TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 18.12.2020.
Iz sezone u sezonu naše najmlađe najviše obraduje nova igračka koja im uljepša svakodnevnicu i po kojoj pamte posebne trenutke, ali često potraga za onom pravom igračkom ili poklonom svima predstavlja izazov.
Nakon sjajnih ideja što pokloniti prijateljici, dragoj osobi, stiglo je vrijeme da se pobrinemo i za usrećivanje najmlađih. Upravo zbog toga ove sezone odlučili smo upoznati vas sa nekoliko bh. brendova koji su zaslužni sa odličan dječiji asortiman koji će razveseliti dijete i probuditi njihovu maštu i kreativnost.
Od preslatkih ručno pravljenih igrački, simpatičnih stolica, pa sve do prekrivača i preslatkih tanjira za jelo, izbora ne nedostaje i ne sumnjamo kako ćete sa lakoćom pronaći ono što tražite. Stoga predlažemo da što prije detaljno pregledate brendove koje smo izdvojili u nastavku i izaberete nešto posebno za svoje mališane.

Foto: @smilelove.design

Foto: @djelee_babydecor

Foto: @handmade_mary5

Foto: @handmade_mary5

Foto: @in.wooderland

Foto: @woolandmama

Foto: @woolandmama

Foto: @pepetuska
Foto: @pepetuska

Foto: @tacckice.ba

Foto: @tacckice.ba

Foto: @mellaratoys

Foto: @mellaratoys
***
Naslovna fotografija: @pacificnorthjess_
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!