TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 12.8.2024.
Ljeto je vrijeme kada se budimo, osjećamo svaki trenutak i stvaramo uspomene koje ostaju s nama zauvijek.
U tom procesu, mirisi igraju ključnu ulogu – oni su nevidljivi dodir koji nas prati kroz avanture, večeri pod zvijezdama i svakodnevne trenutke sreće. Brend Pepe Jeans, poznat po svojoj buntovnoj energiji i mladalačkom duhu, sada donosi kolekciju mirisa koji savršeno oslikavaju te trenutke i osjećaje.
Pepe Jeans je poznat po svojoj strasti za inovacijama i kreiranju proizvoda koji se izdvajaju svojom originalnošću i kvalitetom. Njihova kolekcija mirisa savršeno oslikava filozofiju brenda – spoj elegancije i urbanog stila, kreiran za one koji vole život i ne boje se istražiti nove puteve. Ove godine, Pepe Jeans je predstavio svoje nove linije mirisa koje su osvojile srca ljubitelja parfema širom svijeta.
Šarmantni event u Kruškovom Dolu
Nedavno održan event u predivnom ambijentu Kruškovog Dola, smještenom u Poljinama, Sarajevu, bio je pravi spektakl za sva čula. Gosti su imali priliku da se upoznaju s novim mirisima iz Pepe Jeans kolekcije, uživajući u jedinstvenom spoju prirode, luksuza i vrhunskih parfemskih nota. Ova večer je bila posvećena slavljenju života, ljeta i neodoljivih mirisa koji su osmišljeni da prate sve vaše ljetne avanture.
Pepe Jeans Addictive: Novi mirisi bez alkohola koji osvajaju
Među predstavljenim mirisima, posebnu pažnju privukla je nova linija – Addictive. Ova linija, dostupna i u muškoj i u ženskoj varijanti, obećava nezaboravno mirisno iskustvo. Iako su ovi Pepe Jeans mirisi bez alkohola, izazivaju potpunu ovisnost. Addictive Man osvaja svojom orijentalno - drvenastom kompozicijom, dok Addictive Women donosi cvjetno - voćni spoj savršen za ljetne večeri.
Pepe Jeans Addictive je dizajniran za one koji žele ostaviti neizbrisiv dojam, bilo da se radi o spontanim susretima ili planiranim događajima. Gornje note cimeta, žalfije i grejpa u muškom mirisu te kruške, manga i bergamota u ženskom, pružaju osvježavajući početak, dok bogate bazne note osiguravaju dugotrajnost i postojanost mirisa.
Ostale Linije: Celebrate, Life is Now i Cocktail
Osim Addictive linije, event je također bio prilika da se podsjetimo na ostale omiljene linije Pepe Jeans mirisa – Celebrate, Life is Now i Cocktail. Svaka od ovih linija donosi jedinstven karakter i priču, od dinamične energije londonskih noći u Celebrate liniji, do svježih, energičnih nota Life is Now, koje su savršene za svaki dan.
Proslavite Život uz Pepe Jeans Celebrate
Linija Celebrate donosi mirise inspirisane noćnim životom Londona, savršene za nezaboravne avanture.
Celebrate Man
Pepe Jeans Celebrate Man je aromatično - začinski miris koji osvaja svojim jedinstvenim kombinacijama nota limete, crne ribizle, kadulje, cimeta, graha tonke, kakaa, smreke, breze, pačulija i drveta jantara. Dizajniran u obliku shakera za koktele, ovaj miris donosi dozu samouvjerenosti i zavodljivosti svakom muškarcu.
Celebrate Women
Za žene koje vole glamur i razigranost, Pepe Jeans Celebrate Women nudi začinski miris s gornjim notama kestena, kokica i bijelog papra, srednjim notama kavijara, slamnatog cvijeta i vodenih nota te baznim notama vanilije, graha tonke, jantara i drveta kašmira. Ovaj miris je savršen za noćne avanture i nezaboravne trenutke.
Proživite Trenutak s Life is Now
Pepe Jeans Life is Now linija donosi svježe, energične mirise koji vas motivišu da uživate u svakom trenutku.
Life is Now For Him
Ovaj aromatično - voćni miris za muškarce sadrži note mandarine, bergamota, ananasa, francuske lavande, muškatnog oraščića, drveta jantara, vanilije i kafe. Inspirisan sportskom elegancijom Londona, Life is Now for Him je savršen za svakodnevno osvježenje i samouvjerenost.
Life is Now For Her
Life is Now For Her donosi cvjetni miris s gornjim notama badema, mandarine i marshmallowa, srednjim notama madagaskarske vanilije, bademovog mlijeka i votke te baznim notama jantara i mošusa. Ovaj mirisni koktel je idealan za žene koje žele dodati dozu glamura svakom svom danu.
Uživate u Koktelima s Pepe Jeans Cocktail
Cocktail linija inspirisana omiljenim ljetnim pićima donosi osvježavajuće note koje će vas pratiti kroz najtoplije dane. Bilo da se radi o proslavi ili svakodnevnom uživanju, Pepe Jeans mirisi su tu da osiguraju da svaki trenutak bude poseban.
Cocktail For Him
Ovaj aromatično - voćni miris za muškarce sadrži note mandarine, bergamota, ananasa, francuske lavande, muškatnog oraščića, drveta jantara, vanilije i kafe. Inspirisan koktelima, Cocktail for Him donosi osvježavajući i energičan miris.
Cocktail For Her
Cocktail for Her nudi cvjetni miris s gornjim notama badema, mandarine i marshmallowa, srednjim notama madagaskarske vanilije, bademovog mlijeka i votke te baznim notama jantara i mošusa. Ovaj mirisni koktel je savršen za žene koje vole razigranost i eleganciju.
Dostupan u CM i DM Drogerijama
Svi Pepe Jeans mirisi, uključujući i novu Addictive liniju, dostupni su u CM i DM drogerijama širom Bosne i Hercegovine. Pronađite svoj savršeni miris ovog ljeta i prepustite se avanturi koju donosi svaki dan. Pepe Jeans mirisi nisu samo dodir luksuza – oni su vaša lična priča u boci.
* * *
Foto: Sanela Babić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!