TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 22.7.2021.
Često možemo čuti motivacijske rečenice poput toga da zdravije navike i sreću sami kreiramo, bilo da su to načini kako razmišljamo, djelujemo i reagiramo na svakodnevnicu.
Tačnije, naši svakodnevni izbori u ovom trenutku mogu izgledati trivijalno, ali sve te male odluke dodaju ili pridonose pozitivnom osjećaju kroz dan.
Upravo zbog toga izdvojili smo 4 odluke koje možete donijeti da biste vodili sretniji i zdraviji život već danas - bez obzira na to što vam se nađe na putu.
BUDITE BOLJI PREMA SEBI
Naše misli mogu biti često korak koji nas zaustavlja ili blokira. Stoga pokušajte trenirati svoj um da razmišlja pozitivnije. U smislu svaki put kad osjetite navalu negativnih misli ili prosto ne osjećate se dobro, fokusirajte se na nešto pozitivno u svom životu. Da, i ovo je stvar prakse i vježbanja.
Pokušajte ne biti toliko oštri prema sebi i ocjenjivati sebe. Jednostavno odlučite počastite se posebnom pažnjom, istom ljubaznošću, poštovanjem i suosjećanjem koje biste iskazali prijatelju. To znači voditi brigu o sebi i odvojiti vrijeme za ono što vas ispunjava.
FOKUSIRAJTE SE NA ONO ŠTO VOLITE
U današnjem užurbanom tempu mnogo vremena provodimo u raznim poslovima i obavezama koje nam vremenom postanu teret. Važno je pronaći stvari koje nam donose radost i potrošiti vrijeme fokusirajući se na njih.
Vjerojatnije ćete biti uspješni ako imate dosljedne aktivnosti, hobije i zadatke koji vas čine sretnim. Najbolji način za to je imati karijeru, posao ili okruženje na poslu koji volite.
Kreirajte svoj radni kutak, obradujte se svaki dan sa novim buketom cvijeća, posluštajte omiljene pjesme dok radite, prošetajte, ponesite omiljeni ručak na posao… to su sve maleni detalji pažnje koji će vam učiniti dan sretnijim i pozitivnijim.
SUOČITE SE SA STRAHOVIMA
Najveći razlog zbog kojeg se ne mijenjamo ili se prepuštamo negativnim osjećajima je strah. Djeluje kao ogromna barijera koja sprečava kretanje naprijed. Većina ljudi zna čega se boji, ali ako ne znate, odvojite vrijeme da shvatite misli koje vas sprečavaju da radite stvari koje zaista želite.

Foto: unsplash.com
Ti strahovi mogu biti neuspjeh, izgledati glupo, strah da ste u centru pažnje, da vas odbiju ili slično, ali kakav god strah bio zamijenite ga pozitivnim samogovorom i uprkos tome idite naprijed.
NEMA PRESKAKANJA DORUČKA
Primamljivo je preskočiti doručak ako kasnite ili nemate naviku pripremati prijepodnevni obrok. Međutim, jedenje hranjivog doručka pojačat će energiju i spriječit će vas da se prepustite nezdravim grickalima.

Foto: unsplash.com
Čak i ako ne preskočite doručak, možda imate naviku natočiti si drugu ili treću šalicu kave, pogotovo ako se osjećate istrošeno. Preskočite kafu i umjesto toga popijte čaj ili brzo prošećite. Čak i mala količina aktivnosti stvara pozitivan presedan za dan pred vama - i to je zdraviji način.
***
Naslovna fotografija: @charmedbycamille
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!