TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 4.1.2024.

Oslobađajući sebe.


Jedan od najznačajnijih trenutaka koji su obilježili mjesec mode krajem 2023. godine i Fashion Week u Parizu je upravo pojavljivanje Pamele Anderson bez šminke. Svijet je sedmicama brujio o razvoju njene ličnosti, vedrini i načinu na koji je samopouzdanje i poimanje istog podigla za stepenik više

 



U svijetu glamura, mode, bliceva i luksuza, jedna od najpopularnijih žena 90 – ih godina koja i do danas važi za jedan od najbližih pojmova ljepote i ženstvenosti, pred milionima se odluči pojaviti bez mrvice šminke. Ogroman korak. Ogroman.

Koliko god nas možda žalostilo to što se ovo smatra tako velikim trenutkom i da ovakva primjena stiže tek krajem 2023. godine, u isto vrijeme su hiljade žena poželjele zagrliti je kao najbolju prijateljicu


Proenza Schouler

Pamela Anderson je novo lice brenda Proenza Schouler za kampanju proljeće 2024. godine. Ok, prelijepo i očekivano. Šta nije očekivano? Činjenica da je Pamela i ovaj put ogoljena i bez šminke. 

 



Pretpostavimo da je brend inspirisan upravo njenim izjavama koje su bile aktuelne za vrijeme Fashion Weeka. Pamela jednostavno nije htjela skrenuti pažnju sa prelijepe odjeće koju nosi i smatrala je da će na ovaj način dodatno skrenuti pažnju na svoj stil, a izjava koja nama posebno mazi uši je činjenica da se ona osjeća oslobođeno


Kako ovo utiče na poimanje ljepote? 

Navodi nas na more pitanja o tome u kojim trenucima se šminkamo jer zaista uživamo u tome, a kada se želimo sakriti i činiti samopouzdanijim? Fake it ‘till you make it?

Je li bilo neophodno da u 21. vijeku Pamela, simbol ženstvenosti i ljepote, skine šminku kako bismo doživjeli sve njene dubine i ipak, poželjeli dodati njenu knjigu na wish listu?

 



Ne govorimo da je šminkanje loše, potpuno suprotno, nastavljamo uživati u tome i načinu na koji utiče na nas. No, činjenica je da ovakav potez slavne ličnosti koja predstavlja kultnu ljepotu, u saradnji s velikim modnim brendom nikako ne može, a da nam ne donese nešto dobro. Inspirisat će nas da još više uživamo u svojim crtama lica, oslobađanju od očekivanja društva, poimanja ljepote i pravila koja smo nametnuli sami sebi.

Generacijama djevojčica koje ulaze u svijet ljepote upravo će njen lik i samopouzdanje stajati na vision boardu, početkom nove godine. 

* * *
Naslovna fotografija: @proenzaschouler


Bonjour

Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM!

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM! Ova olovka za usne daje isti efekat kao Tilbury hit, a košta manje od 5 KM!

Beauty TikTok ovih dana bruji o jednoj drogerijskoj olovci za usne. Riječ je nijansi za koju blogerice tvrde da je skoro pa identična slavnom Charlotte Tilbury Iconic Nude bestselleru.

U kratkom videu koji se proširio među ljubiteljima šminke, jasno se vidi… ton, tekstura i završni efekat na usnama nevjerovatno podsjećaju na Tilbury original. Swatch na ruci? Gotovo ista nijansa. Efekt na usnama? Minimalna razlika, skoro neprimjetna.
 

 

Ono što cijelu priču čini još boljom je cijena. Dok Iconic Nude košta oko 50 KM, Catrice 150 Queen Vibes košta 4,95KM.

Za sve koji vole neutralne, svakodnevne nijanse s dozom luksuznog efekta, ali bez luksuzne cijene, ovo je trenutno jedan od najtraženijih drogerijskih ulova.

Dostupna u BiH!
 

 charlotte-tilbury-iconic-nude-dupe-catrice-queen-vibes_2_bonjour_ba

Kupi ovdje


 Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @makeup.by.asta


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!