TEKST:
DATUM OBJAVE: 3.3.2021.
Nakon napornog, često i stresnog radnog dana, sve što želite je doći doma, skinuti cipele i relaksirati se svojim malim ritualima koji imaju veliki utjecaj na naše psihičko zdravlje, a svakako i ono fizičko.
Vrijeme relaksiranja i uživanja u samo vašim ritualima zaista može imati veliki učinak i na sutrašnji dan, stoga večernjoj rutini dajte na važnosti i provodite je što je češće moguće.
Osim toplog tuša, udobne pidžame ili spavaćice, mekih papuča i omiljenog naslova u rukama, postoji još nekoliko zanimljivih rituala koje možete prakticirati u svojoj večernjoj rutini. Odvojite dragocjene sate za san, prigušite svjetlo i uživajte u vlastitom cozy ugođaju.
PRIJE SPAVANJA NAZOVITE DRAGU OSOBU
Na kraju dana svi se vratimo sebi i svojim mislima, ono što bez ikakvih dodataka jesmo. Stoga, nazovite svoju majku, baku, djeda ili nekoga koga uživo ne viđate često i pitajte za neke drage osobe iz djetinjstva. Sigurno će vam biti drago čuti gdje su i što rade. Topli ugodni razgovor prije spavanja opustit će vaše misli od svakodnevnih obveza i odmaknuti vas u neko drugo vrijeme i mjesto.

Foto: @unsplash.com
GLEDAJTE OBITELJSKE FOTOGRAFIJE
Možete li se sjetiti kada ste zadnji put razvili fotografije i uvrstili ih u foto album? To smo i mislili. Ali sigurno imate neku svoju kutiju sa uspomenama i fotografijama, dnevnik ili pisma stara i po nekoliko godina. Sigurni smo da će vam neka od njih izmamiti osmijeh i vratiti vas u prošlost, jer ipak, sigurno čuvate samo drage i pozitivne uspomene.

Foto: @unsplash.com
TOPLO MLIJEKO I KEKS KAO U DJETINSTVU
Pretpostavljamo da vas toplo, čokoladno mlijeko ili čaj te zdjelica prhkog keksa podsjećaju na djetinjstvo i bezbrižne noći kada vaš san nisu ometale opterećujuće misli. Osim obvezne beauty rutine važno je i da u organizam prije spavanja unesete neki topli napitak ili laganu večeru.

Foto: @unsplash.com
OTVORITE PROZOR I UDAHNITE SVJEŽI ZRAK
Ovo je odlična prilika da prije spavanja „poslušate tišinu“ i uživate u sporom ritmu okoline koju vidite ispred sebe. Lice će vam se umiti svježinom i mirisom noći, a uz to ćete udahnuti dovoljnu količinu svježeg zraka potrebnog za prijeko potreban zdrav i miran san.
NAMJESTITE ROLETNE TAKO DA VAS PROBUDI JUTARNJE SUNCE
Zamislite da vaše lice ujutro okupaju prve jutarnje zrake i da se ne budite naglo na iritirajuće zvuke alarma. Namjestite roletne tako da ostane dovoljno prostora da prva jutarnja svjetlost obasja vašu spavaću sobu i napuni vas energijom za još jedan novi dan.

Foto: @unsplash.com
NE PRESKAČITE VEČERNJU BEAUTY RUTINU
Važno je upražnjavati i večernje beauty rituale koji podrazumijevaju čišćenje i hidrataciju lica i vrata. Neka vam pri ruci bude i krema za ruke i nokte, mirisna svijeća i inspirativna knjiga koja će vas potaknuti na bolju produktivnost u sutrašnjem danu. Prije spavanja odvojite malo vremena za organizaciju i planiranje narednog radnog dana, a nakon toga, prostoriju u kojoj spavate ispunite ugodnom glazbom. Neka to bude klasika, jazz ili glazba koja vas osobno opušta i relaksira. Osim udobnosti kreveta i svježe posteljine, podesite i ugodnu sobnu temperaturu, odmaknite se od plavog svjetla ekrana i zaronite u san uz opuštajući sadržaj omiljenih korica knjige.

Foto: @unsplash.com
***
Naslovna fotografija: @viktoria.dahlberg
Tekst: Ana Bošnjak
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!