TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.9.2014.
'Samo je jedan Weekend u godini'. Tako makar kažu organizatori ovog Festivala komunikacija, koji se iz godine u godinu održava u Rovinju, a koji je zahvaljujući sjajnim govornicima, radionicama i obradom konkretnih marketinških studija, izrastao u festival na kojem svi žele biti. Svi koji rade u kreativnim industrijama, svi koji su zaljubljeni u svoj posao i koji žele otkrivati čari onoga što komu
Upravo taj opis krasi i našu suradnicu, Arijanu Miličević. Arijana je Voditelj odjela marketinške agencije u najvećoj distributerskoj mreži u Europi, ORBICO d.o.o. , a koja je pored ludog tempa kakav diktira Festival, ipak odlučila za MODAMO čitatelje otkriti zašto je samo jedan Weekend u godini, zašto je nakon Weekenda teretana obvezna, te zašto je strast glavni pokretač uspješnih medijskih kampanja.
***
Morsko okruženje, nama kontinentalnim tipovima, zvuči primamljivo čak i kada ne uključuje najposjećeniji marketinški događaj godine, a još kada dodamo istarski ambijent i nezaobilazne istarske delicije, siguran rezultat je inspiracija za nove projekte s kojom sam se vratila u Sarajevo. Dobro, i taj dodatni kilogram koji pouzdano vraćamo u ruke treneru, a krivimo savršene istarske tradicionalne okuse ovčjeg sira, maslinova ulja s narančom, divnih tartufa, boškarina – istinske delicije istarskog tradicionalnog goveda i neprikosnovenih Jakubovih kapica, a to su samo neke od delicija kao savršen začin savršenog (pogađate) Weekend Media Festivala.
Dolaskom u Rovinj primijetih zašto ga je pjesnik Eligio Zanini nazvao "In stu canton de paradis" (kutak raja), koji je danas, zajedno s Porečom, najposjećeniji grad u Istri, a konstrukcija grada doista ide u prilog činjenici da je Rovinj bio sve do druge polovice 19-og stoljeća najveća luka na Zapadnoj obali Istre. I danas, samom geografskom pozicijom, trgovačkom orijentacijom, fokusom na tradicionalne zanate i umjetničke izričaje ima široku ponudu ateljea u kojima dominira izrada kozmetike, nakita, modne industrije, slikarstvo i kiparstvo te doista značajno obogaćuju posebnu turističku ponudu grada. Turizam je glavni izvor gradskih prihoda, a fokus na razvoj hotelskih kapaciteta doista je rezultirao bogatom ponudom, uključivši Lone, hotel jedinstvenog dizajna koji ima 236 soba, i da, svaka je posebna.
Gospodarstvo Rovinja predvodi Tvornica Duhana Rovinj koja se preselila u van gradske zone te je kompleks Tvornice Duhana u centru grada Rovinja savršen izbor za lokaciju najvećeg marketinškog događaja godine – Weekend Media Festivala koji je svoja vrata otvorio, za mene jubilarni, sedmi put.
Organiziran u četiri velike radionice povezane sajamskim prostorom i prostorima za odmor doista je pružio sve sadržaje potrebne za užurbano trčanje na štiklama iz radionice u radionicu sa željom čuti što više govornika i porazgovarati s novim i starim kolegama iz marketinške i medijske industrije.
Brojne teme su pratile nove marketinške i medijske trendove cijele regije, a na događanju koji je uspio okupiti 4000 posjetitelja neformalne mreže druženja na regionalnom nivou su imale nevjerojatan značaj za prijenos iskustava i povezivanje predstavnika iz svih zemalja, ali i isprovocirati određena industrijska pitanja zajednička za sve.
U bogatoj ponudi programa sam doista uživala u predavanju Scotta Morrisona, jednog od kreatora Nike kampanje 'Just do It'. Scott ima 20 godina iskustva s najinovativnijima, najzahtjevnijima i nekim od najjačih svjetskih kompanija kao što su Saatchi and Saatchi, Wieden and Kennedy, P&G, Nike, Activision, Levi's i Diesel. Predavanje koje je imao na temu 'Accelerated Leader' mi je uvelike pokazalo kako se percepcija vodstva u svijetu biznisa promijenila u odnosu na predavanja koja sam ja nekad znala držati na istu temu, a i ona koja sam slušala prije svega par godina. Promjena se ogleda prije svega u tome što bi danas mogao biti opisan kao: “Leadership is the art of accomplishing more than the science of management says is possible”. Posebno me se dojmila kampanja koju je predvodio za Diesel pod nazivom 'Studio Africa, a sa idejom da promovira širom svijeta kreativnost i jedinstvenost afričke umjetnosti. Kampanja je uključila devet umjetnika iz umjetnosti, filma, muzike, literature i fotografije - talentirane osobe sa posvećenošću zemlji iz koje dolaze i sa razumijevanjem ljudi te kulturoloških razlika koji su nevjerojatno obogatili cijelu kampanju. Rezultat suradnje je kampanja DIESELA +EDUN u denim kolekciji rođenoj i u potpunosti proizvedenoj u Africi s najfinijim CCI pamukom iz Ugande.
