TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.8.2014.
Ako još niste makar jednu večer proveli na Sarajevo Film Festivalu koji je počeo u petak, tada biste svakako tu veliku pogrešku trebali ispraviti. Ako vam već nisu dovoljne projekcije sjajnih filmova, razna druženja s glavnim akterima istih, te zabave do dugo u noć, tada svakako dođite da osjetite kako izgleda kada jedan grad diše u istom ritmu.
Za vikend su u Sarajevu održane premijere filmova 'Cure' te 'Otok ljubavi', za koje je bio užitak gledati kako posjetitelji traže stolicu više. Svakako se potrudite da pogledate filmove, a do tada, mi vam donosimo priču o crvenom tepihu.
http://www.youtube.com/watch?v=NV_-KErMyeU
http://www.youtube.com/watch?v=NNaYexpCA_0
Jedna od nama najdražih kreacija je zasigurno ona koju potpisuje Kaftan Studio, a u kojoj je zasjala Maja Zećo na crvenom tepihu na premijeri filma 'Cure'. Obzirom na uvijek nasmijanu Majinu pojavu, nismo mogli odoljeti da joj ne postavimo par pitanja.
Reci nam kako si se osjećala na premijeri filma, tu u Sarajevu? Bila je to vjerujemo posebno noć za cijelu filmsku ekipu.
Poprilično uzbuđeno. Adrenalin raste kako se približavaš crvenom tepihu. Srećom to je neki poziitvni adrenalin, onaj koji ti čini dobro i koji ti ne da da previše poletiš već da ostaneš čvrsto na zemlji, pribran, što je jako bitno. Ali i činjenica da su oko mene kolege poput Mirjane Karanović, Leon Lučeva, Marije Škaričić, Andree Štake,...s kojima je bila čast sarađivati, te koji su svo vrijeme bili divna podrška je zapravo učinila da se osjećam samopouzdano i lijepo.
Vjerujemo da si uživala u snimanju filma, pa bi li nam mogla reći koja scena iz filma ti je najdraža, te kako su ljudi reagirali na film?
Moram priznati da mi je trenutno jako teško izdvojiti bilo koju scenu iz filma jer sam tek prekjučer prvi put gledala film pa sam sada puna impresija raznih. Svaka scena mi je na svoj način snažna, lijepa, emotivna... Film je dosta poetičan, umjetnički dok na trenutke unosi čak i mali nemir u čovjeka. Rekla bi kao neka lijepa, misteriozna poezija. A što se tiče publike, za sada su pozitivne kritike u igri.
I naravno, ne možemo a da te ne pitamo kako si se osjećala u toj sjajnoj haljini?
Haljinu su kreirale fantastične dame iz Kaftan Studija s kojima sam već ranije sarađivala na drugim projektima u kojima su bile angažovane u svojstvu kostimografkinja. Volim njihovih ruku djela. Haljina koju sam ja nosila je haute couture gdje su svi detalji urađeni ručno, a ja sam se u njoj osjećala beskrajno čarobno.
Maja Zećo u kreaciji Kaftan Studija
Još jedna osoba koja zasigurno uvijek ostavlja energičan dojam na crvenom tepihu je redateljica Jasmila Žbanić koja je za premijeru filma 'Otok ljubavi' birala kreaciju u potpisu Juraja Zigmana, s kojim je i ranije surađivala kroz svoja filmska ostvarenja.
Jasmila Žbanić u Juraj Zigman kreaciji
Dvije haljine o kojima se mnogo pisalo i kroz medije u regiji jesu ona u Envy Room potpisu koju je za premijeru filma 'Otok ljubavi' birala Bojana Gregorić, te ona u potpisu Matije Vuice koju je nosila Zrinka Cvitešić.
Bojana Gregorić u Envy Room kreaciji
Zrinka Cbitešić u Matija Vuica kreaciji
Još dvije haljine koje smo vidjeli na početku Sarajevo Film Festivala, a koje zasigurno treba istaknuti jesu one u potpisu Belme Tvico Stambol koje su za crveni tepih izabrale Sabina Bešlagić te voditeljica Maja Čengić.
Sabina je izabrala dugu bež haljinu sa crnim perlicama koja joj je sjajno pristajala uz nježnu svijetlu put, dok je Maja zasjala u dugoj haljini prekrivenoj ljuskicama u nijansama zelene boje. Maja nam je otkrila da je ovo prvi put da surađuje s Belmom, a sudeći po komentarima na haljinu u kojoj je otvorila Sarajevo Film Festival, vjerujemo da će se suradnja nastaviti.
Sabina Bešlagić u Belma Tvico Stambol kreaciji
Maja Čengić u Belma Tvico Stambol kreaciji
Foto: Irfan Redžović, Slobodna Evropa, Armin Čolo, ekskluziva.ba
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!