TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 10.11.2023.
Bouncy kosa s puno volumena bila je popularan trend tokom 90-ih pa su nam modeli prva asocijacija na volumen i velike talase, a ova frizura ni u jednom trenutku nije prestala kupiti simpatije.
Stil iz 90-ih karakteriše raznovrsnost i eksperimentisanje s različitim modnim stilovima. Inspiraciju za bouncy kosu, s mnogo volumena i druge stilove često su pružali supermodeli tog vremena, koji su postali ikone stila.
No, čini se da koliko god da se potrudimo nešto nedostaje kako bi kosa tokom cijelog dana ostala jednako puna volumena.
Priprema kose
Operite kosu s volumizirajućim šamponom i regeneratorom kako biste stvorili osnovu za volumen, ali izbjegavajte teške regeneratore koji mogu otežati kosu. Prije sušenja, nanesite pjenu ili sprej za volumen na vlažnu kosu. Ovi proizvodi pomažu u podizanju korijena i stvaranju teksture koja će podržati valove.
Jedan od popularnih trikova je da okrenete glavu prema dolje dok sušite kosu fenom. Ovo će pomoći podići korijenje i stvoriti osnovu za volumen. Koristite difuzor kako biste očuvali prirodne valove i spriječili stvaranje frizz-a.
Ako želite dodatni volumen, možete nanijeti suhi šampon na korijen kose kako biste je podigli. Ovo će dodati volumen i svježinu kosi.
Rad s dodacima za stiliziranje
Nakon što se kosa osuši, možete koristiti uvijač ili peglu za stvaranje velikih valova. Ako želite izbjeći ove metode, kosu možete uviti tokom noći uz jedan od popularnih TikTok trikova.
Nakon kreiranja valova, lagano ih raspetljajte prstima kako biste stvorili mekše i prirodnije valove. Ovo će dodati dodatnu teksturu i volumen. Postepeno prskajte sprej za teksturu i raščešljajte kako biste ravnomjerno rasporedili kosu.
Održavanje
Kako biste zadržali volumen i valove tijekom dana, izbjegavajte dodirivanje kose. Ako primijetite da gubi volumen, možete nježno protresti kosu prstima. Slijedeći ove korake, možete postići kosu s lijepim volumenom i velikim valovima, što odražava ležeran i moderni izgled.
* * *
Naslovna fotografija: @georgievas
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uređaj glo, prepoznat kao jedno od rješenja u segmentu bezdimnih proizvoda, proslavio je godinu dana prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine, i to na način koji odražava njegov identitet: urbano, elegantno i potpuno drugačije.
U srcu Sarajeva, u prostoru Evropske kuće kulture i nacionalnih manjina, održan je događaj koji je spojio tehnologiju, dobru energiju i stil.
Veliki broj uzvanika, partnera, punoljetnih korisnika i predstavnika kompanije BAT, uživalo je u večeri ispunjenoj muzičkim nastupima, interaktivnim zonama i prezentacijama koje su slavile sve što glo predstavlja: alternativu, nova rješenja i iskustvo.
BAT je na ovom tržištu napravio strateški iskorak. Naime, Bosna i Hercegovina je među zemljama gdje su punoljetnim korisnicima dostupne sve kategorije proizvoda smanjenog rizika* iz BAT portfolija: uređaji za zagrijavanje duhana, e-cigarete i oralni nikotinski proizvodi.
„Ova godina za nas je bila potvrda da tržište Bosne i Hercegovine prepoznaje kvalitet, tehnologiju i mogućnost izbora. Punoljetni korisnici sve više pokazuju interes za proizvode koji ne uključuju sagorijevanje duhana“, izjavio je Johan Baguca, direktor BAT-a BiH.
Johan Baguca, direktor BAT-a BiH
BAT kontinuirano ulaže u nauku i razvoj čime doprinosi globalnom cilju stvaranja svijeta bez duhanskog dima. Također, cilj ovih ulaganja jeste razvoj tehnološki naprednih proizvoda koji odgovaraju savremenim navikama korisnika i visokim standardima kvaliteta.
„Naša ulaganja su vođena odgovornim pristupom razvoju tržišta. BiH se pokazala kao izuzetno otvorena za inovacije, i s ponosom gledamo na ono što smo postigli u prethodnih 12 mjeseci“, izjavio je Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera.
Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera
Do kraja 2023. godine, BAT je imao 23,9 miliona punoljetnih korisnika proizvoda koji ne sagorijevaju duhan, s ciljem da do 2030. godine taj broj poraste na 50 miliona.
Danas su modeli glo HYPER PRO i glo HYPER dostupni širom zemlje, putem iNovine mreže i drugih ovlaštenih maloprodajnih kanala. Njihov elegantan dizajn, funkcionalnost i jednostavnost korištenja čine ih savremenim izborom za punoljetne korisnike koji traže alternativu tradicionalnim proizvodima.
Događaj u Sarajevu još jednom je pokazao da uređaj glo nudi pažljivo osmišljeno iskustvo koje prati ritam modernog života.
*Na osnovu težine dokaza i pod pretpostavkom potpunog prelaska sa pušenja cigareta. Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju zavisnost.
Još nekoliko fotografija s eventa pogledajte u nastavku.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!