TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.5.2014.
Sinoć je održan amfAR Gala event Cannes je trenutno najužarenija celebrity točka svijeta. Fotografije poznatih dama i gospode koji krišom odlaze iz luksuznih hotelskih soba i spuštaju se u privatne brodice svakodnevno prepravljuju internet, pa ako ste ljubitelj Leonarda DiCaprija znate da se prije par noći ludo zabavljao u društvu zgodnih, i javnosti nepoznatih dama, no, žao nam je,
Naime, sinoć je u Cannesu održan 'blacktie' event, od 1993. godine poznat kao amfAR - Cinema against AIDS, fondacija koja od spomenute 1993. do danas svake godine organiziranjem eventa prikuplja novac za borbu protiv ove bolesti. Tako ste prethodnih godina mogli kupiti put u svemir s prethodno spomenutim gospodinom DiCaprijem, priuštiti si privatni nastup kultnog banda Duran Duran koji bi stigao u vaš dom ili dobiti priliku da glumite u kratkom filmu Karla Lagerfelda.
Bila je to opet večer visokih proreza na haljinama. Isabel Goulart u bijeloj toaleti koju potpisuje Emilio Pucci je briljirala zajedno s Aishwarya Rai čija je jednostavna kreacija u Armani potpisu, a nemoguće je ostati imun na kreaciju koju je nosila Gerorgina Chapman. Karlie Kloss je zračila elegancijom u Chanel Couturu, a Marion Cotillard je bila takvo hrabro osvježenje u Alexander McQueenu.
Pogledajte galeriju.
{gallery}2014_05/amfar{/gallery}
A.Ć.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.
Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.
Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.
Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.
Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.
Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".
Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.
Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!