TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 22.7.2021.
Često možemo čuti motivacijske rečenice poput toga da zdravije navike i sreću sami kreiramo, bilo da su to načini kako razmišljamo, djelujemo i reagiramo na svakodnevnicu.
Tačnije, naši svakodnevni izbori u ovom trenutku mogu izgledati trivijalno, ali sve te male odluke dodaju ili pridonose pozitivnom osjećaju kroz dan.
Upravo zbog toga izdvojili smo 4 odluke koje možete donijeti da biste vodili sretniji i zdraviji život već danas - bez obzira na to što vam se nađe na putu.
BUDITE BOLJI PREMA SEBI
Naše misli mogu biti često korak koji nas zaustavlja ili blokira. Stoga pokušajte trenirati svoj um da razmišlja pozitivnije. U smislu svaki put kad osjetite navalu negativnih misli ili prosto ne osjećate se dobro, fokusirajte se na nešto pozitivno u svom životu. Da, i ovo je stvar prakse i vježbanja.
Pokušajte ne biti toliko oštri prema sebi i ocjenjivati sebe. Jednostavno odlučite počastite se posebnom pažnjom, istom ljubaznošću, poštovanjem i suosjećanjem koje biste iskazali prijatelju. To znači voditi brigu o sebi i odvojiti vrijeme za ono što vas ispunjava.
FOKUSIRAJTE SE NA ONO ŠTO VOLITE
U današnjem užurbanom tempu mnogo vremena provodimo u raznim poslovima i obavezama koje nam vremenom postanu teret. Važno je pronaći stvari koje nam donose radost i potrošiti vrijeme fokusirajući se na njih.
Vjerojatnije ćete biti uspješni ako imate dosljedne aktivnosti, hobije i zadatke koji vas čine sretnim. Najbolji način za to je imati karijeru, posao ili okruženje na poslu koji volite.
Kreirajte svoj radni kutak, obradujte se svaki dan sa novim buketom cvijeća, posluštajte omiljene pjesme dok radite, prošetajte, ponesite omiljeni ručak na posao… to su sve maleni detalji pažnje koji će vam učiniti dan sretnijim i pozitivnijim.
SUOČITE SE SA STRAHOVIMA
Najveći razlog zbog kojeg se ne mijenjamo ili se prepuštamo negativnim osjećajima je strah. Djeluje kao ogromna barijera koja sprečava kretanje naprijed. Većina ljudi zna čega se boji, ali ako ne znate, odvojite vrijeme da shvatite misli koje vas sprečavaju da radite stvari koje zaista želite.
Foto: unsplash.com
Ti strahovi mogu biti neuspjeh, izgledati glupo, strah da ste u centru pažnje, da vas odbiju ili slično, ali kakav god strah bio zamijenite ga pozitivnim samogovorom i uprkos tome idite naprijed.
NEMA PRESKAKANJA DORUČKA
Primamljivo je preskočiti doručak ako kasnite ili nemate naviku pripremati prijepodnevni obrok. Međutim, jedenje hranjivog doručka pojačat će energiju i spriječit će vas da se prepustite nezdravim grickalima.
Foto: unsplash.com
Čak i ako ne preskočite doručak, možda imate naviku natočiti si drugu ili treću šalicu kave, pogotovo ako se osjećate istrošeno. Preskočite kafu i umjesto toga popijte čaj ili brzo prošećite. Čak i mala količina aktivnosti stvara pozitivan presedan za dan pred vama - i to je zdraviji način.
***
Naslovna fotografija: @charmedbycamille
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!