TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 1.4.2021.

Pravilno skladištenje zimske odjeće zahtijeva i neke dodatne pripreme. Upravo zbog toga potražili smo neke korisne savjete kako bi vaša odjeća lijepo izgledala (i mirisala) sljedeće zime.

Također, istražili smo i nekoliko odličnih savjeta gdje je najbolje držati zimsku odjeću dok učite najbolji način za spremanje odjeće kada je ne nosite.

OPERITE SVU ODJEĆU

Čak iako odjeća ne izgleda prljavo, očistite zimsku odjeću prije nego što je spremite. To može značiti mnogo posebice za odjeću koju treba ručno oprati ili kemijski očistiti. Možda džemper od kašmira nikada ranije niste nosili na kemijsko čišćenje, ali bitno je to učiniti prije nego što ga pohranite.

Neoprana odjeća može privući moljce i stvoriti miris koji je gotovo nemoguće ukloniti nakon što prođu mjeseci. Također, bez obzira na to gdje odlažete odjeću, postoji šansa da će stvari tijekom toplih ljetnih mjeseci početi poprimati miris pljesni stoga uključite nekoliko kapi esencijalnog ulja lavande.

TREBA LI SE ODJEĆA OKAČITI ILI SLOŽITI?

Generalno tkanine od prirodnih vlakana trebaju biti složene. Konkretnije, uzmite u obzir sljedeći mini vodič:

Džemperi - složite i stavite u plastične kante ili vreće za odlaganje tkanine. Nemojte stavljati previše džempera u jedan spremnik jer se može pojaviti plijesan.

Zimski kaputi - Zatvorite patentne zatvarače, zakopčajte dugmad i nježno složite kapute od kože, vune ili umjetnog krzna kako bi zadržali oblik. Ako imate kaput od pravog životinjskog krzna, taj model okačite.

Odjeća od osjetljivog materijala – Nakon što ih odnesete na hemijsko čišćenje, zamotajte u poseban papir za pakovanje ili maramice pa spremite u pamučne vreće za odjeću.

Cipele – Također cipele možete ispuniti sa posebnim maramicama kako bi im pomoglo da zadrže oblik i stavite ih u kutije.

Čizme – Idealno bi bilo kad bi imali za svaku čizmu poseban kalup kako biste im pomogli da zadrže oblik; spremite čizme sa strane u kutije sa jastučnicom ili starom košuljom između svakog para.

Majice, košulje i traperice - Preklopite ili smotajte i spremite u kutiju za odlaganje.

U ČEMU DRŽATI ZIMSKU ODJEĆU TOKOM LJETA?

Primamljivo je koristiti kartonske kutije za odlaganje zimske odjeće, ali karton je veoma podložan  oštećenjima vodom, a sadrže i ljepilo i pukotine koje mogu privući insekte i štetočine. Umjesto toga koristite prozirne plastične kutije koje će spriječiti oštećenja vodom i druge nezgode. Također, razmislite o kupovini prozirnih kutija jer na ovaj način možete vidjeti što spremate. Spremite sličnu odjeću zajedno i upotrijebite etikete za organiziranje svake kutije po vrstama. Kategorije za pojedinačne kutije mogu uključivati džempere, kapute ili dodatke. Ako želite možete koristite i kesice sa patentnim zatvaračem za odlaganje zimske odjeće ispod vašeg kreveta.

GDJE MOŽETE STAVITI SPAKOVANU ZIMSKU ODJEĆU?

Uvijek čuvajte zimsku odjeću na hladnom, čistom, suhom i tamnom mjestu. Hladno i suho su dva najvažnija faktora za čuvanje odjeće, a zanemarivanje bilo kojeg od tih čimbenika može oštetiti odjeću. Ukoliko imate kuću potražite mjesta za skladištenje izvan garaže ili potkrovlja jer promjene temperature u tim područjima mogu biti previše velike. Međutim, postoji mnogo mogućnosti za spremanje zimske odjeće, čak i kada nemate dodatni ormar. Izdvojite dodatni prostor ispod kreveta ili složite stare kofere da biste stvorili improvizovani sto.

Koristite ove savjete i budite sigurni da će vaša zimska odjeća biti zaštićena tijekom toplijih sezona.

***

Naslovna fotografija: @emmahill
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!