TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 6.3.2024.
Miljenik modnih i fashion entuzijasta svakog dana napravi novi korak kojim nas oduševi i nešto doda na našu wish listu.
Krenimo od viralnog videa Brad Pitta i Penélope Cruz koji niste vidjeli samo ako ste dane proveli u šumi i daleko od online svijeta. Proljeće je tik iza ugla i svi znamo šta to znači! Jedva čekamo krenuti u duge šetnje i uživati u svakom trenutku na toplom zraku. Makeup, moda i parfemi koje nosimo među prvim su vjesnicima novog godišnjeg doba, a tako je i ovaj put.
Hej, Mademoiselle!
Coco Mademoiselle set je divan izbor ako želite početi ove dane uz nove mirisne note i dodatak svojoj beauty rutini.
COCO MADEMOISELLE Eau de Parfum, živahni, raskošni amber-svježi miris. Senzualni, drvenasti pačuli i vetiver, osvijetljeni živim notama naranče i ženstvenim jasminom i ružom.
ROUGE COCO BAUME u nijansi Dreamy White, balzam s pametnom formulom koja ističe prirodnu ljepotu vaših usana.
LE VERNIS Ballerina, bezvremenska nijansa koja prekriva nokte u veo nježne boje. Zaštitni i dugotrajni LE VERNIS od CHANEL - a pruža ultrabljeskajući lakovani završetak, za prelijepe nokte.
Od ponoći do svitanja
Svi imamo omiljeni ruž za usne ili nekoliko njih, ali i one posebne dane kada svoj izgled želimo dodatno prilagoditi događaju i raspoloženju.
CHANEL ROUGE ALLURE VELVET NUIT BLANCHE kolekcija sadrži nijanse ruža koje odgovaraju svim vašim potrebama. Zvijezda kolekcije je noć kojom su ruževi inspirisani.
Noć i party počinju vibrantnim crvenim nijansama.
00:00 A Sienna Red 01:00 A Brick Orange
Kako se noć razvija tako i nijanse ruža prelaze u još energičnije nijanse crvenih i roza tonova i podtonova.
02:00 An Orange Red 03:00 A Vibrant Fuschia
Noć se smiruje pred svitanje, a tako i jarke nijanse CHANEL ruževa pod brojevima 04 i 05.
04:00 A Warm Brown 05:00 A Purple
06:00 i 07:00 su nijanse koje će vas uvesti u dan. Nježno roza i nude.
06:00 A Burnished Rosewood 07:00 A Fresh Pink
Zvijezda ove kolekcije je, ni manje ni više, nego jedna od miljenica Hollywooda, Barbie, Margot Robbie.
Koža spremna za buđenje
No, kakva je to priča o ljepoti i njezi, ako se ne osvrenemo na kožu?
SUBLIMAGE duo spaja performanse, osjetilnu privlačnost i komfor. CHANEL je usmjerio svoje izvanredno znanje u ovu liniju njege kože, u korist mladolikosti kože.
SUBLIMAGE La Lotion Suprême prolazi kroz metamorfozu, transformirajući se u SUBLIMAGE La Lotion. On regeneriše kožu, poboljšava njezinu teksturu, ostavlja osjećaj udobnosti, zaglađuje bore i pojačava sjaj. Sve to dok štiti funkciju barijere kože, koja pruža zaštitu od vanjskih agresora, potiče regeneraciju i poboljšava kvalitetu kože. Koža ponovno dobiva snagu, a ten ponovno izgleda sjajno.
SUBLIMAGE La Lotion koristite ujutro i navečer na koži bez šminke kako biste je pripremili da u potpunosti iskoristi sljedeće korake u ritualu.
SUBLIMAGE Le Fluide nova i poboljšana formula nudi matirajuće koristi, reguliše proizvodnju sebuma, smanjuje višak sjaja i pomaže zategnuti pore. Dolazi u staklenoj ambalaži s prozirnim zlatnim finishom, čineći je još dragocjenijom.
* * *
Foto: Promo
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!