TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 25.9.2024.
Postoji li mogućnost da šminku ne nanosite u skladu sa svojim crtama lica?
Često je to jedan od velikih izazova, u želji da ispratimo trendove i jer nismo profesionalni makeup artisti lako možemo nanositi šminku tako da izgleda kao da radimo protiv sebe i ne ističemo ono najljepše na licu. Olovka za usne je jedan od ključnih alata kada želimo postići punije, definisane i elegantno konturisane usne. Međutim, rijetko izdvojimo vrijeme za analiziranje svog oblika usana pa olovku nanosimo onako kako mislimo da bismo trebali ili kako smo vidjeli da je nanosi neko drugi. Bez obzira na oblik vaših usana, pravilna tehnika može značajno poboljšati njihov izgled, ključ je u tome da je nanesete na način koji će biti the most flattering.
Za početak, ono najvažnije je naglasiti da nije nikakav problem ako nemate pune usne poput Rihanne i drugih dama. Sve usne su prelijepe, baš takve kakve jesu na vama. Međutim, ako želite male promjene ili učiniti nešto da još više prštite od samopouzdanja onda su tu mali makeup trikovi koji mogu pomoći. Sa idejom da su vaše usne već hidrirane i spremne za makeup, idemo dalje s uputama.
Kako nanijeti olovku prema obliku usana?
Za najprirodniji izgled, olovka bi trebala biti u nijansi koja je slična vašem prirodnom tonu usana ili ružu koji planirate nanijeti. Koristite mat olovku za dugotrajan učinak, kremaste formule mogu pružiti više hidratacije ali će biti teže održati ih na mjestu tokom cijelog dana.
Tanje usne
Počnite od središta gornje usne (Kupidonov luk). Lagano precrtajte izvan prirodne linije usana, ali pazite da ne pređete previše kako bi izgledalo uredno. Na donjoj usni također možete lagano precrtati liniju, u sredini. Povežite linije do krajeva usana, slijedeći njihov oblik, ne van linije usana. Nakon što ste iscrtali konture, popunite usne olovkom ili nanesite ruž u sličnoj nijansi.
Asimetrične usne
Počnite s gornjom usnom i iscrtajte liniju prema simetričnijem obliku. Ako jedna strana gornje usne izgleda veće, lagano precrtajte tanju stranu kako bi se uskladile. Na donjoj usni ponovite isti princip – korigujte samo onu stranu koja je asimetrična, precrtavajući tanki dio.
Ako to želite, koristite i četkicu za usne kako biste spojili olovku i ruž za što prirodniji izgled.
Srcoliki oblik usana
Cilj je da naglasite Kupidonov luk, dakle počnite s njim, naglašavajući oblik gornje usne tako da konturu precrtate neposredno iznad prirodne linije. Na donjoj usni iscrtajte liniju u sredini, bez precrtavanja rubova.
Oblik sa ravnim gornjim dijelom usana
Umjesto da pratite ravnu prirodnu liniju gornjih usana, lagano zaokružite uglove Kupidonovog luka. Na donjoj usni pratite prirodnu liniju, ali fokusirajte se na centar kako biste stvorili iluziju punijeg središta.
* * *
Naslovna fotografija: @valentinacabassi
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!