TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 11.5.2021.
Dolaskom toplijih dana, svjedoci smo da se modna scena budi i izranja pregršt trendova koji polako zauzimaju titulu imperativa u street style kombinacijama zaljubljenica u modu.
Jedan bh. brend i njihovi modeli torbi su se i ove sezone izdvojili i ponudili nam novu kolekciju gdje smo zapazili nekoliko modela koji će sigurno vrlo brzo dobiti titulu favorita.
Radi se o brendu COCOPAT koji nas mazi sa ponudom torbi sa kvalitetnim dizajnom i detaljima koji cijeloj priči daju dodatnu upečatljivu notu.
"Radeći na ovoj kolekciji, koja je za nas emotivno najposebnija, za prioritet smo stavili Vaše potrebe i optimum estetike i funkcionalnosti. Radili smo torbe koje su funkcionalne, lijepe i, kao i uvijek do sad - najkvalitetnije torbe na tržištu, jer, na to smo najponosniji. Na naše kupce koji nam se uvijek, bez iznimke - vraćaju." - otkrili su na svom Instagram profilu.
Mali uvod u njihovu novu kolekciju donosimo u nastavku, kao i detalje o svakom modelu koje smo saznali na njihovom društvenim mrežama.
MODEL KATYA
"Model Katja je naše iznenađenje za naše vjerne kupce; budget-friendly, pufnasti model kojeg ćete nositi cijelu sezonu, u svim prilikama! Mekana, efektna, funkcionalna i trendy torbica Katja dolazi u 4 nijanse, s dugim kožnim remenom i tri načina nošenja."- naveli su na Instagramu. Model Katja košta 60 KM.
MODEL DALIA
Model Dalia dostupan je u pet boja, a uz torbu dobijete i dugi kožni remen za elegantno cross-body nošenje. Cijena ovog modela je 80 KM.
MODEL NORA I NORA MINI
Foto: @cocopat_official
Modeli su rađeni u pet pastelnih nijansi sa praktičnim džepom za dokumente sa vanjske strane i pretincima s unutrašnje strane. "Metalni detalji mogu biti zlatni i srebrni, a budući da smo same isprobale (kao i uvijek) sve modele, prije finalnog odabira modela za novu kolekciju, najavljujemo Vam i nas novi bestseller!" - navode na svojim društvenim mrežama. Cijena Mini Nora torbe je 100KM, a Nore je 120 KM.
Više detalja možete pronaći ovdje.
***
Naslovna fotografija: @cocopat_official
Foto: Aida Redžepagić
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!