Ovo je komad nakita koji je najtraženiji na Google tražilici
Tekst:Bonjour.ba
MODNI DODACILove narukvica koju je predstavio Cartier još davne 1969.godine, postala je statusni simbol za brojne milenijalce. Ova narukvica ljubavi dizajnirana u sedamdesetim godinama prošlog stoljeća je bila posebice omiljena među holivudskim parovima i krasila je zglobove Roberta Evansa i Ali MacGraw, Dyan Cannon i Cary Granta,Richarda Burtona i Elizabeth Taylor... Danas su one neizostavan dio kombinacija brojnih zaljubljenica u modu i svih dama koje žele elegantan, kvalitetan i luksuzan komad nakita. Naime, Love narukvica dolazi u tri legure zlata, sa ili bez dijamanata. Narukvicu je dizajnirao talijanski dizajner Aldo Cipullo.
Ova narukvica francuske draguljarske kuće, prema istraživanjima Karus Chains agencije, najtraženiji je komad nakita na svijetu, sa čak 350.000 Google pretraga mjesečno. Drugi na listi je kultni Tiffany zaručnički prsten izrađen od 18 karatnog žutog zlata, zatim slijedi Tifanny ogrlica u obliku srca, a 4 najtraženiji komad nakita na Google pretraživaču su Swarovski naušnice. Kada je u pitanju brand nakita koji bilježi najveću popularnost na Googleu, Pandora je na prvom mjestu.