TEKST: Ana Rotim

DATUM OBJAVE: 23.3.2022.

Hlače s uzorkom možemo uvrstiti u tradicionalne vjesnike proljeća jer dolaskom sunčanih dana veliki broj dama traži odjevne artikle u kojima će se osjećati ugodno i tijekom visokih temperatura.


Iako hlače s uzorkom krasi epitet visoke udobnosti zbog laganog materijala mnoge djevojke ne žele se odvažiti na kupnju jer se plaše ograničenosti stiliziranja. No, to ne mora biti tako. Naime, pomoću različitih dezena one mogu biti vaš saveznik u kreiranju savršene kombinacije elegantnog i živahnog izgleda. 


 

 


Jedna od velikih prednosti hlača s uzorkom je da se veoma dobro slažu s tenisicama, cipelama pa i natikačama, te uz minimalno truda možete postići chic izgled. Odvažite se i uparite sa usklađenim gornjim dijelom ili igrajte na sigurno s jednobojnom majicom, vašoj mašti ostavljamo na izbor. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Nika K (@nikamatic)


* * *
Naslovna fotografija: @alicecampello 


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!