TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 7.4.2021.
Biti roditelj koji ostaje kod kuće nije lagano, a njihove poslovne karijere često su nelinearne, u smislu da zbog određenih životnih dešavanja prinuđeni su ostati doma, a to ne mogu nikako prikazati budućem poslodavcu. To je postalo izraženije uslijed krize COVID-19 kada je veći broj žena napustio full time posao kako bi mogle biti doma sa djecom.
U zanimljivom potezu, profesionalna platforma za društveno umrežavanje LinkedIn odlučila je dodati nove opcije kao "stay at home mom" i druge nazive poslova kako bi omogućila roditeljima da preciznije opisuju svoje takoreći „praznine“ u linijskom slijedu karijere.
„Stay-at-home mom“, „stay-at-home dad“ i „stay-at-home parent“ su novi naslov koje je LinkedIn ove sedmice predstavio svojim korisnicima na engleskom jeziku kako bi omogućio detaljnije prikazivanje mjeseci ili godina u kojima roditelji nisu imali aktivni odlazak na posao. Sada su također ponuđene i opcije poput „caretaker“, „homemaker“ ili jednostavno "mama" ili "tata".
ŠTO ZNAČI NOVA MOGUĆNOST NA LINKEDIN?
To znači da roditelji koji brinu o svojoj djeci i upravljaju domaćinstvima sa punim radnim vremenom sada mogu te poslove ozvaničiti u svom životopisu na LinkedIn-u. Mnogi roditelji, a posebno mame, usred pandemije, bile su prinuđene ostajati doma, ali bez mogućnosti da taj status dodaju u svoj CV-u. Ovaj novi način imenovanja trenutne pozicije omogućava ljudima koji brinu o svojoj djeci i upravljaju svojim domovima puno radno vrijeme da istaknu šta jesu, iako nisu za to novčano plaćeni. Vjerovatno jedna od najboljih mogućnosti jeste činjenica da sada i potencijalni poslodavci na LinkedIn-u imaju uvid u to.
Kako su naveli medijima, LinkedIn će i u narednim mjesecima provoditi i druge promjene, poput omogućavanja korisnicima da odrede vrstu pauze koju su morali uzeti, uključujući "roditeljsko odsustvo", "odsustvo zbog potrebe porodične njege" ili "odmor".
***
Naslovna fotografija: @anindigoday
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba
Ponekad promjena ne dolazi u velikim koracima, već u jednom danu koji te pokrene. Sutra je upravo takav dan!
akademija by dm drogerie markt & Bonjour.ba sutra otvara svoja vrata u Europskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, okupljajući 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine, onih koje žele učiti, dijeliti iskustva i otkriti koliko mogu kada imaju podršku jedne druge.
Tokom cijelog dana, učesnice će imati priliku čuti predavanja i sudjelovati u razgovorima s izuzetnim govornicama, ženama koje su svoj profesionalni put gradile na znanju, istrajnosti i autentičnosti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva i voditeljica resora Ljudski resursi i Infomatika dmBiH

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u Nabavi dmBiH
Od razvoja karijere i ličnog brendinga, preko pregovaranja i vođenja timova, pa sve do storytellinga i kreiranja sadržaja koji povezuje, teme ovogodišnje akademije dotiču se svega što čini osnovu savremenog ženskog liderstva.
Između predavanja i radionica, coffee break by dm drogerie markt biće prilika za razgovor, upoznavanje i razmjenu ideja.
Upravo u tim kratkim trenucima često nastanu poznanstva i inspiracije koje se pamte, jer akademija nije samo dan učenja, to je iskustvo, energija i podsjetnik koliko zajedništvo može značiti.
Dan ćemo završiti inspirativnim pričama bivših polaznica, koje će podijeliti svoja iskustva o tome kako su od ideje došle do uspjeha, uz iskrenost, motivaciju i ono poznato ‘možeš i ti’…
Martina Đorđevska, Tegla

Dragana Rauš, Marketing agencija Raush

Maja Topčagić, Studio Maja Topčagić
Sutra nas čeka dan koji će nas podsjetiti zašto vjerujemo u učenje, dijeljenje i podršku. Dan koji nećemo pamtiti samo po programu, nego po ljudima koje ćemo upoznati.
U nastavku vam donosimo agendu. Vidimo se na akademiji!
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!