TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 13.9.2016.

U Montréalu nalazi se dom koji je u potpunosti uređen prema pravilima skandinavske filozofije uređenja interijera. Cijeli dom bazira se na funkcionalnosti prostora, čistim linijama i nenametljivoj eleganciji. Prirodni materijali, bijeli zidovi i zemljani tonovi namještaja recept su koji uvijek odaju ambijent skandinavskog interijera.

Velika terasa unutar koje se nalazi i sauna, nastavlja se na filozofiju praktičnosti i uživanja u prostoru.
Dnevni boravak i spavaće sobe imaju drveni pod, namještaj je u zemljanim tonovima, a osim smeđe, prevladava siva i bijela boja. Dašak boje prostoru su dali biljkama i uz pomoć par ukrasnih detalja. Kupaonica također prati spektar boja koje prevladavaju u dnevnom boravku, dok je pri uređenju minimalizam prostora naglašen zanimljivim pločicama.  

skandinavskistiluredenja dom 3

skandinavskistiluredenja dom 4

skandinavskistiluredenja dom 5

skandinavskistiluredenja dom 6

skandinavskistiluredenja dom 2

skandinavskistiluredenja dom 1

 

 

 

Foto:dwell.com


Bonjour

Iz BiH direktno u Cannes: Ovo su pobjednice koje će predstavljati domaću kreativnost!

TEKST: Bonjour.ba/PR

Iz BiH direktno u Cannes: Ovo su pobjednice koje će predstavljati domaću kreativnost! Iz BiH direktno u Cannes: Ovo su pobjednice koje će predstavljati domaću kreativnost!

Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.

Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.

 

 

Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.

 

branding.conference10_bonjour_ba

branding.conference11_bonjour_ba
 

Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.

 

 

Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.

 

 

Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".

 

branding.conference9_bonjour_ba
 

Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.

Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!