TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 16.1.2024.
CELINE x Master & Dynamic slušalice postale su predmet žudnje za sve fashioniste/ice koji znaju cijeniti ovakav jedinstven spoj mode i tehnologije.
Slušalice koje je Hedi Slimane prikazao u kolekciji Proljeće/Ljeto 2024. najavile su još jednu kolaboraciju modnog i tehnološkog svijeta koja donosi luksuz u svakodnevicu.
CELINE je kultni francuski brend poznat po eleganciji i sofisticiranosti, kakvu je iz svijeta mode prenio i na područje zvuka. U suradnji s brendom Master & Dynamic koji je sinonim za kvalitetu i čist zvuk, kreirali su harmoničan spoj stila i funkcionalnosti koji će voljeti svi ljubitelji glazbe i dobrog zvuka, ali i mode i sofisticirane estetike.
Foto: celine.com
Estetika slušalica
Slušalice karakterizira kombinacija anodiziranog aluminijskog okvira i prava teleća koža. Dolaze u tri stylish izdanja – spoj metalik okvira s kožom u nijansi konjaka ili s klasičnim crnim tonom te u jednom all black izdanju. Ovo su estetika i kvaliteta izrade koje odražavaju predanost brenda CELINE prema sofisticiranosti i minimalizmu.
Foto: @celine
Foto: celine.com
Foto: @celine
Klasičan dizajn s malim zaokretom donosi i upečatljiv CELINE logo što je svakako još jedan od razloga zašto su se ove slušalice odmah našle na wish listi svih modnih insajdera. Za ovakvu dozu luksuza i chica trebate izdvojiti 700 eura, što je poprilično vrtoglava cijena za slušalice.
Foto: celine.com
Međutim, ako stavite fokus na to da kupujete spoj estetike kultnog brenda CELINE i kvalitetnog zvučnog inženjeringa brenda Master & Dynamic – sigurni smo da se ovo ulaganje isplati.
Tehničke specifikacije
Birate li ovakve predmete i kao poznavatelj tehnologije, a ne samo modni entuzijast, zanimat će vas što se krije iza CELINE loga. Slušalice donose lagani aluminijski okvir, BLUETOOTH 5.2. povezivost uz podršku za ACC, SBC i Qualcomm® APTX™ – sve to osigurava besprijekorno i visokokvalitetno audio iskustvo.
Uz to je ugrađen sustav dvostrukih mikrofona koji uključuje smanjenje šuma od vjetra, a zamjenjivi jastučići od teleće kože osiguravaju i izolaciju vanjskog zvuka. Također, slušalice nude do 30 sati slušanja kada su u potpunosti napunjene te 6 sati slušanja nakon samo 15 minuta punjenja.
Foto: celine.com
Ukratko, ovo nije samo fashionable komad koji se ponosi svojim logom, nego slušalice koje prioritiziraju jasnu komunikaciju i čist zvuk što je dodatan bonus na već prisutne estetske značajke. Na njihovoj stranici naglašeno je da slušalice dolaze uskoro, a za to vrijeme, dodajemo ih na wish listu i manifestiramo slušanje glazbe na ovom modnom/audio favoritu!
* * *
Naslovna fotografija: @celine
TEKST: Emina Smaka | FOTO: John Pavlish/ Karlo Pavlić/ Privatna arhiva
Početak sedmice na Bonjour.ba je uzbudljiv i aktivan, za jedan dio ekipe sedmica je počela ovako… Dok je nemirno more obavijalo obale Splita mirisima soli i lavande, održan je jedan od najzapaženijih beauty događaja sezone YSL Beauty getaway. U lakoći i profinjenosti mediteranskog ambijenta, gdje svaki detalj miriše na ljeto, sunce i slobodu, predstavljena su dva nova aduta YSL Beauty porodice.
YSL Beauty getaway okupio je zaljubljenike i opinion makere iz svijeta ljepote iz regije kako bi na jedinstven način predstavio hit – to – be novitete u svojoj kolekciji: Libre L’Eau Nue, novu interpretaciju kultnog Libre mirisa te Loveshine Plumping Lip Gloss Oil, proizvod koji spaja njegu i sofisticirani sjaj.
Sve je počelo dolaskom u hotel od 5 zvjezdica, Hotel Ambasador, gdje nas je dočekao pogled na more, rivu i pažljivo kreiran YSL goody bag s prvim otkrićem: Loveshine Plumping Lip Gloss Oil.
Nova formulacija obogaćena je njegujućim uljima i pruža usnama puni, zdravi izgled uz efekt blagog volumena, savršeno uklopljen u sunčani ambijent jadranske obale.
Večer je donijela dodatnu atmosferu mediteranskog hedonizma, a restoran Dvor Split poslužio je kao savršena kulisa za zvanično predstavljanje Libre L’Eau Nue. Ovaj miris, lagan poput zraka mediterana, nježno je prožet notama citrusa i lavande, odaje doživljaj slobode, prozračnosti i ženstvenosti.
Večeru u restoranu pratio je i desert - limun u najljepšoj interpretaciji okusa i mirisa, bio je šlag na kraju večeri koja je mirisala na ljeto, Siciliju i bijeg od svakodnevice.
Drugi dan bio je u znaku edukacije, ljepote i stvaranja sadržaja. Masterclass s Ivanom Billy Bilandžijom, YSL National Makeup Artist za L’Oréal Adria, bio je posvećen upravo heroju sezone – Loveshine Plumping Lip Gloss Oil.
Kroz precizne poteze, savjete proizašle iz bogatog iskustva i strastvenu priču o proizvodu, Billy je pokazala kako jedan proizvod može spojiti sofisticirani izgled i dubinsku njegu. Usne su dobile sjaj, punoću i onaj chic parižanski efekt, to sve u svega nekoliko poteza.
Nakon toga uslijedio je kreativni dio dana, snimanje sadržaja ispred prepoznatljivog srebrnog YSL Beauty zida te kroz futuristički tunel, koji su za ovu priliku postali Instagram backdrop snova. Svjetlo, refleksije i makeup… sve je bilo u službi ljepote.
Večer je donijela ono po čemu je YSL poznat: party u znaku all black dress codea, prožet prepoznatljivom rebel - sexy estetikom brenda. Muzičku podlogu diktirala je DJ-ica Sonja Pavlica, a energija večeri bila je toliko zarazna da se gotovo niko nije zadržavao uz koktele nego su bili na podiju, plešući u ritmu elegancije i slobode.
Trećeg dana, Split nas je ispratio suncem koje je obasjalo more i umirene ulice, kao da je i grad sam poželio sačuvati mirisne tragove ovog nezaboravnog ljepotnog bijega.
YSL Beauty nas je još jednom podsjetio da je ljepota više od izgleda, ona je osjećaj, trenutak, sloboda da budemo ono što jesmo. Uz Libre L’Eau Nue i Loveshine Plumping Lip Gloss Oil ta sloboda dobiva novo značenje.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!