TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 9.9.2021.

Ideja vodilja ovog brenda je „Ljubav prema njuškicama“. Kako kažu, bez obzira čim se bavili: hranjenjem, spašavanjem, udomljavanjem napuštenih životinja ili pravljenjem zdravih poslastica glavni im je pokretač ljubav.

Ideja Happy Happy je nastala kada su osnivačica brenda, Ines i njena prijateljica Alma, pronašle povrijeđenog psa Mrvicu. Kako nisu imale sredstava za njegovo liječenje, odlučile su praviti poslastice koje će prodavati a prikupljena sredstva iskoristiti za liječenje Mrvice.

,,Za vrlo kratak period veliki broj ljudi nam je pružio povjerenje vidjevši našu borbu da spasimo što veći broj napuštenih životinja, a nama vjetar u leđa da Mrvica ne bude jedini spašeni pas. Happy Puppy je zaslužan što je Mrvica sada zdrav i sretan pas.“

Happy Puppy je već skoro tri godine registrovana djelatnost na području Sarajeva, sa dostavom u sve gradove širom Bosne I Hercegovine.

KAKVE SU BILE PRVE REAKCIJE KORISNIKA NA HAPPY PUPPY I KOJI SU IZAZOVI S KOJIMA STE SE SUSRELI NA POČETKU?

Prvi degustatori naših poslastica su bili naši psi i psi naših prijatelja. Sve njuškice su bile oduševljene. Iz dana u dan, broj njuškica koje obožavaju Happy Puppy zalogajčiće je rastao. Vlasnici su bili presretni što pse mogu počastiti poslasticama za koje znaju od čega su napravljene, koje se potpuno razlikuju od ostalih na tržištu I koje su potpuno prirodne.

U prvobitnoj ponudi su bile tri vrste zalogajčića, sada ta ponuda broji preko 16 vrsta. Svakodnevno usavršavam svaki mogući djelić ove divne priče. Svaki dan se trudim biti bolja verzija sebe od one koja sam bila juče. Volim svoj posao i svaki izazov je samo još veći podstrek ka toj boljoj verziji.

VAŠ BIZNIS IMA I HUMANITARNU STRANU, RECITE NAM VIŠE O TOME?

Happy Puppy je priča nastala na aktivizmu, humanitarnom radu i borbi za bezbjedniji i lakši život napuštenih životinja te ljepši život pasa i mačaka koje imaju svoje vlasnike. Dio prihoda od prodaje Happy Puppy proizvoda se odvaja u humanitarne svrhe za napuštene pse i mačke, kupovinu hrane, veterinarske troškove i troškove smještaja životinja do udomljenja. Svakodnevno hranim oko deset pasa, preko dvadeset mačaka a u plaćenom smještaju trenutno boravi pet pasa koji se finansiraju iz Happy Puppy fonda.

Često pomažemo i drugim ljudima u skupljanju sredstava za životinje koje su oni spasili. U proteklih deset godina, spasili smo i udomili preko 150 pasa i mačaka. Moja sreća je još veća kada dobijem slike svih tih životinja, koje su udomljene pretežno u inostranstvu, i kada vidim kako je svaka borba za njih vrijedila. Happy Puppy je redovan učesnik na svim dosadašnjih humanitarnim bazarima za napuštene životinje. Redovno posjećujem azil za pse u naselju Gladno polje (općina Ilidža), gdje tom prilikom nosimo hranu, vodu i ostale potrepštine za pse, kao i puno maženja i ljubavi.

Želja mi je da svi ljudi životinje smatraju vrijednim poštivanja, ljubavi i pažnje, da svoje ljubimce smatraju ravnopravnim članom porodice, a životinje na ulici bićima kojima treba pomoći, nahraniti, pomazati, pružiti sklonište, dom, ljubav i zaštitu. Naše malo, njima znači puno. Moj dan ne može početi a da ujutro prvo ne vidim sve one divne njuškice, pomazim ih i nahranim. Mnogo njih čeka svoje ljude, i žele sretni dom.

