TEKST: Ana Rotim

DATUM OBJAVE: 5.4.2023.

Dolazak toplijih dana u beauty kalendaru često označuje promjenu svakodnevnog izdanja, bez obzira je li riječ o nekom malom ili drastičnom pothvatu.


Upravo zato svjetska beauty scena već početkom proljetne sezone nagovijesti neke trendove koje će obilježiti nadolazeće dane. Pa tako i ove godine, kada je riječ o bojama za kosu, popularni frizeri i beauty insajderi ističu plavu boju kose kao ultimativni trend. Naime, plava boja za kosu zahtijeva nešto više brige kako bi postigla #wow izgled. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sejla Ramovic (@ramoviceva)



Stoga, ukoliko se odlučite za promjenom savjetovali bismo vam da krenete manjim korakom kako ne biste oštetili kosu. Kod izrazito tamne kose ovaj postupak može potrajati i nekoliko mjeseci, pa tako beauty stručnjaci ističu savjetovanje s frizerom kao i balayage tehniku kako biste postigli željene rezultate. 

Raskošna paleta ovih nijansi motivirala nas je da zavirimo na društvene mreže bh. dama i otkrijemo neka izdanja koja mogu poslužiti kao inspiracija za nadolazeće dane. Počevši od platinum plave, pa sve do one s toplim podtonom, ovo su neke od nijansi plave koje biraju bh. dame.

 

* * *
Naslovna fotografija: @naidakadic 


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!