Sarajevo i Banja Luka: Kako prolaznici na ulicama opisuju svoje #sasvimja
Tekst:Bonjour.ba, Promotivni članak
ZDRAVLJE I NJEGAUvijek volimo pisati o posebnim pričama i to onim koje inspirišu, pokreću i podsjećaju nas na to koliko je važno voljeti sebe i biti svoj.
Upravo takva priča dolazi nam iz dm drogerie markt, koji ovim projektom obilježava važnu prekretnicu, novi slogan. Ova kampanja nije samo podsjetnik na važnost autentičnosti i ljubavi prema sebi, već i novo poglavlje za dm, koje stavlja žensko zdravlje, različitosti i ljepotu u središte svog djelovanja.
Danas, u ovom trenutku zaboravite na filtere i savršene poze! dm nam poručuje da je prava ljepota u našim nesavršenostima, u onim trenucima kada se zapletemo u vlastitu kosu, prolijemo kafu po majici ili se nasmijemo od srca bez zadrške. Upravo te sitnice čine duh slogana #sasvimja, koji nas uči da prigrlimo ono što jesmo i slavimo svoju posebnost bez filtera.
Naime, na dvije lokacije koje već same po sebi oduzimaju dah, Zemaljskom muzeju u Sarajevu i tvrđavi Kastel u Banjoj Luci, dm je postavio projekcije koje slave pravu ljepotu. U središtu ove priče nalaze se prolaznici, ljudi sa svojim pričama, koji odgovaraju na jedno jednostavno, ali moćno pitanje:
''Šta vas čini autentičnim?''
#sasvimja - više od video klipa! Poziv na dublju introspekciju!
#sasvimja – više od slogana! Slavimo svoju posebnost!
Mirza nam je u tri riječi sažeo suštinu autentičnosti: "Svoj, nasmijan i iskren." Njegov osmijeh i vedrina podsjećaju nas koliko je važno ostati vjeran sebi.
Inspiraciju smo pronašli i u Denisu, prvom profesionalnom košarkašu sa cerebralnom paralizom. Ako to nije motivacija za prigrliti vlastite posebnosti, šta onda jeste? Denisova priča odjekuje kao poruka svima, granice su tamo gdje ih sami postavimo.
Hanna je, reflektujući se na projekcije, kazala nešto što je sasvim pogodilo srž kampanje: "Zavolimo sebe i budimo što više mi – mi u ovoj godini." Njene riječi savršeno oslikavaju duh slogana #sasvimja.
Emina je podijelila da je njena svakodnevna motivacija upravo prilika da radi ono što voli i koristi svoju platformu da govori o temama koje su joj važne.
U Banjoj Luci, Bojan nam je otkrio da ga njegovi tekstovi koje piše čine posebnim i autentičnim. S druge strane, Marina je citirala Jima Rona: "Ili vodiš dan, ili dan vodi tebe," opisujući kako pronalazi motivaciju da svaki dan bude #sasvimja.
Kristina je na kraju rezimirala suštinu kampanje u jednoj rečenici: "Ova kampanja je tu da nas potakne da upoznamo sebe."
Šta smo naučili?
Snimanje ovog priče je bilo putovanje kroz različite svjetove, kroz različite priče. Ono što nas je najviše posebno oduševilo su različitosti naših sagovornika. Njihovi odgovori su bili toliko autentični, ali opet univerzalni. Prolaznici su dijelili svoja razmišljanja o motivaciji, ljepoti i radosti, a ono što se istaknulo je univerzalna želja za ljubavlju prema sebi i drugima.
Zato sada, uzmite ogledalo, pogledajte sebe i recite: "Volim te, baš takvu/takvog kakva/kakav jesi!". Prihvatite to kao dokaz da ste #sasvimja i baš zbog toga poseban/posebna.
* * *
Foto/video Sarajevo: Studio Soba
Foto/Video Banja Luka: Borislav Brezo