TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 11.10.2023.

Već par mjeseci na društvenim mrežama je gotovo nemoguće zaobići objave o svjetskoj turneji koju trenutno održava Beyonce.


Ono o čemu Instagram bruji je njena kći, Blue Ivy, koja se u nekoliko pjesama nalazi uz Beyonce na pozornici, u pratnji ostalih plesača. Naravno, uz videe koji redovno postaju viralni, dolazi i mnoštvo komentara na račun izgleda kćerke i njenih plesnih sposobnosti.

 



Ipak, u mnoštvu pohvalnih, ali i onih negativnih i zanemarivih komentara, našli su se i neki o načinu na koji Beyonce odgaja djecu. Za njenu djecu možemo reći da su jako malo medijski eksponirani (što je svakako pohvalno) te da Beyonce i Jay Z poprilično drže do toga da njihova djeca ne osjete prerano i one negativne strane celebrity svijeta.

Sa samo 11 godina, njena najstarija kći je s njom krenula na turneju kao dio plesnog tima, a mi smo iz toga donijeli nekoliko savjeta koje vrijedi implementirati u odgoj djece.


Neka djeca razviju zdrav odnos prema novcu

Po uzoru na Beyonce, kada djeca dovoljno odrastu, integrirajte ih polako u svoj obiteljski posao (ili ih upoznajte sa svojim radnim mjestom). Uz to, kroz redovan džeparac, u kolikoj god količini to bilo, djeca će razviti osjećaj kakav odrasli imaju kada dobiju plaću. Tako će dobiti jasniji pojam o tome kako se novac zarađuje i neće imati osjećaj da je to imaginarni svijet, niti će misliti da je novac nešto što je jednostavno tu. Uz to, imat će bolju svijest o tome kako trošiti i štedjeti novac.


Nadogradite njihove vještine praksom

Blue Ivy je u majčinu turneju upletena sasvim dovoljno da gradi svoje vještine kroz praksu, a da pri tome i dalje ima vremena da bude dijete. Ne kažemo da djeca trebaju obavljati vaš posao, ali važno je da svaki njihov interes i hobi shvatite ozbiljno i pronađete način kako da se okušaju u tome da bi i sami sebe shvatili ozbiljno. Tako će kroz vježbu i sitne zadatke otkriti nove vještine koje će u budućnosti moći implementirati u svoju karijeru, a uz to će lakše otkriti koje su njihove prednosti i izražene sposobnosti.


Pružite im podršku i pohvalu

Kao što možemo vidjeti na primjeru Blue Ivy (koja je u početku bila puno sramežljivija i nesigurnija na pozornici nego u posljednje vrijeme) djeci uvijek treba otvoreno pokazati podršku i ljubav. Uz razne aktivnosti i hobije, kada pronađu ono u čemu su dobri, jednaku pohvalu mogu dobiti i od trenera i prijatelja. Sve to gradi samopouzdanje koje će im trebati u budućnosti.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Teen Vogue (@teenvogue)

* * *
Naslovna fotografija: @beyonce


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!