TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 12.12.2023.
Tradiciju dugu skoro tri vijeka malo koja kompanija može da održi. Villeroy&Boch to uspijeva čak 275 godina!
Svoj veliki jubilej su odlučili da obilježe i u Banjaluci. Prošlog četvrtka, u salonu namještaja Como u Banjaluci, uz ugodno druženje, zakusku i muziku, upriličena je proslava 275 godina postojanja svjetskog brenda posuđa Villeroy&Boch.
Za sve prisutne, saradnike i goste, priču o najfinijem porcelanu je predstavila Kristina Balikić, prodajni predstavnik Villeroy&Boch brenda za Balkan.
Da ljubav gradi i spaja, upravo svjedoči priča o nastanku poznatog svjetskog brenda posuđa Villeroy&Boch.
Te davne 1748-godine, Francois Boch zajedno sa svoja tri sina započeo je proizvodnju keramičkog posuđa i dekorativnih umjetničkih predmeta u zapadnoj Njemačkoj, na granici s Francuskom i Luksemburgom. 88 godina kasnije, Jean - Francois Boch se udružio sa uspješnim proizvođačem keramike Nicolas Villeroyem i tako je nastao Villeroy&Boch, 1836.godine.
Pozadinu ove priče dodatno je upotpunila činjenica da su se kćerka Vileroya i sin Bochov upoznali na vrtnoj zabavi, kako je to i priličilo u 19. vijeku, što je dovelo do njihovog zaljubljivanja. Ubrzo shvataju kako moraju da kažu roditeljima da se vole i da žele da se vjenčaju. Očevi , dotadašnji rivali, povedeni tim saznanjem dogovaraju se da od tog dana postaju jedna porodica, jedan brend – Villeroy&Boch.
Od tada pa do danas, brend Villeroy&Boch je prepoznatljiv kao sinonim za kvalitet i bezvremenski dizajn koji generacijama i godinama unazad stvara lijepe uspomene i podsjeća na magične trenutke.
Ostajući vjerni vlastitoj istoriji, ali i dopuštajući nove uticaje u procesu proizvodnje, Villeroy&Boch uvijek je uspijevao ostati autentičan te prilagoditi se svakom vremenu s uvođenjem novih tehnologija. Na taj način, godinama predstavlja oličenje elegancije za stolom i priča nam priče o posuđu napravljenom od najfinijeg porcelana.
Old Luxemburg Brindille, La Boule, Manufacture Rock, samo su neke od kolekcija za koje je Villeroy&Boch dobio nagrade za dizajn, a kao najprodavanije kolekcije svih vremena prepoznate su Flow, Artesano, MarieFleur, Audun Ferme, Royal, Amazonia i Xmass kolekcije – Winter Bakery i Toys Fantasy.
Svi ovi proizvodi su upravo i dostupni u salonu namještaja Como, u Banjaluci. Za sve ljubitelje Villeroy&Boch u toku je nagradna igra u kojoj je moguće osvojiti i njihov praznični set posuđa, a više detalja saznajte klikom na zvaničnu Instagram stranicu Como salona.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!