TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 21.10.2021.
Jedan od najtvrdoglavijih problema sa kožom lica su proširene pore, jer ih je teško ukloniti u potpunosti.
Pore su mjesta na kojima kanali lojnih žlijezda izlaze na površinu , a pri pojačanju rada lojnih žlijezda dolazi do pojave proširenih pora.
Zašto dolazi do proširenih pora?
Iako se pora proširuje kako bi omogućila višak prostora za masnoću da isteče, masnoća i dalje može biti zarobljena odumrlim stanicama kože.
Kad se jednom to dogodi, i tvari na vrhu začepljene pore bude izložene zraku, one oksidiraju, formirajući miteser.
Kako spriječiti nastajanje proširenih pora?
Prije svega morate stvoriti svoju beauty rutinu za čišćenje lica, koja treba uključivati redovno pranje lica, piling, te povremeno nanošenje maske za lice koja čisti pore i smanjuje pojavu sebuma.
Preporučuje se korištenje proizvoda punih antioksidanasa.
Šta izbjegavati?
Za početak prekinite sa upotrebom proizvoda koji služe za začepljenje pora ili one koje proizvode više masnoće.
Iritirajući sastojci pojačavaju proizvodnju masnoće u porama, te pazite da ne koristite takve proizvode.
Pažljivo birajte make up koji koristite i vodite računa da svaku noć temeljito očistite lice od šminke.
Ovi koraci vjerojatno neće pomoći svakome, ali su neki od najpopularnijih i pouzdanijih savjeta za smanjenje pora na licu.
* * *
Fotografije: Pexels
TEKST: Bonjour.ba
Estetika, preglednost i iskustvo kupovine kakvo zaslužuje svaka beauty entuzijastica – dobrodošli na novu digitalnu adresu najpoznatije parfumerije u BiH.
Zamislite mjesto gdje su luksuz, elegancija i tehnologija isprepleteni u savršen sklad. Mjesto gdje se klikom otvaraju vrata svijeta najfinijih parfema, luksuzne njege kože i make up brendova koji kroje ljepotu modernog doba.
Plaza parfumerija, kultna destinacija za sve ljubitelje beauty proizvoda, upravo je lansirala svoj redizajnirani web shop, sofisticiran, intuitivan i dizajniran da odgovori na najviše estetske i funkcionalne zahtjeve.
Na www.plaza.ba, iskustvo online kupovine sada podsjeća na šetnju najluksuznijim beauty kutkom neke evropske metropole. Novi dizajn donosi prozračan i pregledan izgled, naglasak na vizualima proizvoda i personalizirano korisničko iskustvo.
Kupci sada s lakoćom mogu provjeriti dostupnost artikala po poslovnicama, pratiti stanje svojih loyalty bodova – cvjetića, te uživati u jasnijoj prezentaciji akcija, noviteta i ekskluzivnih ponuda.
“Željeli smo kreirati prostor koji ne samo da prezentira proizvode, već koji priča priču svakog brenda koji zastupamo. Web shop nije više samo alat za kupovinu – on je naš digitalni butik, produžetak identiteta Plaza parfumerije” - poručuje Selver Fajković, marketing menadžer Plaza parfumerije.
Redizajnirani web shop Plaza parfumerije nije samo nova stranica, to je nova era beauty kupovine u BiH. Elegantna, promišljena i digitalno besprijekorna. Luksuz je konačno stigao online i izgleda savršeno!
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa PLAZA parfumerija.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!