TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 27.5.2022.
Mnogo je razloga zašto trebate doći na Play Media Day 07 - Regionalni komunikacijski događaj, koji se 03. juna održava u Banjaluci - Cinestar Cinemas, Delta planet Banjaluka, ali direktorica programa Play Media Day Dijana Tepšić izdvojila je 7 ključnih razloga zašto trebate biti dio ovogodišnjeg Play Media Day 07.
Kvalitetna edukacija
„Play Media Day je fantastična prilika za usvajanje novih znanja, savjeta, trendova i najboljih praksi iz oblasti odnosa s javnošću, marketinga, medija, komunikacije, dizajna, poslovnih trendova, influence marketinga, digitalne transformacije, digitalne promocije, i drugih srodnih tema. Na jednom mjestu imate priliku da dobijete vrhunsku edukaciju od strane gotovo 30 vrhunskih stranih, regionalnih i domaćih predavača, stručnjaka i panelista, koji će podijeliti svoja bogata znanja i iskustva. Odlična predavanja i zanimljivi paneli su prilika za usvajanje novih znanja, trendova i vještina iz raznih oblasti kreativne industrije, medija i komunikacija. Garantujemo najbolji program do sada, koji će vas oduševiti“ poručuje Dijana Tepšić, kreativna direktorica programa Play Media Day.
Nova poznanstva
„Play Media Day svake godine okuplja više stotina posjetilaca iz BiH i regiona - kompanije, brendove, kreativce, medije, influensere, institucije, studente, kreativne agencije. Zato je ovaj događaj izuzetna prilika za upoznavanje, povezivanje, saradnju, dogovaranje poslovnih aktivnosti i projekata, razmjenu znanja, ideja i kontakata. Pripremite svoje vizitke i dobru priču, jer ćete možda dogovoriti saradnju na zanimljivim projektima, a ukoliko ste student, ovo je super prilika za učenje i razvoj, kao i predstavljanje potencijalnom poslodavcu. Velika je vjerovatnoća da ćete sresti i prijatelje za cijeli život. Ovo je vaših 5 minuta da se dobro predstavite, povežete i sarađujete“, ističe Dijana Tepšić.
Zabava
„Neizostavni dio događaja je zabava. Kada se završe predavanja i paneli, predavači i posjetioci se opuštaju uz dobru atmosferu, muziku i druženje. Tokom konferencije na pauzama između predavanja, posjetioci uživaju u interaktivnim sadržajima. Tu su i DJ-evi da tokom dana razbude i opuste posjetioce i podignu atmosferu. Večernji program - party je dobra prilika da se još malo bolje upoznate i opustite nakon radnog dana konferencije. Tu se nova poznanstva još više jačaju, srećemo i neke drage ljude, prijatelje i kolege, te u rasplesanoj atmosferi, stvaramo uspomene za pamćenje. Ove godine svi učesnici, koji obezbijede kotizaciju za sedmi Play Media Day, imaju priliku da uživaju u sjajnoj zabavi, uz regionalnu muzičku zvijezdu Saru Jo, koja će rasplesati prisutne! Play Media Day Party počinje od 21 sat u SKY BAR-u hotela Courtyard by Marriott u Banjaluci. Dobro poznati hitovi velike muzičke zvijezde Sare Jo će upotpuniti sjajno veče i zabaviti sve prisutne učesnike regionalnog komunikacijskog događaja! Sara Jo, zajedno sa svojim timom i plesačima obećava nezaboravno veče“, kaže Dijana Tepšić.
