TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.9.2014.

Većina vaših prijateljica bavi se nekom vrstom tjelovježbe. Jedne su na aerobicu, druge na zumbi, treće opet na raznim body challengima. Svaka sigurno govori u prilog zahtjevnosti 'svojih' treninga, izgubljenih kilograma itd. No, da biste se uvjerili (i priznajemo, malo dokazali) koja ipak ima bolju fizičku spremu testirajte jednostavnim, ali intenzivnim cardio treningom.

Od ovog testa imate dvostruki pozitivni efekt. Pokažete li se najboljom, dobit ćete dodatni vjetar u leđa da ostanete 'na vrhu' i dalje naporno vježbate, a ukoliko zakažete, proradit će u vama natjecateljski duh (i malčice ljubomora) pa ćete se itekako truditi još bolje i jače vježbati. Vjerujte, ništa ne motivira više od malo bezazlenog natjecanja! J

https://www.youtube.com/watch?v=6dhO7S7_DW0

Niste unaprijed postavili pravila igre? Onda imamo prijedlog za vas. Da ona koja se pokaže najbolje fizički spremnom ne bi bila previše povlaštena neka vas časti zdravim svježe pripremljenim napitkom. Ipak se mora nekako iskupiti za demoraliziranje vaše fizičke spreme. Naravno, šalimo se, ali pokušajte, možda stvarno i upali! ;)

Potrebni sastojci :

3 mrkve

½ krastavca

1 cikla

Ogulite i operite mrkve, ogulite krastavac i ciklu te sve smiksajte u blenderu. Napitak je odličan za pročišćavanje nakon povećane konzumacije mesnih proizvoda i namirnica opterećenih mastima. Lagani start za novi radni tjedan!

cardio napitak

Foto: 1teamfitness.com


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!