TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 13.12.2023.

Radite li više nego što možete iako su sve vaše potrebe zadovoljene?


Šta znači overreaching? Doslovni prevod Cambridge rječnika glasi ovako: ne uspjeti pokušavajući postići, potrošiti ili učiniti više nego što možete.


Per aspera ad astra

"Kroz teškoće do zvijezda" - hajde da stavimo tačku na ovo uvjerenje. U svijetu u kojem neprestano težimo ka izvrsnosti, izreka "dosegni zvijezde" postala nam je mantra. Često nam se govori da uspjeh leži u tome da se probijamo granice, premašujemo limite i konstantno težimo ka tome da ostvarimo više.

Ok, odlično, nemamo problem s procesom stvaranja i izgradnje odličnog biznisa, sjajnog poslovanja i života kakav želimo živjeti. Međutim, gubimo li s vremena na vrijeme osjećaj gdje bismo trebali povući granicu i napraviti balans? 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Joanna ? (@yoanna.in)



Iako su ambicije i motivacija ključ za uspjeh u karijeri i stvaranje života kojem težimo, neprestani fokus na napredovanju može dovesti do kontraproduktivnih rezultata.

Tako što će naš fokus konstantno biti na svemu što nemamo. Šta želimo, šta tek treba da zgrabimo, kupimo, ostvarimo, uvedemo u svoj život, vidimo i upoznamo. 

"Prisutnost je ključ za promjenu. Ako ne možemo biti svjesni sadašnjeg trenutka, ne možemo biti svjesni ničega." - Eckhart Tolle

Dakle, konstantno misleći na ono što tek dolazi prestat ćemo biti svjesni i zadovoljni šta se sve nalazi oko nas, šta smo već postigli i koliko smo daleko stigli. Samim tim, vremenom ćemo postati nezadovoljni trenutnom situacijom, što će rezultirati manjkom motivacije, sreće i fokusa koji su nam zapravo neophodni kako bismo ostvarili sve ono o čemu maštamo kada je riječ o budućnosti.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Joanna ? (@yoanna.in)



Money, money, money

Jedna od glavnih zamki overachivinga (postizanje više od očekivanog) je novac. Neprekidna potraga za premašivanjem granica ostvarenja često dovodi do mentalne i fizičke iscrpljenosti, ali i stresa.

Fokus na stalnom premašivanju vlastitih granica veoma lako i neprimjetno, može zasjeniti jednostavne radosti života, rasta i cijenjenja pomenutog napretka. Prihvaćanje umjerenijeg pristupa potiče zdraviji odnos prema zadanim ciljevima.

 



Umjereni pristup ostvarenju ciljeva potiče nas na  fleksibilniji način razmišljanja, što stvara i veću toleranciju kada je riječ o neuspjehu.

Dakle, umjesto fokusiranja na veća, dodatna ostvarenja, možda je vrijeme da prihvatimo uravnotežen pristup. Prepoznajte vrijednost postavljanja realnih ciljeva, slavite napredak, svaki pa i najmanji korak i priotizirajte svoje biće, uz ambiciju.

"Balans između posla i života nije statičan, već dinamičan proces. To je konstantno prilagođavanje, prioritiziranje i pronalaženje harmonije." - Ken Blanchard

U svijetu koji veliča prekomjerno nastojanje "kroz teškoće do zvijezda", možda je vrijeme da preispitamo sebe i sadržaje koje izdvajamo kao motivaciju. Koliko su realni? Kakva očekivanja postavljamo sami sebi i šta se sve krije iza motivacione poruke koja je zadužena za naš drive?

* * *
Naslovna fotografija: @anna_makiy

FOTO: @anna_makiy


Bonjour

Bonjour na Milan Design Weeku: Vodimo vas kroz najuzbudljivije trenutke

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Sanela Babić/ Bonjour.ba PR

Bonjour na Milan Design Weeku: Vodimo vas kroz najuzbudljivije trenutke Bonjour na Milan Design Weeku: Vodimo vas kroz najuzbudljivije trenutke

Milan Design Week 2025. godine potvrdio je svoju poziciju kao najvažniji događaj u svijetu dizajna, gdje se susreću inovacija, umjetnost i tehnologija.