Kampanja Studio Africa je dala novi pristup učenju i učinila ga zabavnim, što je ipak jedan veliki odmak u načinu kako je komunicirana jedna marketinška kampanja. Studio Africa je ljudima širom svijeta osigurala zbližavanje s kulturološkim raznolikostima i divnim umjetničkim izrazima Afrike. Teza koja je pratila cijelo predavanje koje je radio Scott Morrison, je da leadership ima ulogu inspirirati nevjerojatnu budućnost kako bi svi ljudi bili dio pokreta i oslobodili sve ono što je za njih jedinstveno i iskazali svoj kreativni potencijal. U duhu ove teze, Diesel kampanja povezana sa velikom, inspirativnom i magičnom Afrikom u svrhe promocije znanja širom svijeta je probudila emocije kakve ćete i sami doživjeti gledajući video ispod:
https://www.youtube.com/watch?v=Qf93GT6NFTc
Razgovarajući sa Scottom Morisonom nakon radionice, savršeno mi je bilo jasno da je upravo strast ono što nas ljude motivira da radimo nevjerojatne stvari, a u konačnici je strast prema nečemu uvijek - jednostavna! Kako je sam Einstein rekao: 'Ako ne možete nešto reći jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro!'
Prva lekcija s festivala mi je da je prava strast uvijek jednostavna. Druga, najbolje marketinške kampanje na svijetu su dio nekog pokreta.
Razgovarajući s prijateljima iz industrije, unutar kojih smo se bavili i analitikom industrijskih trendova, krenuli smo u značaj ljudskog socijalnog aspekta i fizičkog prisustva u marketinškim kampanjama, a koju nam je posebno simpatično prikazao Mark Davies na temu Real World Marketing u kampanji koju je nedavno objavila Ikea:
https://www.youtube.com/watch?v=MOXQo7nURs0
Vrijeme koje mi svi provodimo u krugu porodice, s prijateljima, posebno na poslu, uključuju brojne alate koji su nam stavljeni na raspolaganje, sa svrhom da naš život obogate, ali nikad neće nijedan alat moći zamijeniti međuljudsku fizičku bliskost i dodir.
Lekcija broj tri sa festivala - dodir i međusobni ljudski kontakt su ključni za razvoj svih zajednica, a samim tim i svakog pojedinca.
Međusobna suradnja i različiti kreativni pristupi su imali na Weekend Media Festivalu poseban značaj i to u formi BalCannes, revije najboljih reklamnih Agencija iz 6 zemalja regije. Natjecanje je podijeljeno u 10 kategorija i svi sudionici su imali priliku vidjeti top 25 kampanja regije. Ponosna sam da je dio žirija bio iz Bosne i Hercegovine. No i pored toga, što me čini posebno ponosno je činjenica da je naša zemlja imala svog predstavnika u top 25 kampanja, i to u kampanji 'To je moja tajna' Sarajevskog Kiseljaka s Radom Šerbedžijom u glavnoj ulozi koju je vodila Agencija Fabrika kojoj čestitam na jedinstvenom uspjehu u ovoj godini!
Druženja s kolegama iz Bosne i Hercegovine su bila puna zanimljivih sadržaja, humora, prijateljstva te smo kroz panel rasprave imali priliku pokazati da smo dio srcolike zemlje sa velikim znanjima te se nadam da ćemo zajedničkim naporima na daljim okupljanjima biti ponovno istaknuti među svim kolegama svojom nepogrešivom originalnošću i inovativnim pristupom poslovanju. Mimo predstavnika Agencija i medija, iz Bosne i Hercegovine smo posebno obogatili druženja s našim ponajboljim glumcima koji potvrđuju svu našu originalnost i posebnost. Pogotovo ukoliko na takvo jedno druženje dođe sam Enis Bešlagić koji već u par prvih rečenica potvrđuje zašto su naši glumci otporni na kopiranje i zašto u BiH žive ljudi s najboljim smislom za humor i zabavu na svijetu
Nakon napornih radnih dana, nezaobilazni Weekend Media Festival partiji su, pored odlične organizacije, bili posebno mjesto za druženje uz Frajle i Psihomodo pop koji su još jednom nevjerojatnom energijom pokazali zašto su 30 godina na vrhu regionalne glazbene scene.