Svijest o udomljavanju životinja je nažalost jako slaba, ali se trudim kroz svoje objave ljudima dočarati kako vas može voljeti nekadašnji ulični pas. Najpoznatija njuška Happy Puppy je moja devetogodišnja, mješanka Rea. Najbolja drugarica, ljubav I sreća, udomljeni najsretniji pas.

KAKVE SASTOJKE KORISTITE PRI PRIPREMI VAŠIH PROIZVODA?

Svi proizvodi koje Happy Puppy ima u svojoj ponudi su napravljeni od friških proizvoda, najvećim udjelom mesa, povrća i voća koje sami uzgajamo (voće I povrće). U ponudi imamo preko šesnaest vrsta zalogajčića, torte, mafine, čak i bezalkoholno pivo za pse. Sve narudžbe se pripremaju isključivo po narudžbi, te isključivo i pažljivo prilagođene ishrani pasa i mačaka.

Uz stalne konsultacije sa veterinarima, u ponudi imamo i poslastice prilagođene psima sa prisutnim alergijama, urinarnim infekcijama, čak uz pomoć određenih sastojaka, kao što su kurkuma i spirulina vlasnicima pomažemo ojačati imunitet kod ljubimaca, smanjiti bol u zglobovima kod starijih pasa…

Pored ponude mesnih zalogajčića, imamo i ponudu veganskih zalogajčića kojima su psi oduševljeni. Piletina, riba, srnetina, veprovina, jagnjetina, junetina, mrkva, peršun, lan, zob, jabuke, bundeva, rogač, kurkuma, spirulina su najčešći sastojci koje koristimo pri spremanju naših ukusnih poslastica.

KOJE POSLASTICE NAJVIŠE VOLE VAŠI MALI KLIJENTI?

Teško je izdvojiti bilo koji naš proizvod kao omiljeni kod njuškica. Oni ih naprosto svi obožavaju. Svi repići sretno mašu kada vide pakovanje zdravih Happy Puppy zalogajčića.
Ipak, ono što mene najviše raduje a i same vlasnike su rođendanske tortice za ljubimce. Sve je više vlasnika koji svom ljubimcu prirede pravu malu pseću zabavu, sa balonima, psećim društvom, kapicama I poklonima. Torte ne sadrže šećer ni sol, i one su u potpunosti prilagođene ishrani pasa i mačaka. Od nedavno pravimo tortice prilagođene transportu koje mogu putovati na zabave pasa i u druge gradove, van Sarajeva. Sretna sam što uljepšavam divne dane ljubimcima i njihovim vlasnicima, i pomažem im da imaju još ljepše uspomene. Slikama sa tih zabava se uvijek posebno radujem.

Ono što je veliki hit kod vlasnika pasa je pivo za pse. Pivo je ukusni napitak koji ne sadrži alkohol, konzervans ni aditive, a koji je konačno omogućio vlasnicima da nazdrave sa svojim ljubimcima.

ŠTA OD BRENDA HAPPY PUPPY MOŽEMO OČEKIVATI U BUDUĆNOSTI?

Sve protekle godine su bile jako uspješne za Happy Puppy. Uz iskren rad i trud želim i dalje nastaviti istim tempom. Happy Puppy će uvijek pomagati napuštenim životinja. Ideje su prisutne uvijek, mali milion njih koje planiramo realizovati. To su novi okusi, nove kombinacije, nove teme za paketiće koje pravimo, nove poslovne saradnje i nove spašene i udomljene životinjice.

Uskoro krećemo u realizaciju projekta sa Pet shopom i vrtićem Ketti, gdje će biti moguće organizovati rođendanske zabave za pse i njihove drugare uz naše ukusne i zdrave poslastice i torte.

Ispred svake sretne njuškice su Happy Puppy poslastice.

* * * 

Naslovna fotografija: @happypuppysarajevo
Razgovarala: Emina Smaka 

 


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!