TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.1.2025.

Pripremite se za color - block i mix and match makeup lookove!


Ove sezone, CHANEL redefiniše svoje estetske kodove: monohromatski stil, smjela umjetnost potpunog izgleda i odvažne kombinacije koje bez ustručavanja stvaraju neočekivane harmonije. Članica Cometes Collective, Ammy Drammeh osmislila je Chanel kolekciju za proljeće i ljeto 2025. godine

Sve kombinacije boja su dozvoljene i igrat ćemo se s makeupom kao dok smo bile djevojčice, slobodno i uz mnogo zabave. 




U fokusu su pastelni tonovi i bez oštrih linija, opušteno i vedro, pomalo inspirisano makeup trendovima s kraja prošlog vijeka. U ovoj razigranoj kolekciji, žive boje se veselo sudaraju jedna s drugom ili se nježno stapaju u izgledu. Uvijek nepredvidive, ove smjele nijanse izražavaju bezvremenski stil koji je neizbježno šik i profinjen.




Očekujte poeziju boja

Efekti ovih nijansi, od sjajnih do puderastih, svjetlucavih i mat, prizivaju misli o svilenim trakama, prozirnom šifonu, uglačanim cipelama i iridescentnim biserima. Svi različiti kreativni svjetovi CHANEL - a harmonično se stapaju u ovoj kolekciji, povezani bojama koje ističu kožu u njenom najboljem svjetlu: nijanse koje podsjećaju na poeziju, delikatnost i netaknutu prirodu.




Ova kolekcija će vam omogućiti intuitivno eksperimentisanje i beskrajne mogućnosti prilagođavanja zahvaljujući izmjenjivim kombinacijama boja, osmišljenim da se međusobno dopunjuju u obliku ravnog sloja boje, halo efekta ili jednostavne linije.



Kisses, kisses
 

ROUGE COCO BAUME - Balzam za usne koji je jednako poželjan kao i legendarni ruž sada dolazi u novom izdanju s pojačanim sjajem. Njegova formula za njegu usana nudi do 16 sati* kontinuirane hidratacije za ljepše usne iz dana u dan.

 

*Instrumentalno ispitivanje, panel od 15 žena.


Šest novih nijansi pružaju prilagodljivo prekrivanje, od laganog sloja boje nakon jednog nanosa do intenziteta ruža nakon tri sloja, za personalizovani makeup izgled.



 

All that glitters


JEUX DE LUMIÈRES paleta, osmišljena je da istakne boje. Otvara se kako bi otkrila četiri iluminirajuća pudera za lice, oči i dekolte, koji se mogu nanositi na željena područja ili koristiti kao highlighter.





Četiri nijanse odgovaraju svim tonovima kože, dajući sjajni satenski završni sloj. Puderi se mogu nositi sami, u paru s drugom nijansom ili miješati zajedno.




Šta nosimo u 2025?


Sve tonove pastelnih boja, šminkamo se po osjećaju i vlastitom karakteru. Šljokice dodajemo gdje god ih poželimo, a makeup kreiramo slobodno i bez praznog praćenja trendova. Ljubičasta, pink, koralne nijanse i neutralni tonovi sa brzonzanim sjajem vladat će našim neseserima u ovoj godini. 
 

Manikir
 

Nismo ga zaboravili. U svijetu manikira pobjeđuju mliječni tonovi, a Chanel im dodaje malo boje kroz POÈTE (nježna breskva) i ARTISTE (aqua zelena). 



Koje boje ćete odabrati? 
 

* * *
Foto: Chanel PR


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!