Prijateljstvo i uspomene
“Play Media Day je posebno “mjesto” koje okuplja oko sebe kreativne i entuzijastične ljude, koji su uvijek u potrazi sa novim znanjima, idejama, novim trendovima, iskustvima. To je događaj kojem se ljudi raduju, mjesto gdje sreću stare prijatelje i sklapaju nova prijateljstva. Play Media Day uvijek pamtimo po susretima sa dragim ljudima koje nismo dugo vidjeli, po prilici da upoznamo neke nove saradnike, po inspiraciji i motivaciji, da sami pokrenemo neke nove ideje, projekte i aktivnosti, da se udružujemo, da zajedno sarađujemo. Play Media Day uvijek donosi dinamičnu i euforičnu atmosferu, prepunu pozitivne energije“, poručuje Dijana Tepšić.
Poslovna saradnja
„Dođite po novu dozu znanja i trendova i postanite konkurentniji na tržištu. Play Media Day spaja ljude i stvara nove poslovne prilike. Iskoristite mogućnost povezivanja sa drugim ljudima iz biznis svijeta iz raznih branši šarolike kreativne industrije, medija i komunikacija. Možda baš tokom regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day upoznaš nove saradnike i partnere za realizaciju svojih ideja, projekata i aktivnosti ili pronađeš novi posao. Uz toliko uspješnih kreativaca, preduzetnika, kompanija i institucija na jednom mjestu, uspjeh dogovora za poslovne saradnje je zagarantovan!“, naglašava direktorica programa Play Media Day.
Činjenice i brojke
„Play Media Day je posebno značajan što Banjaluku i Bosnu i Hercegovinu, pozicionira na mapu kreativne industrije regiona i svijeta. Ovaj regionalni komunikacijski događaj je postao prepoznatljiv brend i tradicionalan događaj u BiH. U proteklih 6 godina kontinuiranog održavanja događaja, Banjaluku je posjetilo više od 300 renomiranih predavača i panelista, kao i više od 5 000 učesnika konferencije. Ovogodišnji Play Media Day ima 2 konferencijske sale, kao i networking i lounge zonu uz DJ-a, te mnoštvo interaktivnih promo zona partnera, kao i 2 podcast zone u kojima regionalni i domaći autori i autorke podcasta stvaraju svoje nove medijske sadržaje. Play Media Day 07 ove godine okuplja gotovo 30 predavača i panelista iz svijeta i regiona i više stotina posjetilaca u Cinestar Cinemas – Delta planet Banjaluka. Play Media Day 07 ponovo pomjera granice u samom brendingu prostora, audio vizuelnom iskustvu, kao i u produkcijskim inovacijama“, ističe Dijana Tepšić.
Program
„Veoma kvalitetan program sa popularnim, atraktivnim, korisnim, zanimljivim i trendy temama, koje su veoma važne šta god da radite i čime god da se bavite. Na ovogodišnjem Play Media Day 07 predstavljamo različite teme od kreiranja uspješnih i nagrađivanih kampanja, društvene odgovornosti u poslovanju i promociji, uspješnih edukativnih online platformi, brendiranja, uspješnih podcast priča od trnja do zvijezda, najboljih Tik Tok, YouTube i Facebook kampanja, savjeta i trikova, grafičkog dizajna i vizuelne komunikacije u komercijalne svrhe, marketing i biznis strategija, digitalne transformacije, employer branding strategije, stvaranja kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama, kao i lične priče uspješnih preuzetnika i kreatora zanimljivog sadržaja. Više o programu i predavačima, kao i detaljnu agendu, pogledajte na www.playmediaday.com“ poručuje direktorica programa Play Media Day.
Kotizacije za sedmi po redu Play Media Day će zbog velikog interesovanja još malo biti rasprodate. Svim zainteresovanim učesnicima preporuka da svoje mjesto što prije obezbijede na vrijeme putem web stranice događaja www.playmediaday.com.
Play Media Day 07 se realizuje zahvaljujući podršci Bosnia and Herzegovina Resilience Initative (BHRI), projekta koji implementira Međunarodna organizacija za migracije (IOM), a koji finansira Austrijska razvojna saradnja. Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, OSCE, Grad Banja Luka, Mastercard, WAI Moment, Staropramen, kao i Sara voda, Teleklik, Trion Tel i AVON, Pošte Srpske.
