TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 12.11.2024.
Zamisli brendove utemeljene na integritetu.
Zamisli inovativne strategije koje donose rast poslovanja i pospješuju pozitivni društveni uticaj. Zamisli Kremenu Yordanovu, marketinškog stratega sa više od 17 godina iskustva u radu sa najvećim svjetskim brendovima te društveno - odgovornim kompanijama.
Na 12. Brending konferenciji, koja se odvija pod sloganom Brand New Humanity, Yordanova će održati predavanje na temu izgradnje brendova u budućnosti.
Kremena Yordanova se tako pridružuje impresivnoj listi predavača među kojima se nalaze i Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, čije će se predavanje fokusirati na evoluciju i razvoj influenser marketinga. Hugo Faustino, strateg iza digitalnih aktivacija za brendove poput Netflix - a ili Nike - a, govorit će na temu revolucije internet contenta te simbioze umjetne inteligencije i ljudske kreativnosti.
Na bini Brending konferencije naći će se i Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy, koji će sa publikom podijeliti svoje iskustvo i razmišljanja o primjeni kreativnosti u različitim aspektima marketinga, kao i Igor Mladinović, jedan od osnivača agencije Hearth, koji će govoriti o kreiranju društveno osviještenih kampanja koje donose benefite za lokalne zajednice, okoliš i društvo u cjelini.
Kotizacije za ovaj jedinstveni događaj koji tematizira budućnost oglašavanja i kreativne industrije dostupne su do 14. novembra na www.branding.ba.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Magazin Ljepota & Zdravlje BiH, vodeći lifestyle magazin posvećen ženama, proslavio je 200. izdanje i 17 godina postojanja uz veliki Summer Stop – Glow, Grow & Shine party, održan u restoranu Four Seasons u Sarajevu.
Zvanice su uživale u ljetnoj atmosferi i nezaboravnoj večeri ispunjenoj inspiracijom, elegancijom, glamurom i, naravno, slavljem zajedništva koje magazin njeguje. U prepoznatljivoj estetici Ljepote & Zdravlja, uz cvijeće i refleksije disco kugli slavilo se uz pogled na vrele sarajevske ulice.
„Najveća nagrada našeg posla je povjerenje i ljubav čitateljica i čitatelja. Neka poruka noći bude – kada god zastanemo i obratimo pažnju na ono što zaista vrijedi, tada živimo najljepše stranice svog života“, poručila je glavna i odgovorna urednica Aida Olević Maljević u emotivnom obraćanju koje je ispraćeno aplauzom i osmijesima.
Program je vodila Ana Cvjetković, poznata influenserica i jedno od lica s naslovnice, dok su se gosti zadržavali uz signature photo wallove, nazdravljali uz Blanc pivo i Fantinel vina, plesali uz saksofonistu Mirzu Sijerčića i DJ Toshija Domaćina, te uživali u svakom trenutku večeri.
Na izlasku su svi gosti dobili pažljivo pripremljene Ljepota & Zdravlje Goody Bags s beauty, wellness i gourmet proizvodima, kao uspomenu na noć punu inspiracije.
Ovim događajem, magazin Ljepota & Zdravlje je još jednom potvrdio svoju ulogu u kreiranju prostora u kojem žene rastu, uče, podržavaju se i slave ono što ih čini jedinstvenima, a to je ljepota koja dolazi iznutra i zdravlje koje je temelj svega.
Jubilarno izdanje u dva posebna covera s Amrom Džeko već vas čeka na kioscima širom BiH. Ne propustite broj koji slavi snagu, stil i žensku autentičnost.
Fotografije: Sanela Babić i Enida Kajević
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!