TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 16.7.2021.

Nije tajna kako je mobitel postao ekstenzija našeg uma i uređaj koji koristimo na dnevnoj bazi.

Kako bi nam on istinski služio tijekom dana i kako bi nam pomogao da budemo produktivni, organizirani i efikasni, pronašli smo način kako organizirati aplikacije na četiri zanimljiva načina.

Proces organiziranja aplikacija može potrajati i do 10 minuta, s obzirom na to kakvo je trenutno stanje na vašem mobitelu i kakav način organiziranja vam se najviše sviđa.

No, jedno je sigurno, kada organizirate aplikacije, vaše snalaženje po mobitelu biti će brže, imati ćete pregledan zaslon i organiziranost koja neće ometati vašu motivaciju ili vas natjerati da provodite desetke minuta prelistavajući društvene mreže.

Kako organizirati aplikacije na mobitelu, otkrijte kroz sljedeće prijedloge.

***
PO BOJI

Svoje aplikacije možete organizirati po boji, kreirajući mape za one aplikacije čija je ikonica crvena, zelena, plava...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jessica (@stayathappymom)

***

PO PERSONALIZIRANOJ KATEGORIJI

Mape možete koristiti i imenovati tako da grupirate razne aplikacije prema svrsi koje imaju, pa tako možete imati mape sa nazivom 'Fotografija', 'Igre', 'Društvene mreže', 'Posao'. Personalizacija je ključna.

***

UZ POZITIVNE AFIRMACIJE

Dašak motivacije u korištenju aplikacija može dati i imenovanje mape u obliku afirmativnih kratkih rečenica baš kao na primjeru ispod. Simpatično, zar ne?

***

SA EMOJI STICKERIMA

Za ultimativnu simpatičnost, svoje mape možete grupirati i dati im ime uz pomoć emojia koji simbolizira fotografiju, društvene mreže, posao, igre...

***

Naslovna fotografija: @unraveledmindfulorganizing
Tekst: Marija Perić


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!