Od 7. do 13. aprila 2025. godine, Milano je postao epicentar globalne kreativnosti, domaćin više od hiljadu izložbi, instalacija i događaja u sklopu Milan Design Weeka.

Ove godine, tema "Connected Worlds" istražuje kako dizajn može povezati različite aspekte našeg života od prirodnog okruženja do naprednih tehnologija, kulturnih tradicija i budućih inovacija.

A mi smo uz IQOS krenuli u ovu avanturu i imali priliku da prisustvujemo dizajnerskom spektaklu i donesemo vam najzanimljivije trenutke direktno iz srca Milana.


bonjour_ba_mmd_2


bonjour_ba_mmd_1


Idemo redom. Vodimo vas na prvu stanicu našeg dizajnerskog putopisa, može?


IQOS x Seletti: Senzorna priča o susretu dva svijeta

Suradnja između IQOS i kultnog italijanskog brenda Seletti bila je jedan od zapaženijih trenutaka ovogodišnjeg Milan Design Weeka.
 

bonjour_ba_mmd_ana1

bonjour_ba_mmd_iqos_59

bonjour_ba_mmd_iqos_68

bonjour_ba_mmd_iqos_67


Instalacija je predstavljena kao šetnja kroz imaginarnu piazzu od dnevne vreve tržnice do večernje tišine pod visećim lampicama. Tradicija reinterpretirana kroz objektiv futurističkog dizajna i hrabrog eksperimenta.


bonjour_ba_mmd_iqos_63

bonjour_ba_mmd_iqos_62

bonjour_ba_mmd_iqos_61

bonjour_ba_mmd_iqos_60


Iza koncepta stoji Stefano Seletti, kreativni direktor i vizionar koji decenijama unosi ironiju, umjetnost i igru u svakodnevne predmete. Instalacija pod nazivom ‘’Curious X Sensorium Piazza'' utjelovljuje fokus na inovaciju i Selettijev eksperimentalni pristup, oblikujući dinamično okruženje u kojem publika ima aktivnu ulogu.

Digitalne strukture mijenjaju se kroz interakciju s posjetiocima, dok se fragmenti riječi i lica pretaču u vizualni pejzaž, tvoreći neprestano promjenjivo kolektivno sjećanje. Tradicija i tehnologija susreću se u prostoru koji se ne zaboravlja.


bonjour_ba_mmd_iqos_66


bonjour_ba_mmd_16

bonjour_ba_mmd_iqos_65


Fondazione Prada: Kad film postane crtež  

Šetajući kroz Fondazione Prada izložbu zakoračili smo u tihi, ali vizuelno snažan svijet storyboardova, crteža koji su nekada bili prva forma velikih filmskih priča. Izložba „A Kind of Language“ vodi vas kroz više od 800 radova koji otkrivaju kako su režiseri poput Mélièsa i Disneya maštali u linijama i sjenama.


bonjour_ba_mmd_iqos_13

bonjour_ba_mmd_iqos_9

bonjour_ba_mmd_iqos_7


Prostor je zamišljen poput ateljea u kojem se ideje pretaču u kadrove, a paralelno s izložbom, posjetioci mogu pogledati filmove Sofije Coppole, Wesa Andersona i Fellinija.

Sve je zaokruženo projekcijama kultnih filmova u Cinema Godard. Još jedan podsjetnik da je dizajn, kad je u rukama vizionara, uvijek priča.


bonjour_ba_mmd_iqos_3

bonjour_ba_mmd_iqos_2

bonjour_ba_mmd_iqos_10

bonjour_ba_mmd_iqos_11

bonjour_ba_mmd_iqos_12


Mooi: Personalizirani mirisi doma vođeni umjetnom inteligencijom  

Holandski brend Mooi predstavio je inovativnu instalaciju gdje posjetioci, prolaskom kroz roza zavjese, ulaze u svijet personaliziranih interijera.


bonjour_ba_mmd_iqos_14

bonjour_ba_mmd_iqos_BANNER4

bonjour_ba_mmd_iqos_17

bonjour_ba_mmd_iqos_29

bonjour_ba_mmd_iqos_ana2


Na osnovu interaktivnog testa ličnosti, kreirali su vlastiti "home scent scene" ,jedinstveni miris doma, prilagođen individualnim preferencijama, i to na licu mjesta.​ Naravno da smo isprobali.


bonjour_ba_mmd_iqos_19

bonjour_ba_mmd_iqos_21

bonjour_ba_mmd_iqos_20

bonjour_ba_mmd_iqos_22

bonjour_ba_mmd_iqos_25


Lavazza: Multisenzorno iskustvo budućnosti kafe  

Multisenzorno iskustvo Lavazze ostavilo je snažan utisak ne samo zbog inovativnosti, već i zbog načina na koji su uspjeli transformirati jednostavan gutljaj espressa u punopravni dizajnerski doživljaj. 

