TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 9.8.2023.
Pronaći novo mjesto u Sarajevu na koje možete odvesti prijatelje koji su bili u mnoštvu restorana i probali svako jelo koje spomenete može biti izazovno.
Zato smo izdvojili nekoliko lokacija raspoređenih po cijelom Sarajevu tako da ih prilagodite sebi i društvu. Svaki od ovih lokala je odlična opcija ako ste vi ili vaši prijatelji u prolazu kroz Sarajevo ili želite dočekati prijatelje turiste koji uživaju u italijanskoj kuhinji.
Klopa
Prvi prijedlog je restoran Klopa, na adresi Trg Fra Grge Martića 4 i dobra je opcija ako ste s grupom u kojoj nisu svi zainteresovani za pastu ili hranu. Ovdje se možete odlučiti za kolač i kafu, dok vaš prijatelj uživa u omiljenom obroku posutim parmezanom.
Trattoria Nostra Cucina
Kao što naziv nagovještava ovdje vas očekuje hrana s istog porodičnog stabla – pizza, pasta, maslina, vino. Lako ćete je pronaći, u jednoj od najatraktivnijih sarajevskih ulica. Adresa je Titova 54.
Uno Momento
Još jednom, italijanska kuhinja kao glavna inspiracija. Restoran se nalazi na adresi Hilandarska 21, u Istočnom Sarajevu. U jelovniku ovog restorana birate između raznih vrsta jela i domaće paste.
Restoran Piccolo Mondo
Piccolo Mondo se nalazi na adresi Kotromanića 5. Iako je prva asocijacija na ovaj restoran pizza, u ponudi ima i ponešto za svačiji ukus, a lokacija će vam omogućiti da se za samo nekoliko minuta prebacite do mjesta s ukusnim koktelom i pogledom na grad.
***
Naslovna fotografija: @chiaraferragni
TEKST: Bonjour.ba/PR
Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.
Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.
Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.
A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.
Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.
Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!
Foto: @brandingconf
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!