TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 5.2.2025.
Nadamo se da ste spremni za još jedan makeup trik koji će vam olakšati svakodnevnicu.
U beauty svijetu neprestano se pojavljuju novi trikovi i tehnike, a najnoviji hit koji nevjerovatnom brzinom osvaja društvene mreže je metoda 53. Ova tehnika kombinuje korektor i bronzer kako bi se postigao definisan i osunčan izgled lica uz minimalan trud. Njena glavna prednost je jednostavnost te ćete čak i ako niste vješti u šminkanju, preciznije konturisanju, lako postići odličan rezultat.
Šta je metoda 53?
Naziv ove tehnike dolazi od oblika koji se iscrtava na licu. Broj 5 se crta korektorom u centralnom dijelu lica, dok se broj 3 iscrtava bronzerom duž vanjskih kontura lica. Ova kombinacija omogućava da se istovremeno posvijetle ključne tačke i naglase prirodne sjene, što licu daje dimenziju i svježinu.
Kako pravilno nanijeti makeup?
Korektor u ovom slučaju koristimo kako bismo posvijetlili i osvježili centralni dio lica, ne samo u svrhu prekrivanja. Zamislite broj 5 koji počinje na podočnjacima, spušta se niz most nosa, prelazi preko obraza ka uglovima usana i završava na bradi. Ovaj oblik pomaže u stvaranju svjetlijih, podignutih tačaka na licu.
Koristite korektor nijansu ili dvije svjetliji od vašeg tena kako biste postigli prirodan lifting efekat.
Kada govorimo o drugom koraku, bronzeru, onda zamislite broj 3 koji počinje pored oka, zatim se spušta duž jagodičnih kostiju i završava duž linije vilice. Ovaj način apliciranja prati prirodne sjene lica, čineći ga definisanijim i vizuelno sužavajući njegove konture.
Hoćete li probati ovu metodu?
* * *
Naslovna fotografija: @amykatrianne
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!