TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 8.5.2024.

U svijetu mode, proljeće donosi sa sobom očaravajuću paletu boja i tekstura koje osvježavaju našu garderobu.


Međutim, među svim novim trendovima, jedna kombinacija boja uvijek se ističe kao neosporno proljetna - bijelo i smeđe.

 

Foto: @sherienboni



Ova skladna kombinacija privlači pažnju svojom jednostavnošću i elegancijom, istovremeno pružajući osjećaj svježine koji je značajan na višim temperaturama. 
Kada pomislimo na bijelo i smeđe, odmah se javlja slika sunčanih dana. Ove boje zajedno stvaraju harmoničnu simfoniju koja nas inspiriše da kreiramo outfit koji je jednako udoban koliko i chic


 

Foto: @mildagud


 

Bijela boja simbolizira čistoću, svjetlost i jednostavnost. Ona je osnovna boja koja otvara prostor za kreativnost, pružajući nam beskrajne mogućnosti za kombinovanje i eksperimentisanje. S druge strane, smeđa boja evocira prirodu, toplinu i stabilnost. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @selkolas



Ovaj spoj boja savršeno se uklapa u svaku prigodu, od opuštenih šetnji po plaži do večernjih izlazaka u grad. Za casual look, možete odabrati lagane bijele hlače i smeđu košulju ili majicu, upotpunjujući ih udobnim sandalama ili tenisicama. Za elegantniji izgled, kombinujte bijelu haljinu ili suknju sa smeđim sandalama ili štiklama, dodajući nekoliko zlatnih detalja za dodatnu notu glamura.

 

Foto: @sherienboni

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CASS DIMICCO (@cassdimicco)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lison Sebellin (@lisonseb)

* * *
Naslovna fotografija: @mimiarr

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!