TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 13.12.2023.
Radite li više nego što možete iako su sve vaše potrebe zadovoljene?
Šta znači overreaching? Doslovni prevod Cambridge rječnika glasi ovako: ne uspjeti pokušavajući postići, potrošiti ili učiniti više nego što možete.
Per aspera ad astra
"Kroz teškoće do zvijezda" - hajde da stavimo tačku na ovo uvjerenje. U svijetu u kojem neprestano težimo ka izvrsnosti, izreka "dosegni zvijezde" postala nam je mantra. Često nam se govori da uspjeh leži u tome da se probijamo granice, premašujemo limite i konstantno težimo ka tome da ostvarimo više.
Ok, odlično, nemamo problem s procesom stvaranja i izgradnje odličnog biznisa, sjajnog poslovanja i života kakav želimo živjeti. Međutim, gubimo li s vremena na vrijeme osjećaj gdje bismo trebali povući granicu i napraviti balans?
Iako su ambicije i motivacija ključ za uspjeh u karijeri i stvaranje života kojem težimo, neprestani fokus na napredovanju može dovesti do kontraproduktivnih rezultata.
Tako što će naš fokus konstantno biti na svemu što nemamo. Šta želimo, šta tek treba da zgrabimo, kupimo, ostvarimo, uvedemo u svoj život, vidimo i upoznamo.
"Prisutnost je ključ za promjenu. Ako ne možemo biti svjesni sadašnjeg trenutka, ne možemo biti svjesni ničega." - Eckhart Tolle
Dakle, konstantno misleći na ono što tek dolazi prestat ćemo biti svjesni i zadovoljni šta se sve nalazi oko nas, šta smo već postigli i koliko smo daleko stigli. Samim tim, vremenom ćemo postati nezadovoljni trenutnom situacijom, što će rezultirati manjkom motivacije, sreće i fokusa koji su nam zapravo neophodni kako bismo ostvarili sve ono o čemu maštamo kada je riječ o budućnosti.
Money, money, money
Jedna od glavnih zamki overachivinga (postizanje više od očekivanog) je novac. Neprekidna potraga za premašivanjem granica ostvarenja često dovodi do mentalne i fizičke iscrpljenosti, ali i stresa.
Fokus na stalnom premašivanju vlastitih granica veoma lako i neprimjetno, može zasjeniti jednostavne radosti života, rasta i cijenjenja pomenutog napretka. Prihvaćanje umjerenijeg pristupa potiče zdraviji odnos prema zadanim ciljevima.
Umjereni pristup ostvarenju ciljeva potiče nas na fleksibilniji način razmišljanja, što stvara i veću toleranciju kada je riječ o neuspjehu.
Dakle, umjesto fokusiranja na veća, dodatna ostvarenja, možda je vrijeme da prihvatimo uravnotežen pristup. Prepoznajte vrijednost postavljanja realnih ciljeva, slavite napredak, svaki pa i najmanji korak i priotizirajte svoje biće, uz ambiciju.
"Balans između posla i života nije statičan, već dinamičan proces. To je konstantno prilagođavanje, prioritiziranje i pronalaženje harmonije." - Ken Blanchard
U svijetu koji veliča prekomjerno nastojanje "kroz teškoće do zvijezda", možda je vrijeme da preispitamo sebe i sadržaje koje izdvajamo kao motivaciju. Koliko su realni? Kakva očekivanja postavljamo sami sebi i šta se sve krije iza motivacione poruke koja je zadužena za naš drive?
* * *
Naslovna fotografija: @anna_makiy
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!