TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 23.2.2024.

Jedini makeup proizvod bez kojeg ne možete ni vi, a ni vaš omiljeni celebrity u 2024. godini je ulje za usne.


Ovaj spoj svjetova dekorativne kozmetike i njege je sve što smo trebali, a da to nismo ni znali. Baš poput sjajila za usne pruža količinu sjaja koja u minimalan look unosi touch koji vam je potreban za njegujući izgled, a nešto glamuroznijem looku daje dodatni šarm.




Dakle, opravdano je ovo jedan od trenutno najpopularnijih proizvoda u beauty svijetu. Skoro da je postalo nemoguće vidjeti makeup rutinu beauty entuzijaste ili celebrityja bez omiljenog lip oil proizvoda.

Osim što pomažu pri njezi i pružanju zdravog i njegovanog izgleda, nerijetko omogućavaju i dugotrajnu hidrataciju koja je ključna za održavanje mekoće kože usana.




Jedna od ključnih karakteristika ulja za usne je upravo ta što kombinuje ljekovita svojstva biljnih ulja s estetskim efektom sjaja. Biljna ulja poput kokosa, argana i jojobe duboko prodiru u kožu usana, omekšavajući je i pružajući intenzivnu hidrataciju.

Ako volite svijet ljepote, vjerujemo da se nekoliko njih već našlo u vašoj makeup rutini. No, mi donosimo još pet prijedloga koje ćete poželjeti dodati u svoju torbicu.


Top 5: Ulje za usne


* * *
Naslovna fotografija: @hoskelsa


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!