TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 5.7.2022.

U organizaciji regionalnog trgovačkog magazina InStore i marketinške agencije Altermedia u četvrtak 7. 7.2022. u Hotelu Hills održava se 3. CEO Summit - Summit privrednih lidera iz BiH i regiona.


Summit je autentična platforma za razmjenu znanja i iskustava na kojoj se raspravlja o poslovnoj evoluciji, idejama, rješenjima, inovacijama i tehnologijama koje će oblikovati svijet izvršnih direktora u narednim izazovnim mjesecima. Centralna tema 3. CEO Summita je 'Kako pobijediti u neizvjesnom vremenu?' Programom konferencije obuhvatit će se sve važne teme koje uključuju faktore uspjeha i taktike izvrsnih lidera za bolje poslovanje danas i sutra.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Altermedia (@altermedia.bh)



Predstavljamo teme i govornike

 

  • Inspiracija – Razija Mujanović, tim menadžer Košarkaškog saveza BiH
  • Makroekonomski izgledi u periodu inflacije, krize u energetici i lancu snabdijevanja, te očekivani utjecaj rata - Hrvoje Stojić, makroekonomist u PBZ Croatia Osiguranju d.d.
  • Stanje u financijskom sektoru i predviđanja o budućnosti i neophodnim transformacijama poslovanja, digitalizacija i implementacija digitalnih rješenja - Samir Mustafić, CEO ASA Banka
  • Ciber sigurnost u neizvjesnim vremenima - Emir Arslanagić, Regional Account & Channel Manager for SEE and Turkey, Qualys
  • Kako voditi kompaniju u vremenu konstantnih promjena? - dr. sc. Ermin Cero, Advisor at Dun & Bradstreet Europe
  • Dodjela Dun&Bradstreet certifikata bonitetne izvrsnosti


 



Panel

  • The CEO trenutak - liderstvo u neizvjesnim vremenima
    Izudin Ahmetlić – vlasnik, Hifa Oil grupacije i Branimir Muidža - generalni direktor Tvornice cementa Kakanj i generalni direktor HeidelbergCement grupacije u BiH i Hrvatskoj
     
  • Šta poslije Excela? - Adis Mustabašić, IT expert za Enterprise Performance Management
     
  • ASBIS predstavlja - Digitalna transformacija – luksuz ili osnova modernog biznisa? - Novica Ninić, IBM - Principal Software Sales Manager Eastern Europe Territory
     
  • Nestabilno tržište: vrijeme za stručnost, okretnost i digitalne tehnologije - Drago Cmuk, PhD Trusted Advisor On Your Digital Journey | Business Development Director @CADCAM Group
     
  • Put od lokalne kompanije do globalnog businessa - Kemal Sikirić, Managing partner - Invera Equity Partners

Ovo je idealna prilika, za sve učesnike, da poslušaju predavanja nekih od najuspješnijih i najinovativnijih biznis lidera, obogate mrežu kontakata i razmjene iskustva. Postoje kompanije koje su uspjele ne samo da održe biznis, već i da ga unaprijede i ostvare značajan rast, sve uslijed brzog prilagođavanja novoj ekonomskoj realnosti i inovacijama. Njihovi lideri na 3. CEO Summitu otkrit će koje su to prakse i faktori za uspjeh u kriznim vremenima.

* * * 
Naslovna fotografija: @altermedia.bh 


Bonjour

Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi. Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi.

S dolaskom sunčanijih dana, sve više nas privlači laganija šminka koja diše s kožom. Nekako prirodno, kao da i lice traži predah u smislu manje slojeva, manje napora, ali da opet izgleda svježe i sjajno.

Baš u tom raspoloženju, između razgovora o glow efektu i scrollanja kroz makeup savjete na društvenim mrežama, počeo se vrtjeti jedan proizvod. 

 

 

Tečni bronzer o kojem svi pišu, koji se pojavljuje u rutini influencerica i koji izgleda na licu kao dobar filter i to onaj osunčani, ali bez minute provedenih na direktnom suncu.

Bez pudera, bez težine i samo taj sjaj koji svi primijete

U moru tečnih bronzera koji dolaze i odlaze s trendovima, ovaj se posebno zadržao. Ne zato što ima savršen PR tim, nego jer žene koje ga koriste ostaju pri njemu. Razlog? Tekstura. Lagan je, skoro vodenkast, ali s dovoljno pigmenta.

 

 catrice-melted-sun-bronzer54_bonjour_ba
 

Nema osjećaja težine, nema tragova, nema potrebe za dodatnim korektorima. Dovoljno je nekoliko kapljica i koža već izgleda svježije kao da ste baš sada izašli iz prijatne šetnje po suncu.

 

catrice-melted-sun-bronzer50_bonjour_ba
 

Stopi se s kožom tako prirodno da niko ne bi rekao da nosite bronzer. Nema praškastih tragova samo baršunasti finiš koji izgleda kao dobar dan za vašu kožu.

 

 

Zašto svi pričaju o njemu?

Jer nije samo za lice. Jagodice, kapci, dekolte gdje god ga stavite, ten izgleda bolje, ali ne napadno i još jedan bonus: odlično se slaže s hidratantnim kremama i SPF-om pa ga lako ubacite i u najminimalniju jutarnju rutinu.

 

catrice-melted-sun-bronzer52_bonjour_ba
 

Uz to, veganska je formula, bez parabena i mikroplastike, a nijanse su birane tako da odgovaraju različitim tonovima tena od svjetlijih do onih s maslinastim podtonom.

Sada onaj dio koji vas vjerovatno najviše zanima… postojanost. Ovaj bronzer ostaje na mjestu. Ne klizi, ne oksidira i ne zahtijeva popravke tokom dana.

 

catrice-melted-sun-bronzer55_bonjour_ba
 

Glow koji izgleda kao vaša koža, samo bolje

U danima kada želite izgledati dotjerano, a da ne provedete pola jutra pred ogledalom, ovakvi proizvodi su pravo otkriće. 

Sve ono što ljeti tražimo od šminke: lagana tekstura, zdravi sjaj i osjećaj da ništa ne nosimo, a sve izgleda bolje. 

Da, možete ga nositi bez pudera, čak i bez rumenila. Možda uz malo maskare i SPF-a i to je to.

Naslovna fotografija: @laraspengler


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!