TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 11.10.2022.
Uz toliko članaka na internetu koji govore o produktivnoj i inspirativnoj jutarnjoj rutini, sigurni smo da ste i vi pronašli određene navike koje vam pomažu da na lijep način započnete jutro.
No, ipak postoji jedna sitnica koju zanemarimo ujutro, a mogla bi biti glavni razlog zašto nam jutro počinje u negativnijem tonu. Upravo ova jedna malena promjena može biti odgovorna za puno mirniji početak dana bez negativnosti. Koja navika će vam pomoći da jutro pretvorite u vrijeme koje će vas nadahnuti da uljepšate ostatak svog dana, otkrijte u nastavku.
Navika u jutarnjoj rutini jednaka za sve uspješne dame
Ako ste se pitali kako uspješne celebrity dame i poduzetnice započinju svoj dan, odgovor leži u prvih pola sata nakon buđenja. Nerijetko je mobitel prva stvar za kojom posežemo čim otvorimo oči ujutro. Tako, prije nego što smo se do kraja razbudili i rastegnuli, u našu sobu pustimo val raznih informacija, emocija i događaja. Upravo oni u nama stvore razne pomiješane osjećaje i čine da jutro započinjemo zbunjeni i rastreseni.
Kako biste to izbjegli, investirajte u budilicu i držite mobitel van svog vidokruga ujutro. Tako ćete jutro početi smireno, bez ometanja, bez mailova. Imat ćete dovoljno vremena za uživanje u kavi i slaganje svojih misli što je izuzetno bitno. Tada, kad ste se u potpunosti razbudili (možda ste već doručkovali, odradili trening), otključajte mobitel i uronite u svijet obveza. Bit ćete puno spremniji za to u svakom mogućem smislu.
***
Naslovna fotografija: @jessicaalba
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!