TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 10.12.2020.
Sa svim ovogodišnjim dešavanjima nije iznenađenje da prognostičari u Pantoneu su kao dominantnu nijansu za nadolazeću godinu izabrali zapravo dvije boje: ultimate gray i illuminating.
Nakon Living Coral-a 2019. i Classic Blue-a 2020. godine, veselih nijansi, ovo možda nije ono što su mnogi očekivali, ali možda je ono što svima treba.
"Nijedna boja nije samostalno oslikavala smisao trenutka", rekla je Laurie Pressman, potpredsjednica Pantone Instituta za boje. „Svi smo shvatili da ovo ne možemo sami. Svi dublje razumijemo kako smo potrebni jedni drugima za emocionalnu podršku i nadu."
Stoga, zaključila je Leatrice Eiseman, izvršna direktorica Instituta za boje Pantone, odluka da se odaberu „dvije neovisne boje koje se zaista spajaju“ je pravi odabir.
Ovo je drugi put u dvadeset dvije godine da Pantone za boju godine budu odabrane dvije boje. Prvi put je to bilo 2015. godine, kada su izabrane Rose Quartz i Serenity (ružičasta i plava). Te godine dvije su nijanse trebale da se stope jedna sa drugom, odražavajući prepoznavanje rodne fluidnosti i društvenog napretka, ali ove godine siva i žuta stoje samostalno kao komplementarni tonovi, podržavajući jedna drugu.
Foto: @leoniehanne
To je također prvi put da je siva zaslužila čast biti boja godine, a tek drugi put za žutu. Inače, obje nijanse dodane su u Pantone točak boja početkom ove godine. Ultimate Grey je odlučno neutralna vrsta sive boje. Nije tamno siva koja se formira skupljanjem olujnih oblaka ili mutna siva kao sjena, već solidna siva poput granita.
"To je pouzdana siva", navela je Eiseman. Pouzdanje jedne osobe može biti sivkasto, ponekad depresivno, međutim, tu dolazi i Illuminating. To nije nijansa mimoze, boje za 2009. godinu, niti svijetla highlighter žuta, već više boja sunca ili smajlić žuta. Eiseman također navodi da upravo ova simbioza sive i žute boje kombinacija koja "nas pokreće prema naprijed."
***
Naslovna fotografija: @ellena_galant_girl
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!