TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 6.11.2024.
Jeste li već spremni za 2025. godinu?
Već smo se s vama osvrnuli na trendove koji nas očekuju u svijetu mode, a i bez kojih makeup trendova sigurno ne idemo u narednu godinu. Na red je došla jedna od većini omiljenih tema - skin care. Uz godinu koja je ispunjena stotinama različith recenzija i pristupa svijetu njege, nismo mogli a da se ne zapitamo šta nas očekuje u narednoj godini.
Ono što smo zaključili moglo bi vam uštedjeti vrijeme.
SKIN CARE TRENDOVI U 2025. GODINI
Njega iznutra i wellness pristup
Sve veći naglasak stavlja se na ljepotu koja dolazi iznutra. Umjesto nagomilavanja proizvoda, trend 2025. godine naglašava važnost održavanja zdravlja organizma, što direktno utiče na izgled kože. Holistički pristup kombinuje pravilnu prehranu, hidrataciju, smanjenje stresa i kvalitetan san.
Proizvodi koji sadrže vitamine i antioksidanse sve su popularniji, a dodaci prehrani kao što su kolagen, probiotici i omega-3 masne kiseline postali su neizostavni dio njege kože. Ovaj trend se oslanja na ideju da je koža odraz cjelokupnog zdravlja tijela, što znači da njega mora dolaziti iznutra, a ne samo iz površinskih tretmana.
Manje je više: Minimalizam u njezi kože
"Less is more" filozofija postaje temelj moderne njege kože. Nakon godina slojevitih rutina s mnogo koraka, 2025. donosi osvježenje u obliku jednostavnijih, ali učinkovitijih rutina. Ljudi se sve više okreću osnovnim proizvodima koji obuhvataju nekoliko funkcija odjednom, poput hidratantnih krema s antioksidansima, SPF-om i blago eksfolijativnim sastojcima.
Trend minimalizma podrazumijeva korištenje samo osnovnih proizvoda – nježnog sredstva za čišćenje, hidratantne kreme i proizvoda sa zaštitnim faktorom. Smanjena upotreba proizvoda ne samo da pomaže koži da se prirodno obnovi, nego doprinosi i smanjenju otpada, što je u skladu s globalnim pokretom za očuvanje okoliša.
Inovacije koje postavljaju standard
K-beauty ostaje u fokusu, iako se prilagođava minimalističkom pristupu. Korejski proizvodi za njegu kože poznati su po inovativnim formulama, prirodnim sastojcima i jedinstvenim teksturama, a sada su još efikasniji i jednostavniji za korištenje.
Fokusirani na održavanje barijere kože i pružanje dubinske hidratacije, korejski proizvodi koriste napredne tehnike fermentacije, hibridne formulacije i sastojke poput ekstrakta riže, propolisa i centelle asiatice, koje njeguju i štite kožu.
Trend 2025. godine vidi popularizaciju "skinimalizma" u Koreji, pa tako novi proizvodi imaju višestruku funkciju: toner-serumi, gel-kreme i SPF puderi zauzimaju sve veći dio tržišta. Ljubitelji njege kože cijene korejsku inovaciju koja se uklapa u brze, ali efektivne rutine.
Skin care trendovi za 2025. idu ka prirodnom, jednostavnom i održivom pristupu njezi kože, a glavna poruka je da je ljepota odraz zdravlja i životnog stila.
* * *
Naslovna fotografija: @mollsmcadam
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!