TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 16.7.2021.
Nije tajna kako je mobitel postao ekstenzija našeg uma i uređaj koji koristimo na dnevnoj bazi.
Kako bi nam on istinski služio tijekom dana i kako bi nam pomogao da budemo produktivni, organizirani i efikasni, pronašli smo način kako organizirati aplikacije na četiri zanimljiva načina.
Proces organiziranja aplikacija može potrajati i do 10 minuta, s obzirom na to kakvo je trenutno stanje na vašem mobitelu i kakav način organiziranja vam se najviše sviđa.
No, jedno je sigurno, kada organizirate aplikacije, vaše snalaženje po mobitelu biti će brže, imati ćete pregledan zaslon i organiziranost koja neće ometati vašu motivaciju ili vas natjerati da provodite desetke minuta prelistavajući društvene mreže.
Kako organizirati aplikacije na mobitelu, otkrijte kroz sljedeće prijedloge.
***
PO BOJI
Svoje aplikacije možete organizirati po boji, kreirajući mape za one aplikacije čija je ikonica crvena, zelena, plava...
***
PO PERSONALIZIRANOJ KATEGORIJI
Mape možete koristiti i imenovati tako da grupirate razne aplikacije prema svrsi koje imaju, pa tako možete imati mape sa nazivom 'Fotografija', 'Igre', 'Društvene mreže', 'Posao'. Personalizacija je ključna.
***
UZ POZITIVNE AFIRMACIJE
Dašak motivacije u korištenju aplikacija može dati i imenovanje mape u obliku afirmativnih kratkih rečenica baš kao na primjeru ispod. Simpatično, zar ne?
***
SA EMOJI STICKERIMA
Za ultimativnu simpatičnost, svoje mape možete grupirati i dati im ime uz pomoć emojia koji simbolizira fotografiju, društvene mreže, posao, igre...
***
Naslovna fotografija: @unraveledmindfulorganizing
Tekst: Marija Perić
TEKST: Bonjour.ba
Koliko puta ste čuli da ste “previše”? Previše iskreni, previše emotivni, previše ambiciozni? A možda je upravo u tom “previše” ono najbolje što nosimo, naša hrabrost da se izdvojimo, da budemo svoji i da mijenjamo svijet oko sebe, ne uklapajući se u obrasce koji nam ne pripadaju.
O toj snazi koja dolazi iz autentičnosti razgovarali smo s Aldijanom Rakić, Članicom Uprave ASA Banke, ženom koja je iz pozicije saradnice izrasla u liderku koja vjeruje da empatija nije slabost, već najjači poslovni alat.

Aldijana Rakić, Članica Uprave ASA Banke
Ljudi ne traže savršenog lidera, već čovjeka
U njenoj karijeri bilo je trenutaka koji su zahtijevali odlučnost, ali i razumijevanje, posebno u periodima velikih promjena. Jedan od njih bio je i proces spajanja čak tri banke: složen, emotivan i izazovan trenutak za svaki tim. Zato smo Aldijanu pitali šta je naučila o ljudima kada posao postane najizazovniji.
„Pa ja bih više rekla da u teškim vremenima ljudi ne traže savršenog lidera, već traže čovjeka i ono realno što sam spoznala kroz svoju praksu jeste da je i tišina jača od govora, da je prisutnost jača od riječi i definitivno da stabilnost ne mora značiti da znamo ono što dolazi, već da znamo ko smo i da vodimo svoj tim kvalitetno kroz nepoznato."

Ne moraš znati sve, ali moraš vjerovati sebi
Ušli ste u banku kao saradnica, danas ste članica Uprave. Šta biste sebi tada šapnuli, da Vas niko ne čuje?
"Definitivno bih sebi šapnula na uho da ne moram sve da znam, ali da moram da vjerujem sebi. Prije, u svojim mlađim godinama, tu potvrdu sam tražila izvana, a sada u zrelim godinama jako je bitno da imate unutrašnji kompas jer onda apsolutno vam nisu bitni aplauzi i titule.
Ostala bih znatiželjna i čak bih rekla i preiskrena i preambiciozna jer upravo ovo ’pre’ i ’previše’ nekad znači da se izdvajate od drugih i da si različit u odnosu na druge. I ono što bih rekla da je najveća vrijednost nije mjesto u hijerarhiji, već je definitivno utjecaj koji ostavljate na druge ljude."


Empatija je poslovni alat, ne slabost
U svijetu u kojem se često naglašava brzina i rezultat, zaboravljamo da uspjeh rijetko nastaje iz pritiska, a mnogo češće iz razumijevanja. Upravo zato, Aldijana vjeruje da je empatija jedna od najvažnijih vještina današnjeg lidera. Ne zato što je meka, već zato što je precizna i ona prepoznaje ono što brojke tek kasnije potvrde.
„Empatija pored što je ljudska osobina, ona je strateški resurs i ukoliko se empatija koristi kvalitetno može na vrijeme prepoznati potrebe tima, može vidjeti promjene koje ćemo tek nekad naknadno vidjeti u brojkama i isto tako može vidjeti neke promjene ponašanja u samom timu.
Jer suština je da u najtežim trenucima mi pamtimo pravila ponašanja i ako tu položimo test onda nijedna kriza ili teška vremena ne mogu taj odnos narušiti. I definitivno empatija daje širu sliku, ali isto tako i pojedinca u njoj.“


“Previše” je zapravo kompliment
Od žene se često očekuje da bude “dovoljno”: dovoljno smirena, dovoljno ambiciozna, dovoljno odvažna, ali nikada “previše”. Aldijana to pravilo ruši.
„Preosjetljiva, ambiciozna i emotivna. Upravo ove tri riječi pokušavaju ženu staviti u okvire pravila ponašanja koji joj generalno i ne pripadaju jer apsolutno liderstvo je kod svakoga drugačije. Empatija definitivno nije slabost, ambicija nije mana, a emocije definitivno nisu neprijatelji racionalnosti. Ukoliko se ta tri alata pravilno koriste apsolutno može doći do promjene organizacije iz temelja.“


Emocije ne isključuju racionalnost
O ženama u bankarstvu se dugo govorilo kroz stereotipe zato smo Aldijanu za kraj pitali: Najveća zabluda o ženama u bankarstvu je…?
„Da su preemotivne i da su zbog toga manje racionalne, što apsolutno nije tačno jer upravo ta emotivnost nadograđuje racionalno odlučivanje. Ja sam u praksi mnogo vidjela žena koje su donosile jako teške odluke upravo bazirane na toj emociji i hrabrosti. Tako da bih rekla da je zaključak da su žene emotivne i racionalne i jako hrabre.“

Kroz svaku rečenicu Aldijane Rakić provlači se jednostavna, ali snažna poruka da uspjeh nije odsustvo grešaka, već sposobnost da ostanemo ljudi dok rastemo.
U ASA Banci, taj spoj razumijevanja, stručnosti i povjerenja pokazuje kako se i u svijetu brojki može voditi srcem, a da rezultati ostanu jednako impresivni.
I možda je baš u tom ’previše’… emociji, hrabrosti i iskrenosti… ono što nas uči kako da budemo najbolja verzija sebe i u poslu i izvan njega.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!