Vidimo se na Play Media Day 07, komunikacija je beskonačna!
* * *
Naslovna fotografija: @playmediaday
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Kroz godine testiranja beauty proizvoda naučili smo da njega kože nije u količini preparata, već u odabiru onih koji zaista odgovaraju vašem licu. Pravilno čišćenje, hidratacija i pažljivo birani sastojci mogu učiniti ogromnu razliku.
Zato beauty eventi koje organizuje Bonjour.ba uvijek imaju posebnu čar. Iz njih se izlazi s konkretnim trikovima i proizvodima koji zaista mijenjaju način na koji brinemo o koži.
Upravo takvo iskustvo pružio je The Secret Glow i prezentacija DI - PEPTIDE INNOVATION linije Afrodita Cosmetics, koju smo organizovali u sklopu Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics event - a kako bismo otkrili ključne korake pravilne njege i hidratacije.
Već pri ulasku, ambijent je nagovijestio da se radi o posebnoj beauty priči. Srebrni odsjaji i nježni ljubičasti tonovi nisu bili slučajni jer je prostor odražavao estetiku linije, stvarajući vizuelni omaž elegantnoj ambalaži proizvoda.
Svjetlosni detalji, refleksije i pažljivo birani ukrasi poigravali su se s istim sofisticiranim nijansama, čineći da svaki kutak druženja odiše harmonijom i pažnjom prema detaljima.
U tom magičnom prostoru uvodni dio vodile su Ana Ćavar, vlasnica i direktorica lifestyle portala Bonjour.ba, i Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics i Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Da ovo ne bi bio samo još jedan beauty event, Bonjour.ba naravno, sve trenutke dijeli s vama! Najbolji trikovi su oni koji se prenose dalje, a nakon što pročitate ovaj članak i posvetite se pravoj njezi kože, sigurno ćemo se prepoznati na ulici po tom posebnom, zdravom sjaju koji dokazuje da smo otkrili The Secret Glow.
DI - PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
Znate situaciju kad ste na brzinu uklonili šminku, ali i dalje imate osjećaj da nešto nije u redu s kožom ili kad se trudite da koža izgleda čisto, a u stvari se osjećate kao da ste je još više opteretili? E pa, s DI-PEPTIDE Hidrofilnim uljem za čišćenje, ti su problemi prošlost.
Na suhu kožu nanesete malo ulja, nježno umasirate, a onda voilà. Šminka se otapa u sekundi.
Da ne zaboravimo, nakon što isperete, koža ostaje baš onakva kako treba: čista, mekana, bez onog masnog traga... samo onako savršeno uravnoteženo. Priznajemo, ovo ulje stvarno mijenja igru.
DI - PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
Evo vas, lice je čisto, svi tragovi pudera, korektora i bronzera su nestali i sada je vrijeme za oči. Kad govorimo o očima, znate da se tu uvijek najviše mučimo s uklanjanjem šminke posebice kad je u pitanju tvrdokorna maskara ili eyeliner koji čini se kao da su postavili vojsku koja odbija napustiti vaš pogled.
Zašto ćete ga obožavati? Prije svega za skidanje šminke s očiju bolje je ako nije uljna baza. Čak i za umjetne ili keratinski uvijene trepavice, ovaj micelarac pruža dubinsko čišćenje, a vaša koža ostaje svježa i bez masnog traga.
Detalj koji su gošće naučile na ovom inspirativnom beauty okupljanju jeste da micelarna tehnologija zapravo djeluje kao magnet za šminku i nečistoću i sve skida bez potrebe za jakim trljanjem ili povlačenjem. Plus ne nadražuje oči što je prava stvar ako imate osjetljive oči ili nosite kontaktne leće.
