TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 10.3.2014.

Razgibajte se sa ekipom u uredu    Prošli vikend je protekao u znaku ženskih druženja. Večerice, kokteli, plesanje do sitnih sati.. nedjeljni podočnjaci. Sve razumijemo. Čak i ako nas jutros niste stigli rano čitati i razgibati se prije odlaska na posao. Ovaj put vam opraštamo. Štoviše, računali smo na to pa smo vam pripremili prikladan set vježbi prilagođen za izvođenje u uredu. Naravn

Za početak će vas sigurno jedan dio radnog kolektiva smatrati čudacima, ali ništa zato. Vidjet ćete kako će vam se brzo pridružiti kad zapaze rezultate na vašem tijelu. Ako ne baš odmah na zategnutim mišićima, onda na osmijesima kojima ćete započinjati radni tjedan. Pripremite bučice (bočice od pola litra napunjene tekućinom) i započnite vaš „ponedjeljni“ ritual!

{youtube}NbcNvPlkDDs{/youtube}

Na prvoj pauzi skoknite do obližnjeg supermarketa i kupite svježe voće, banane, jabuke, naranče itd. ( nakon što ste prethodno ispitali voćne preferencije vaših radnih kolega). Voće nasjeckajte na sitne kockice i poslužite u plastičnim čašama. Šarenim sočnim voćem započnite novu, zdravu uredsku tradiciju vježbanja i zdravog doručka!

vjezbe_vocna_salata

A.M.


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!