profila dama koje nesebično dijele savjete, iznose svoje nesigurnosti i najteže trenutke kako bi zajedno sa drugima na Internetu koji prolaze kroz slične situacije pronašle razumijevanje i lakše prihvatile situaciju. Uz savjete dermatologa i stručnjaka, ovakvi profili uvijek su nam dodatna inspiracija.
Koji su to profili, i zašto zaslužuju vaš follow, otkrijte u nastavku.
Po zanimanju dermatologica, ali i autorica knjige The Skincare Bible, na svom profilu svakodnevno kroz IGTV i regularne postove dijeli savjete o pravilnoj njezi kože.
Anjali i sama vodi borbu s aknama i sa svojom publikom na Instagramu razbija mitove i dijeli iskustva kako se nositi sa izazovima koje donose akne u svakodnevnom životu.
***
Dijeljenje fotografija za ovu damu predstavlja misiju da izazove koje nose akne i ožiljci reprezentira u najtoplijem i najpozitivnijem mogućem svjetlu.
Kroz njene postove brojne dame i muškarci puno se lakše nose sa aknama i prepoznaju stvari i navike s kojima se mogu povezati i s kojima se mogu poistovjetiti.
***
Šaptačica beauty proizvodima, umjetnica, majka i dama koja prenosi svoje putovanje rješavanja problema s aknama privlači pozornost čak 80 000 fanova.
Prateći njene korake i napredak mnogi njeni followeri mogu pronaći rješenje i razumijevanje koje im definitivno pomaže i u njihovom putovanju ka njegovanom licu.
***
Podizanje svijesti o aknama i načini na koji se možete nositi sa procesom njihova liječenja tema je ovog Instagram profila.
Lou svakodnevno kroz svoje postove daje podsjetnike, savjete i maleni sneak peek u svoju svakodnevicu koja pomaže njenim pratiteljima da se ne osjećaju sami u borbi protiv akni.
***
Naslovna fotografija: @isofiagrahn
Tekst: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Postoji ona posebna vrsta kupovine koja ne liči ni na potragu za šamponom ni na brzo ubacivanje vitamina u korpu i više podsjeća na mini ritual posvećen sebi. Upravo takav osjećaj dočekao je prve posjetioce u Tropic centru Banja Luka, gdje je otvoren CLEA Health & Beauty.


U Tropic centru Banja Luka danas je otvoren CLEA Health & Beauty, prvi koncept u Bosni i Hercegovini koji unutar jednog supermarketa objedinjuje ključne segmente brige o zdravlju, ljepoti i svakodnevnom balansu. Zamišljen je tako da kupcima ponudi potpuno novo iskustvo kupovine.

Naime, CLEA Health & Beauty nastao je iz ideje da briga o sebi treba da bude jednostavna, dostupna i inspirativna. Koncept obuhvata šest pažljivo osmišljenih cjelina:
- apoteku – stručna podrška i provjereni proizvodi;
- dermokozmetiku – svjetski priznati brendovi i inovativni skincare proizvodi;
- osviještenu ishranu – odabrani proizvodi koji podržavaju uravnotežene navike;
- suplementaciju – pouzdane formule za podršku zdravlju i energiji;
- ličnu njegu – svakodnevni rituali oblikovani da pruže osjećaj nježnosti i brige o sebi;
- program za bebe – siguran i pouzdan izbor za njegu najmlađih.



Poseban akcenat stavljen je na selekciju brendova, među kojima se nalaze provjereni klasici poput La Roche-Posay, Avène, Noreva, Uriage, kao i popularni korejski brendovi Dr. Althea, SKIN1004, Medicube i drugi te ekskluzivni svjetski bestseleri koji do sada nisu bili dostupni na domaćem tržištu. Izuzetna pažnja posvećena je proizvodima iz asortimana osviještene prehrane – organskim, bezglutenskim i veganskim proizvodima.
“Otvaranjem CLEA Health & Beauty koncepta željeli smo da svojim kupcima pružimo iskustvo koje prevazilazi tradicionalnu kupovinu i koje odgovara savremenom načinu života. Ovo je prostor koji istovremeno inspiriše, informiše i olakšava brigu o zdravlju i ljepoti. Ponosni smo na to što ovaj koncept premijerno predstavljamo upravo u Tropic centru Banja Luka,” navela je Aleksandra Marković, PR trgovačkog lanca Tropic.
CLEA je kreirana kao moderan, intuitivno organizovan prostor u kojem svaka polica ima svoju jasnu namjenu i vodi kupca kroz personalizovano iskustvo izbora. Ovaj koncept predstavlja važan korak u razvoju kompanije Tropic maloprodaja koja nastavlja uvoditi inovacije i podizati standarde kupovine na domaćem tržištu.


Povodom otvaranja, za kupce su pripremljeni pokloni iz CLEA asortimana, zanimljive aktivacije te stručno savjetovanje za odabir najprikladnijih proizvoda za svakog kupca. U narednom periodu CLEA će organizovati i dodatne aktivnosti za kupce poput analiza kože i vitaminsko-mineralnog statusa.
CLEA Health & Beauty od danas je dostupna u Tropic centru Banja Luka, a koncept će uskoro biti uveden i na drugim lokacijama kompanije Tropic maloprodaja. Sve novosti, aktuelnu i akcijsku ponudu Clea koncepta možete pratiti na zvaničnoj internet stranici clea.ba te na društvenim mrežama Instagram i Facebook.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!