S druge strane za one koji više preferiraju elektro ritmove, spremne su bile vanjske prostorije Tvornice Duhana i Pepermint klub. Sve u svemu, zagarantiran provod do ranih jutarnjih sati i podjela brojnih kreativnih ideja sa kolegama iz regije začinjenih velikim pauzama smijeha. Onog gromoglasnog, bez cenzure.
Lekcija broj četiri primljena k znanju, 'Imam mnogo problema u životu, ali moje usne to ne znaju. One se smiju!'. Charlie Chaplin
Četiri lekcije i jedno pitanje – Hm, jesu već spremili datum za narednu godinu?
Za MODAMO.info napisala: Arijana Miličević
Foto: Arijana Miličević Private, Weekend Media Festival PR, Photo: Danijel Berkovic/PIXSELL, Borna Filic/PIXSELL
TEKST: Emina Smaka | FOTO: Enida Kajević za Bonjour.ba
Bonjour x Via Media Gala Night i ove je godine nadmašio očekivanja, sada drugi put zaredom, večer je okupila istaknute goste u ambijentu koji briše granice između elegancije i emocije.
Naš Gala Night održan je u otmjeno uređenom prostoru čiji je ambijent, od srebrnih svijećnjaka na stolovima, transparentnih Tiffany stolica do dramatičnog svjetla, izgledao kao najluksuznija modna gala večer. Svaki detalj je bio pomno biran kako bi reflektovao duh koji slavi ljepotu, kreativnost i zajedništvo.
Uz gudački kvartet, tople govore i pažljivo osmišljen koncept večeri nazvan What’s Inside The Box , događaj je ponudio priču uz uspomene koje neće izblijediti.
Već na samom ulazu gosti su dobili crnu kutiju s natpisom Do not open yet , a ono što ih je čekalo unutra bilo je pravo premium iznenađenje u obliku praline sa 24k zlatom te ekskluzivan poklon Zlatarne Celje . Brend koji već 180 godina slavi bezvremensku ljepotu!
No, među svijećama i reflektorima, u dugoj crnoj haljini minimalističkog kroja, s niskim repom i smokey eye makeupom istakla se Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba portala. Njeno prisustvo bilo je utjelovljenje snage i elegancije
A ono što je dodatno naglasilo njen look bili su komadi nakita iz Majestic kolekcije brenda Zlatarna Celje, tačnije naušnice i prsten izrađeni od bijelog zlata, ukrašeni smaragdima i dijamantima.
Raskošan prsten izrađen od bijelog zlata krasi centralni zeleni smaragd dimenzija 8 x 6 mm, prigrljen svjetlucavim briljantima koji dodatno naglašavaju njegovu duboku boju i profinjenu liniju.
S druge strane tu su otmjene, ali nježne naušnice od bijelog zlata obasjane zelenim smaragdima dimenzija 6 x 4 mm, postavljenim tako da prate liniju uha s diskretnom elegancijom. Pravougaoni oblik kamena donosi jasnoću forme, a zeleni ton unosi dašak impozantne prirode.
Zlatarna Celje – Majestic kolekcija
Ova kolekcija slavi kontrast, onaj između klasične, tradicionalne forme i savremenog dizajna, zelenih smaragda i bijelih dijamanata, minimalizma i teatralnosti. Savršen izbor za jednu ovakvu večer.
Smaragdni tonovi Majestic nakita savršeno su se uklopili s dubokom crninom haljine, stvarajući dojam koji je istovremeno moćan i profinjen. Ana je izgledala kao glavna protagonistica vlastite modne priče, one u kojoj se luksuzni komadi nose s lakoćom, a nakit ima ulogu pojačanja karaktera.
Ako tražite inspiraciju za kombinaciju koja ne prolazi nezapaženo, pratite Anin spoj crne elegancije i smaragdne raskoši koji je nepogrešiv izbor.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!