TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 27.1.2023.
Odabrati lokaciju za dječiji rođendan dok je vani hladnije vrijeme može biti itekako izazovno.
Upravo zbog toga odlučili smo odriješiti vas barem mali dio organizacijskih muka u vidu odabira prostora za proslavu.
Planiranje zabave sa prijateljima i najbližima vašeg mališana vjerojatno je način na koji inače slavite rođendane, stoga smo odlučili istražiti koji restorani u Sarajevu su najtraženiji za ovaj vid proslave i olakšati vam potragu.
Također, istražili smo opcije uzimajući u obzir faktore poput dovoljne prostornosti za bezbrižno trčkaranje mališana, ali i restorane koji imaju opciju ukrašavanja u skladu sa vašim željama i naravno, u dogovoru sa vama priprema grickalica, slatkiša, zalogajčića i ukusnih gourmet specijaliteta.
Budući da se radi o nešto većim prostorima, naš savjet je svakako da sa njima se dogovorite da jedan kutak uglavnom rezervirate za slatki stol na kojem centralno mjesto imaju slatkiši i torta.
Gdje se nalazi? Miljevići bb, Istočno Sarajevo
Kontakt telefon: 066 353-044
Gdje se nalazi? IV viteške brigade 4, Sarajevo, kamp Oaza u sklopu Hotela Ilidža
Kontakt telefon: 033 726-002
Gdje se nalazi? Javorov Do, Planinarsko sportsko društvo, Bjelašnica
Kontakt: 060 346-3457
Gdje se nalazi? Bentbaša bb
Kontakt telefon: 033 446-138
Gdje se nalazi? Zmaja od Bosne 8
Kontakt telefon: 033 263-015
Ne sumnjamo da ćete na ovim lokacijama kreirati divne uspomene koje ćete dugo prepričavati.
***
Naslovna fotografija:@unarestoran
TEKST: Bonjour.ba/PR
Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.
Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.
Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.
A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.
Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.
Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!
Foto: @brandingconf
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!