TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 7.4.2021.

Biti roditelj koji ostaje kod kuće nije lagano, a njihove poslovne karijere često su nelinearne, u smislu da zbog određenih životnih dešavanja prinuđeni su ostati doma, a to ne mogu nikako prikazati budućem poslodavcu. To je postalo izraženije uslijed krize COVID-19 kada je veći broj žena napustio full time posao kako bi mogle biti doma sa djecom.

U zanimljivom potezu, profesionalna platforma za društveno umrežavanje LinkedIn odlučila je dodati nove opcije kao "stay at home mom" i druge nazive poslova kako bi omogućila roditeljima da preciznije opisuju svoje takoreći „praznine“ u linijskom slijedu karijere.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Erica Shaw (@_ericashaw)

„Stay-at-home mom“, „stay-at-home dad“ i „stay-at-home parent“ su novi naslov koje je LinkedIn ove sedmice predstavio svojim korisnicima na engleskom jeziku kako bi omogućio detaljnije prikazivanje mjeseci ili godina u kojima roditelji nisu imali aktivni odlazak na posao. Sada su također ponuđene i opcije poput „caretaker“, „homemaker“ ili jednostavno "mama" ili "tata".

ŠTO ZNAČI NOVA MOGUĆNOST NA LINKEDIN?

To znači da roditelji koji brinu o svojoj djeci i upravljaju domaćinstvima sa punim radnim vremenom sada mogu te poslove ozvaničiti u svom životopisu na LinkedIn-u. Mnogi roditelji, a posebno mame, usred pandemije, bile su prinuđene ostajati doma, ali bez mogućnosti da taj status dodaju u svoj CV-u. Ovaj novi način imenovanja trenutne pozicije omogućava ljudima koji brinu o svojoj djeci i upravljaju svojim domovima puno radno vrijeme da istaknu šta jesu, iako nisu za to novčano plaćeni. Vjerovatno jedna od najboljih mogućnosti jeste činjenica da sada i potencijalni poslodavci na LinkedIn-u imaju uvid u to.

Kako su naveli medijima, LinkedIn će i u narednim mjesecima provoditi i druge promjene, poput omogućavanja korisnicima da odrede vrstu pauze koju su morali uzeti, uključujući "roditeljsko odsustvo", "odsustvo zbog potrebe porodične njege" ili "odmor".

***

Naslovna fotografija: @anindigoday
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!