TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 10.4.2024.
Kako bi obilježili dolazak nove revolucionarne kraljice svih maskara essence call me Queen dramatic false lash effect maskare, makeup brand essence organizovao je Flash Mob Dance event u centru Sarajeva.
essence event bio je obogaćen dolaskom glavnih regionalnih plesnih i influencer zvijezda, obučenih kao princ i princeza, koji su dodatno upotpunili čaroliju ovog događaja!
U glavnim plesnim ulogama bili su Paula Tonković i Marco Cuccurin uz 30ak talentovanih plesača. Ekipa je nenajavljeno zaplesala u Sarajevu, demonstrirajući moć i kraljevstvo nove essence maskare. Uzbuđenjima nije bilo kraja jer su prolaznici nagrađeni novom maskarom "Call Me Queen" kako bi mogli i sami ostvariti savršeni kraljevski look kod kuće!
essence Call me Queen maskara više je od makeup proizvoda; to je samopouzdanje, snaga i sofisticiranost koja se krije u svakoj djevojci.
Nema sumnje da nas essence uvijek iznova iznenadi svojim kreativnim aktivacijama kao i trendi proizvodima. essence je postao jedan od najtraženijih makeup brendova u Evropi. essence nije samo popularan, već i postavlja trendove u industriji ljepote, a njegova prisutnost na TikToku dodatno pojačava njegovu popularnost.
Spremi se zauzeti svoje mjesto na tronu uz essence proizvode, a essence Call me Queen maskara je ključ koji otvara vrata tog kraljevskog puta.
Načuli smo da rasplesana essence porodica ide dalje, već su bili u Zagrebu, sljedeća stanica im je Beograd i na kraju Ljubljana, essence royal family rules! Neka tvoj pogled priča priču - priču o kraljici koja zna šta želi i kako to postići.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!