DI - PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
Možda se sada pitate: “Ali, ako sam već koristila ulje za čišćenje, zašto mi treba još i pjena?” Dobro pitanje! Pjena zapravo savršeno ulazi kao drugi korak u dvostrukom ritualu čišćenja.
Ulje super otapa šminku i nečistoće, ali DI - PEPTIDE Micelarna pjena kao drugi korak uklanja sve što je ostalo, tačnije svi mikroskopski tragovi prljavštine, ostaci sebuma pa čak i same nečistoće koje su završile na koži tokom dana u ovom koraku idu u folder "zbogom".
Otkrit ćemo vam da je to bio i jedan ključni "aha" trenutak na ovom druženju s beauty tajnama jer pjena ne samo da uklanja ostatke, već priprema kožu da upije sve ono dobro što slijedi u rutini poput seruma i krema.
Dakle, pjena nije tu da bi se pretjeralo, nego baš da bi se osiguralo da ni najmanji trag nečistoće ne ostane.
DI - PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
Zadnje vrijeme svi smo vidjeli tonike, čitali hvalospjeve o njima, mnogi su i kupovali, ali nikako nismo shvatili šta zapravo rade za kožu. Na event -u sve se posložilo i detaljno objasnilo.
To je korak koji koža jednostavno treba. Osvježava, vlaži, ali najvažnije priprema kožu za serume i kreme. Kao što su objasnili stručnjaci, tonik je ključ za optimalnu apsorpciju daljnje njege. Bez njega, sve što stavite poslije neće isto djelovati.
Za konkretno DI - PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik vitamin C daje sjaj, dok hijaluron, glicerin i dipeptidi su zaslužni da koža bude zategnuta, elastična i mekana.
DI - PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
Sad startamo s pravim luksuzom za lice. Ovaj momenat njege posebno je bio drag na druženju jer pjenasta emulzija omogućavala je da se osjećaju kao da su na japanskom spa tretmanu. Pjena je s rižinim mlijekom i suncokretovim uljem.
Nekoliko savjeta koje su svi prigrlili za vrijeme druženja uz beauty inovacije su da prije nanošenja, malu količinu pjene istrljajmo između dlanova kako bismo aktivirali njezinu teksturu i nanosimo je na vlažnu kožu lica i lagano umasiramo kružnim pokretima, izbjegavajući područje oko očiju.
Isprati mlakom vodom i da, baš mlakom jer koža ostaje optimalno pripremljena. Na taj način upijanje seruma i kreme je efektnije jer pore nisu previše otvorene (kao kod vruće vode) niti previše zatvorene (kao kod hladne).
DI - PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Možda mislite da piling trebate preskočiti kad vam koža izgleda suho i zategnuto, ali vjerujte, to nije dobar potez. DI - PEPTIDE Pahuljasti piling je tu da pokaže da i suha koža zaslužuje svoju dozu nježnog, ali efikasnog pilinga.
Nemojte ga preskočiti jer piling nije samo za masnu kožu, on uklanja mrtve stanice koje mogu zaustaviti kožu da upije hranjive sastojke iz seruma i krema koje slijede.
Evo male tajne koju su svi otkrili na satu posvećenom hidrataciji i glow efektu: kada nanosite piling, nemojte ga odmah trljati. Prvo, stavite malu količinu na vlažnu kožu, a onda masirajte polako. Piling će se pretvoriti u bogatu pjenu koja čisti, ali bez nepotrebne agresije. Zvuči dobro, zar ne?
Još jedan trik je da i ovaj korak isperete mlakom vodom. To će pomoći da zadržite svježinu i spriječite da koža postane zategnuta. Samo nježno, glatko i svježe lice... try it!
Nakon svega što su gošće saznale na Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics event - u, jasno je da prava njega kože ne mora biti komplikovana, ali mora biti pažljivo odabrana i temeljita.
Sve trikove smo vam otkrili kao što to rade najbolje prijateljice, a sada je na vama da iskoristite ove savjete i uživate u svakom koraku njege.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!