TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.2.2012.
Kakvi nokti idu uz posljednje trendove Ovih dana smo u potpunosti zaokupljeni svime što se događa u New Yorku, od stila na ulicama, preko odjeće na revijama, do beauty trendova koji uključuju zanimljive make-up ideje te nove nijanse lakova za nokte i primjerke fantastičnog nail arta. Upravo ovom potonjem smo se posvetili danas i krenuli u potragu za manikurama koje za iduću jesen sav
Nama su za oko posebno zapali baršunasti nokti u crvenoj i ljubičastoj boji kakvi su se dali vidjeti na pisti kuće Ruffian. Jednako zanimljiva bila je ombre manikura kod Christiana Cote, te francuska manikura u metalik verziji kakva se dala vidjeti na reviji dizajnerice Behnaz Sarafpour.
U nail art domenu spadaju manikure viđene na predstavljanju kolekcije Kate Spade i Rachel Antonoff. Nicole Miller je pak zaslužila posebnu kategoriju sa svojom psihodeličnom nail art idejom nazvanom "vremenski stroj".
Sve manikure pogledajte u galeriji.
{gallery}/veljaca_dvanaest/manikure{/gallery}
A.S.
Foto: beautyhigh.com, stylebistro.com
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!