Ulazimo u zrno kafe, doslovno. Pod ispod nas izrađen je od mljevene kafe, a miris u zraku možete zamisliti: topao i zavodljiv.


bonjour_ba_mmd_iqos_31

bonjour_ba_mmd_iqos_ana1

bonjour_ba_mmd_iqos_36


Nova kapsula bez plastike, koja će se na tržištu naći tek u septembru 2025., predstavljena je u ambijentu koji uključuje zvukove, vizuale i teksture pažljivo orkestrirane da potaknu sva čula. I da, imali smo privilegiju da je ekskluzivno kušamo ukus pun, bogat, gotovo filmski.


bonjour_ba_mmd_iqos_33

bonjour_ba_mmd_iqos_35

bonjour_ba_mmd_iqos_39

bonjour_ba_mmd_iqos_38

bonjour_ba_mmd_iqos_37


Google: Svjetlost koju možete dodirnuti  

Google je predstavio instalaciju koja istražuje interakciju svjetlosti i tehnologije umjetnika Lachlan Turczana. Posjetioci su mogli "dodirnuti" svjetlost, doživljavajući interaktivno i poetsko iskustvo koje pomjera granice percepcije i tehnologije.​


bonjour_ba_mmd_iqos_49

bonjour_ba_mmd_iqos_48

bonjour_ba_mmd_iqos_51

bonjour_ba_mmd_iqos_52

bonjour_ba_mmd_iqos_45

bonjour_ba_mmd_iqos_44

bonjour_ba_mmd_iqos_47


Hermès: Klasična elegancija u tišini  

Hermès je ostao vjeran svom prepoznatljivom stilu, predstavljajući instalaciju koja odiše klasičnom elegancijom. Bez puno riječi, posjetioci su mogli doživjeti suštinu brenda kroz tišinu i sofisticirani dizajn, naglašavajući ljepotu u jednostavnosti.​

Umjesto klasičnih, zanatski teških instalacija po kojima su prethodne godine bili prepoznatljivi, umjetnički direktori Charlotte Macaux Perelman i Alexis Fabry odlučili su se za pročišćeniju, gotovo meditativnu formu izraza.


bonjour_ba_mmd_iqos_57


Posebnu pažnju privukao je set od 33 porculanske posude koje je kreirao irski dizajner Nigel Peake. Riječ je o delikatnoj kolekciji ručno oslikanih tanjira, zdjela i šalica u akvarel tehnici, pažljivo aranžiranih unutar jedne od kutija, poput postavke za neku zamišljenu, svečanu večeru.


bonjour_ba_mmd_iqos_55

bonjour_ba_mmd_iqos_56


Kao savršenu završnicu, imali smo čast prisustvovati ekskluzivnoj večeri s gospodinom Selettijem, koja je bila pravi gourmet doživljaj. Chef Enrico Bartolini, dobitnik čak 13 Michelin zvjezdica, brižljivo je balansirao između ekstravagancije i topline, stvarajući večeru koja je bila jednako sofisticirana kao i sama instalacija.


bonjour_ba_mmd_iqos_95

Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba i Stefano Seletti, vizionar i kreativni direktor Selletija


bonjour_ba_mmd_iqos_92

bonjour_ba_mmd_iqos_ana_1

bonjour_ba_mmd_iqos_81

bonjour_ba_mmd_iqos_79


Ove godine Milano Design Week ostavio je snažan utisak: spoj tehnologije i mašte, senzacija i značenja. Ova oda kreativnosti i dizajnu bez granica nas je podsjetila na jedno: Stay curious.

*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne pušače.  

FOTO: Sanela Babić/ Bonjour.ba PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!