TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 6.1.2021.
Zimski blagdani, a posebice prvi mjesec u godini mnoge nas podstaknu na činjenje dobrih i pozitivnih djela, na pripremanje poklona, zajednička druženja kao i na pokazivanje pažnje prema drugima.
No, bez obzira koje je doba godine, vjerujem da nasumična djela dobrote, širenje pozitivne energije mogu koristiti svima i u svim trenucima. Također, bez obzira na to je li gesta velika ili mala, svaki čin ima svoju vrijednost, a i ljubaznost i gesti pažnje ne koriste samo onima kojima su upućeni, već i osobi koja ih poklanja.
Najmanja gesta može nekome uljepšati dan i potpuno promijeniti način na koji se osjeća stoga smo u nastavku izdvojili nekoliko ljubaznih i dobrih stvari koje možete učiniti za druge, a koje ne koštaju ništa.
Pozdravite sa osmijehom.
***
Pridržite vrata za osobu koja prolazi.
***
Ponudite da im ponesete kese ili torbe.
***
Očistite prilaz zgradi od snijega.
***
Ponudite da pričuvate djecu svojoj najboljoj prijateljici.
***
Poklonite staru posteljinu poput ručnika i pokrivača vašem lokalnom skloništu za životinje.
***
Ako ste zadovoljni sa ulugom dostave ili ljubaznošću prodavača, recite im to, još bolje podijelite to sa njihovim šefom.
***
Očistite svoj ormar i poklonite odjeću koja vam nije potrebna.
***
Pohvalite druge. Jednostavne rečenice poput: „Kosa ti danas izgleda sjajno!", mogu nekome uljepšati dan.
***
Pošaljite nekoj dragoj osobi cvijeće bez posebnog razloga.
***
Donesite kolačiće na posao i podijelite sa kolegama.
***
Ostavite male bilješke sa lijepim rečenicama u džepu vama drage osobe.
***
Pomozite nekome da pronađe posao.
***
Foto: @carlahinojosar
Ostavite posebne bilješke po gradu s inspirativnim porukama.
***
Pripremite obrok. Ako poznajete nekoga kome je teško, kuhanje obroka može puno značiti i olakšati.
***
Donirajte knjige koje vam više nisu potrebne. Možete donirati bibliotekama, bolnicama ili nekome ko voli čitati.
Naslovna fotografija: @claire_rene_
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!