TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 21.11.2023.

Zajedno s tamnim crvenim i ljubičastim, ruž za usne u smeđim nijansama je jedan od omiljenih izbora tokom cijele godine, a u potpunosti zablista u svim varijantama.


Velvet, kestenjasti, s crvenim odsjajem, lip gloss, matirajući, olovke, balzami - volimo sve vrste proizvoda za usne!

Nude ruževi iz spektra smeđih nijansi nalaze se u skoro svim kozmetičkim torbicama, a zimi im dodajemo tamnije smeđe, malo više sjaja, tamnocrvene i ljubičaste nijanse.

 



Nude

Teško da postoji neko od zaljubljenika u beauty svijet i ruževe, a da nema omiljenu nijansu nude ruža koji nijansom odgovara tonu kože. Nosite ga uz suptilan smokey - eye za večernji i glamurozniji look. 

 



Duboki kestenjasti 

Ova tamnija nijansa je idealna za večernje ili elegantne prilike. Odlično će izgledati u različitim varijantama makeupa i dobar je izbor za zimski večernji look.

 

 



Topli smeđi sa crvenkastim tonovima

Tople nijanse ruža s crvenkastim odsjajem i hladnijim podtonovima divno se slažu sa zimskim bojama odjeće i također ćete ih moći kombinovati od jutra do večeri, ovisno o ostatku makeupa.



Mat i velvet 

Mat ruževi su dobar izbor ako želite dugotrajan izgled. Osim toga, sigurno su vaš izbor ako ne uživate u teksturama sjajeva za usne ili izgledu ruža sa sedefastim odsajem. Nosite ih uz minimalistički makeup za suptilan, ali elegantan izgled.


* * *
Naslovna fotografija: @patrickta


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!