TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 19.4.2021.

Svi imamo ciljeve, ali ono na što većina nas provede najviše vremena jeste razmišljanje kako ih postići.

Nije tajna da je sticanje novih navika i postizanje dugoročnih ciljeva izazovno zbog čega većina ljudi odustaje od novogodišnjih odluka, a posebice jer se fokusiramo na sam ishod, a ne na proces.

Motivacija nije jedino što nam je potrebno tj. nije jedini ključ za postizanje naših ciljeva. Vjerujemo da ste pokušali sa mnogim strategijama puno puta i one jednostavno nisu djelovale jer je još nešto nedostajalo.

Motivacija postepeno slabi i vraćate se tamo gdje ste započeli. Upravo zbog toga smo pronašli strategiju koju savjetuje James Clear, autor i govornik fokusiran na navike, donošenje odluka i kontinuirano usavršavanje.

Recimo da, kao i mnogi od nas, želite steći naviku da dosljedno vježbate. Iako su mnogi ljudi motivirani za vježbanje, oni koji se zapravo drže svojih ciljeva čine nešto drugačije.

Točnije, ono što podupire vašu želju i pretvara je u stvarnu akciju nije samo vaš nivo motivacije, već vaš plan za provedbu odnosno implementacija.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lauren Roscopf (@aloprofile)

KAKO VJEŽBU STVORITI NAVIKOM?

Najvažniji je detaljan plan koji prethodno napravite o tome kada i gdje djelovati, odnosno, kako namjeravate primijeniti određenu naviku.

Znakovi koji mogu pokrenuti naviku dolaze u širokom rasponu oblika - osjećaj telefona kako zuji u džepu, miris čokoladnih kolačića, zvuk sirena hitne pomoći - ali dva najčešća znaka su vrijeme i lokacija.

Namjere implementacije koriste oba ova znaka, a format za stvaranje namjere implementacije je: "Kada se pojavi situacija X, izvršit ću odgovor Y."

Bilo da se radi o zapisivanju tačnog vremena i datuma kada ćete imate zakazano kod stomatologa ili bilježenju vaše kilaže, zapisivanje plana povećava izglede da ćete se držati navika.

KAKO SLIJEDITI SVOJE CILJEVE?

Zadatak je jasan: ljudi koji naprave određeni plan kada i gdje će steći novu naviku vjerovatnije će je slijediti.

Danas ako sebi postavite cilj da ćete se zdravije hraniti napišite i tačno kada će se i gdje ova navika dogoditi. Namjera provedbe pretvara cilj u konkretan plan akcije.

Mnogi ljudi misle da im nedostaje motivacije kada je ono što im zaista nedostaje jasnoća. Neki ljudi čitav svoj život provedu čekajući da za to dođe idealno vrijeme, no jednom kada se postavi namjera sa konkretnim planom, ne morate čekati za start.

Jednostavno slijedite svoj unaprijed utvrđeni plan.

KONKRETAN PLAN IZVEDBE

Jednostavan način da primijenite ovu strategiju na svoje navike je da ispunite ovu rečenicu:

Ja ću [radnja] u [vrijeme] na [lokaciji].

Primjerice: Ja ću vježbati jednu minutu u 7 sati ujutro u svojoj spavaćoj sobi ili ja ću ujutru u 8 sati napraviti sebi zeleni čaj.

Ponekad nećete moći ispuniti te zadate male ciljeve i u ovakvim situacijama sjajno je koristiti verziju ove strategije "ako - onda".

Još uvijek izjavljujete svoju namjeru da izvršite određeno ponašanje, tako da je osnovna ideja ista. Međutim, ovaj put jednostavno planirate neočekivane situacije koristeći frazu: "Ako ____, onda ____." Na primjer: Ako za ručak pojedem hamburger, svratit ću u trgovinu i kupiti povrće za večeru.

Dajte svojim navikama vremena i prostora. Cilj je učiniti vrijeme i lokaciju toliko očitima da, uz dovoljno ponavljanja, dobijete želju da učinite pravu stvar u pravo vrijeme, čak i ako ne možete reći zašto.

Stoga, zaključak jeste da sama motivacija traje kratko i ne dovodi do cilja, ali ako želite postići svoje ciljeve, potreban vam je plan kada i kako ćete ih izvršiti.

***

Naslovna fotografija: @mariannesides
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

TEKST: Bonjour.ba - PR

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.

Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača. 

 



Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 


argeta3bonjour_ba

U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda. 

 

argeta8bonjour_ba

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 


argeta6bonjour_ba

Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.

Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 


argeta2bonjour_ba

argeta7bonjour_ba

Ovom prilikom,  Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno. 

Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 


argeta1bonjour_ba

Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.

Foto: PR  
Naslovna fotografija: @argeta_official


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!