TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 8.1.2025.
Olovka i ruž za usne su nerazdvojiv duo.
Prisutni su u skoro svakoj torbici, neseseru i svakodnevna beauty rutina za većinu je nepotpuno bez ovog finalnog koraka. Iako svi često imamo svoje favorite i znamo koje nijanse olovki i ruževa za usne ćemo uvijek odabratu, ponekad je odlična opcija da makeup rutinu osvježite promjenom baš ovih proizvoda i isprobate nove nijanse.
3 kombinacije nijansi olovki i ruževa za usne koje trebate probati
Nude olovka i ruž u peachy nijansi
Omiljena nude olovka će naglasiti i oblikovati vaše usne, a peachy ruž će unijeti dozu luksuznog izgleda u vaš finalni makeup. Ova kombinacija je savršena za prirodan i svjež izgled usana, a najbolje će prijati osobama sa tamnijim tenom ili maslinastim tonom kože.
Mauve olovka za usne i nude ruž s pink tonom
Olovka za usne oblokovat će usne dajući im punoću, a zbog ruža u ovoj nijansi ova kombinacija je idealna za dnevna i elegantna večernja izdanja. Pristajat će osobama sa svim tonovima kože, najprilagodljivija je i kada je riječ o isticanju boje očiju ili kose.
Tamnosmeđa olovka za usne i karamel ruž
Ova kombinacija daje efekat punijih i definisanijih usana i idealna je za ono koji vole tople i intenzivnije nijanse. Tamnosmeđa olovka stvara kontrast i precizan oblik, dok ruž u boji karamele donosi bogatstvo i toplinu.
Koju kombinaciju vi birate?
* * *
Naslovna fotografija: @jessideoliveira
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!