TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 7.4.2021.
Biti roditelj koji ostaje kod kuće nije lagano, a njihove poslovne karijere često su nelinearne, u smislu da zbog određenih životnih dešavanja prinuđeni su ostati doma, a to ne mogu nikako prikazati budućem poslodavcu. To je postalo izraženije uslijed krize COVID-19 kada je veći broj žena napustio full time posao kako bi mogle biti doma sa djecom.
U zanimljivom potezu, profesionalna platforma za društveno umrežavanje LinkedIn odlučila je dodati nove opcije kao "stay at home mom" i druge nazive poslova kako bi omogućila roditeljima da preciznije opisuju svoje takoreći „praznine“ u linijskom slijedu karijere.
„Stay-at-home mom“, „stay-at-home dad“ i „stay-at-home parent“ su novi naslov koje je LinkedIn ove sedmice predstavio svojim korisnicima na engleskom jeziku kako bi omogućio detaljnije prikazivanje mjeseci ili godina u kojima roditelji nisu imali aktivni odlazak na posao. Sada su također ponuđene i opcije poput „caretaker“, „homemaker“ ili jednostavno "mama" ili "tata".
ŠTO ZNAČI NOVA MOGUĆNOST NA LINKEDIN?
To znači da roditelji koji brinu o svojoj djeci i upravljaju domaćinstvima sa punim radnim vremenom sada mogu te poslove ozvaničiti u svom životopisu na LinkedIn-u. Mnogi roditelji, a posebno mame, usred pandemije, bile su prinuđene ostajati doma, ali bez mogućnosti da taj status dodaju u svoj CV-u. Ovaj novi način imenovanja trenutne pozicije omogućava ljudima koji brinu o svojoj djeci i upravljaju svojim domovima puno radno vrijeme da istaknu šta jesu, iako nisu za to novčano plaćeni. Vjerovatno jedna od najboljih mogućnosti jeste činjenica da sada i potencijalni poslodavci na LinkedIn-u imaju uvid u to.
Kako su naveli medijima, LinkedIn će i u narednim mjesecima provoditi i druge promjene, poput omogućavanja korisnicima da odrede vrstu pauze koju su morali uzeti, uključujući "roditeljsko odsustvo", "odsustvo zbog potrebe porodične njege" ili "odmor".
***
Naslovna fotografija: @anindigoday
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba
Bh. košarkaš Džanan Musa vikend je proveo na jednoj od najuzbudljivijih i najglamuroznijih pozornica sportskog svijeta, na Formula 1 utrci u Abu Dhabiju.
Riječ je o događaju koji svake godine zatvara sezonu i pretvara Yas Marinu u mjesto gdje se miješaju brzina, luksuz, futuristička arhitektura i globalna pop-kultura. U paddock zoni ovdje se susreću glumci, sportisti, kreatori, muzičari i partneri najuspješnijih timova, stvarajući atmosferu koja je istovremeno ekskluzivna i vibrantna.

Upravo u tom prostoru bio je i Dženan Musa, gost Red Bulla, tima koji je posljednjih godina dominirao F1 i koji je svoje događaje pretvorio u prave lifestyle spektakle. Na Instagramu je podijelio nekoliko fotografija uz opis: „Formula 1 with great company! Elite stuff 🔥“, uključujući i onu sa Jasonom Stathamom, jednim od najvećih holivudskih akcijskih imena.
Abu Dhabi Grand Prix poznat je upravo po takvim trenucima, zavjese padaju na sezonu, pobjedničke proslave traju do kasno u noć, a gosti imaju pristup mjestima koja većina ljubitelja F1 vidi samo kroz ekrane.

Njegova objava pokazuje i drugu stranu života profesionalnih sportista, onu u kojoj, makar nakratko, zamijene teren za događaje koji inspirišu, zabavljaju i otvaraju im prostor da budu dio globalne sportske kulture.
Fotografije: @dzenanmusa
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!