TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 5.9.2022.

Posao i poslovne obveze čine dobar dio našeg života zbog čega se treba posebna pozornost usmjeriti na postavljanje jasnih i zdravih granica koje će vam pomoći da balansirate svoj život i karijeru.


Previše posla, nedovoljno dobra organizacija i manjak slobodnog vremena samo su jedan od razloga zašto danas često možete imati nesanicu ili osjećati velike količine stresa.

Kako biste preuzeli kontrolu nad svojom svakodnevicom i rutinom, važno je na poslu komunicirati koja su vaša očekivanja i granice koje želite da se poštuju. Ove granice mogu se odnositi na brojne stvari, od rokova koji se trebaju ispuniti, preko optimalne organizacije za tim pa sve do povlastica koje slijede. Imajući na umu poštovanje kao lajtmotiv i sa ciljem da poslovno okruženje učinimo pozitivnim, izdvojili smo savjete uspješnih dama kroz koje na suptilan ili direktan način možete pokazati svoje granice i profesionalne vještine komunikacije.

Koji su to poslovni savjeti koje smo odabrali (ali i iskusili sami), otkrijte u nastavku.

 

Uvijek jasno komunicirajte
 

Bilo da se čujete preko e-maila, telefonom, online video pozivom ili uživo, uvijek se trudite jasno uokviriti svoje misli i izrecite ih sa samopouzdanjem i pratećim argumentima. Na taj način će se vaše ideje uzeti ozbiljno, nećete osjećati potrebu da se ponavljate i rjeđe ćete se susresti s tim da vas netko prekida. U ovim slučajevima je to puno lakše savjetovati nego učiniti, no možemo obećati da je priprema pola posla. Samim time, za svaki sastanak i razgovor se unaprijed pripremite, a svoj govor i komunikaciju uvježbajte kroz online networking, upoznavanje i evente uživo.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jessica Alba (@jessicaalba)



Birajte riječi u poslovnoj komunikaciji
 

Kad je u pitanju komunikacija putem e-maila, često se nađemo pred izazovom kako pravilno artikulirati svoje zamisli tako da se one prenesu na željeni način do naših kolega, klijenata ili partnera. Tako je dobro u toj komunikaciji rečenice poput: „Bez brige, nije problem.“ zamijeniti afirmativnim rečenicama kao što je: „Drago mi je što mogu pomoći.“. Na ovaj suptilan način ćete jasno pokazati kroz svoj primjer kakvu komunikaciju očekujete od drugih ljudi i otkriti ćete koliko su vam organizacija, kao i pravilno planiranje vremena prioritet.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ANINE BING (@aninebing)



Organizirajte sastanak sa šefom/icom na mjesečnoj, tromjesečnoj ili godišnjoj razini
 

Ako vam se nešto u trenutnoj organizaciji rada ne sviđa, djeluje demotivirajuće na vas ili mislite da postoji bolje rješenje, organizirajte sastanak sa svojim šefom/icom. Kroz razgovor možete jasno i direktno objasniti koje stvari su vam potrebne za kvalitetan rad i zašto su vam potrebne. Kroz kompromis i razgovor sigurni smo da ćete naći rješenje, a ukoliko vaš šef ili šefica ne mogu trenutno ispuniti te uvjete dogovorite se za određeni vremenski rok kada možete otvoriti ponovo tu temu. Ustrajte u svojim ciljevima i obrani svojih granica ako još uvijek vidite svoje mjesto na tom poslu.

 

Foto: Pexels
 

Naučite delegirati
 

Kada jedna osoba radi posao za troje ljudi, to sigurno ne donosi dugoročno mnogo benefita ni za koju stranu. S obzirom na to, ako imate tim, educirajte ih i obučite da preuzmu jedan dio vašeg posla kako biste se vi mogli baviti konkretnijim zadacima bližima vašem opisu posla. A ako nemate tim, kontaktirajte HR ili svoga šefa/icu sa prijedlogom da zaposli još jednu osobu. Kad započnete svoj razgovor pripremite brojke i mjerila koja će pokazati zašto je bolje i produktivnije zaposliti još jednu ili više osoba nego da vi radite posao za troje ljudi.

 

Foto: Pexels
 

Uvježbajte kako reći ne kad je to potrebno
 

Jedna od najtežih stvari u današnjem radnom okruženju u kojem imamo osjećaj da se gotovo konstantno treba dokazivati svakako je naučiti kako reći ne. Jedna tako malena, naoko bezazlena riječ, drži puno moći i konotacija, i zato ju je potrebno po potrebi upotrijebiti. Kada neke situacije nisu ispravne, ako znate da nešto krši vaše osobne ili poslovne granice ili ako osjećate da netko kreira toksične scenarije za vas, vrijeme je da kažete ne. Odmah u startu pokažite što je za vas u redu, a što ne, i time ćete dobiti puno veće poštovanje i jasno komunicirati svoje granice.

Možete reći ne na suptilan ili direktan način, ovisno o situaciji i osobi s kojom se trenutno trebate nositi. Vjerujte svom instinktu i vježbajte kod kuće kako bi vam došlo prirodno kada vam uistinu zatreba.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ANINE BING (@aninebing)



Kreirajte rutinu
 

Kad kažemo kreirajte rutinu, mislimo na to da kreirate naviku za sebe i ljude oko sebe. Ta rutina će ljudima reći kada vas u danu i na koji način mogu kontaktirati. Uz rutinski rad nećete imati stalna prekidanja i osobe će znati kada i kako vas mogu naći, a vi u tim vremenskim terminima budite dostupni. Jedino tako ćete postići maksimalnu produktivnost, pa čak i kad su mailovi u pitanju. Odredite vrijeme u danu kada ćete odgovarati na mailove i osobe koje vas kontaktiraju, poučene ranijim iskustvima, znati će za koliko vremena mogu dobiti odgovor natrag.

Na ovaj način moći ćete kreirati periode u danu kada ćete biti maksimalno fokusirani na rad, a upravo tako će se roditi velike ideje.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Babba C Rivera (@babba)

***
Naslovna fotografija: @jessicaalba


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!